Bakom kulisserna på remaken av Castle of Illusion

Robot
Bakom kulisserna på remaken av Castle of Illusion

Musse Pigg är tillbaka, den här gången skarpare än någonsin. Nu får vi följa med Sega bakom kulisserna där all magi sker.

#castle-of-illusion-starring-mickey-mouse, #sega


Medlem
Bakom kulisserna på remaken av Castle of Illusion

Är småkritisk till remakes, speciellt barndomsfavoriter, men det här ser underhållande ut. Hoppas originalet ingår.

Medlem

Detta är nog det enda Musse Pigg spelet jag spelade igenom.
Känner nästan lika mycket för detta som jag gör för Ducktales remaken, men bara nästan. Hoppas de lyckas göra det rätt för det vore verkligen tråkigt att se klassiker bli förstörda.

Medlem

Bra spel för barn ju, inte massa blod och vapen

k3m
Medlem
Medlem

Mitt första sega megadrive spel! Vilka minnen!


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem
Skrivet av Wintermist:

Bra spel för barn ju, inte massa blod och vapen

Det är det definitivt. Eftersom den yngre generationen verkar vara så himla grafik kåt så skulle en remake på väldigt många gamla klassiker inte sitta helt fel. Så skulle de få se hur riktiga spel var en gång i tiden. Dock så skulle jag inte limitera dessa som endast spel för barn, för de är jävla bra spel...

Nej usch... fan vad gammal man känner sig nu... o inte har man passerat 30 än.... även om det inte är så långt kvar tills dess.

Medlem
Skrivet av Winzi:
Skrivet av Wintermist:

Bra spel för barn ju, inte massa blod och vapen

Det är det definitivt. Eftersom den yngre generationen verkar vara så himla grafik kåt så skulle en remake på väldigt många gamla klassiker inte sitta helt fel. Så skulle de få se hur riktiga spel var en gång i tiden. Dock så skulle jag inte limitera dessa som endast spel för barn, för de är jävla bra spel...

Nej usch... fan vad gammal man känner sig nu... o inte har man passerat 30 än.... även om det inte är så långt kvar tills dess.

Oh definitivt även för vuxna, vet att jag antagligen kommer att spela det med hehe, och jag ÄR över 30 ;D (snart 40 )

Medlem

Ohhh vad jag längtar

Medlem
Skrivet av magma:

Mitt första sega megadrive spel! Vilka minnen!

Same same

1
Skriv svar