Betatesta The Mighty Quest for Epic Loot

Medlem

även om jag tröttnade efter ca 30 min så måste jag tacka fz för nyckeln!
nu kan jag stryka det här spelet från min "intressant"-listan.
alldeles för casual för min smak, tror det skulle göra sig mycket bättre på surfplatta/mobil.

Inaktiv

Detta spelet var en otrolig besvikelse. Segt som sirap och jag kan tänka mig att free-to-play modellen kommer att explodera ett par nivåer in i spelet.

Bra tänk, men...nej.

Medlem

Fan vad tråkigt att jag såg det aldeles försent...

Medlem

Åååh, Satt och läste om detta igår/tittade på trailern på det. Ville verkligen prova på det. Men svor över att det var closed alpha/beta.

Brukar vanligtvis kolla på FZ varje jävla dag både morgon/kväll men idag spenderade jag lite tid med min tjej istället. Och se var det satte mig.

Utan en betanyckel. Det är fan bara deprimerande.

Medlem

Här får ni en nyckel

FKN7PKREAH9RAPPD

Skribent
Skrivet av Nelfie:

Åååh, Satt och läste om detta igår/tittade på trailern på det. Ville verkligen prova på det. Men svor över att det var closed alpha/beta.

Brukar vanligtvis kolla på FZ varje jävla dag både morgon/kväll men idag spenderade jag lite tid med min tjej istället. Och se var det satte mig.

Utan en betanyckel. Det är fan bara deprimerande.

Kärlek är viktigt, särskilt den till FZ. Tyvärr har jag registrerat min kod, annars hade du fått den.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

M4GMFEYY5F7JAE97

Enough said.

Medlem
Skrivet av SpiroTris:

M4GMFEYY5F7JAE97

Enough said.

TY

Medlem

Jag ville gilla spelet men all "Epic Loot" kräver diamanter som man måste köpa för riktiga pengar.

12
Skriv svar