Robot
Remember Me

I framtiden behandlas våra minnen som vilken handelsvara som helst. Åtminstone enligt Remember Me, vars minnesvärda idé glimtar till alldeles för sällan.

#dontnod-entertainment, #remember-me


Medlem
Remember Me

Smygspännande!

oan
Medlem

Såg det av en slump, men företagsnamnet stavas fel på två ställen. Dotnod och Dotnot.. De heter väl Dontnod?

Medlem

Bra recension, spelet låter intressant men kommer nog köpa Metal Gear Rising Revengence och The last of us innan jag sneglar mer på denna titel

Redaktör
Ponny
Skrivet av oan:

Såg det av en slump, men företagsnamnet stavas fel på två ställen. Dotnod och Dotnot.. De heter väl Dontnod?

Naturligtvis är det så. Fixat!


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Varit sugen på detta spel sen preview videon för ett bra tag sen. Kanske blir ett köp på närmaste ångande nerladdningstjänst!

Medlem

Åk aldrig till Paris, behåll din romantiska bild (Var bara tvungen då jag själv fick min bild av Paris totalt raserad av hundskit överallt, korrupta poliser och otrevliga människor ) Paris gör sig nog bättre i spel

Har förbokat detta spel, men börjar känna mig lite tveksam till om det blivit vad jag hade hoppats på...

Kan man stänga av den roterande äggulan i nacken?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Skrivet av TeveT:

Åk aldrig till Paris, behåll din romantiska bild (Var bara tvungen då jag själv fick min bild av Paris totalt raserad av hundskit överallt, korrupta poliser och otrevliga människor ) Paris gör sig nog bättre i spel

Har förbokat detta spel, men börjar känna mig lite tveksam till om det blivit vad jag hade hoppats på...

Njae, så farligt är det inte. Kvinnorna är väldigt trevliga i Montmatre

Det trista med Paris är att staden håller på att förfalla. Alla kulturminnen borde få en rejäl upputsning.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av TeveT:

Åk aldrig till Paris, behåll din romantiska bild (Var bara tvungen då jag själv fick min bild av Paris totalt raserad av hundskit överallt, korrupta poliser och otrevliga människor ) Paris gör sig nog bättre i spel

Har förbokat detta spel, men börjar känna mig lite tveksam till om det blivit vad jag hade hoppats på...

Vill nog påstå att jag tror det stämmer om rätt många ställen i världen nuförtiden. I turkiet just nu pågår det upplopp efter upplopp, i vad vissa vill kalla för en revolution mot en korrupt stat, huruvida det senare stämmer kan jag inte kommentera kring. Samtidigt faller Grekland in i mörkare och åter mörkare tider när ett nytt neo-fascistiskt parti håller på att ta över landet och gör exakt samma syndabocks-grej som Nationalsozialistische Deutsche Arbeiterpartei gjorde på sin tid.

Blott två exempel, men dessa tider av finansiell oro har mörkare konsekvenser än konventionellt arbetslöshet i längden, och det är svårt att säga hur mycket värre det måste bli innan det kan bli bättre igen.

Skribent

Jag behöver inte få ågren över att placera det bland alla andra spel jag inte hunnit med att spela va?


signatur

I am the black wizards.

Redaktör
Ponny
Skrivet av WarpGuN:

fin rumpa

Thanks, I've been working out!


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem
Skrivet av Xepheros:
Skrivet av TeveT:

Åk aldrig till Paris, behåll din romantiska bild (Var bara tvungen då jag själv fick min bild av Paris totalt raserad av hundskit överallt, korrupta poliser och otrevliga människor ) Paris gör sig nog bättre i spel

Har förbokat detta spel, men börjar känna mig lite tveksam till om det blivit vad jag hade hoppats på...

Vill nog påstå att jag tror det stämmer om rätt många ställen i världen nuförtiden. I turkiet just nu pågår det upplopp efter upplopp, i vad vissa vill kalla för en revolution mot en korrupt stat, huruvida det senare stämmer kan jag inte kommentera kring. Samtidigt faller Grekland in i mörkare och åter mörkare tider när ett nytt neo-fascistiskt parti håller på att ta över landet och gör exakt samma syndabocks-grej som Nationalsozialistische Deutsche Arbeiterpartei gjorde på sin tid.

Blott två exempel, men dessa tider av finansiell oro har mörkare konsekvenser än konventionellt arbetslöshet i längden, och det är svårt att säga hur mycket värre det måste bli innan det kan bli bättre igen.

Borde kanske nämnt att det var på 90-talet som jag var i Paris... Så inte en direkt aktuell observation

Medlem
Skrivet av TeveT:
Skrivet av Xepheros:
Skrivet av TeveT:

Åk aldrig till Paris, behåll din romantiska bild (Var bara tvungen då jag själv fick min bild av Paris totalt raserad av hundskit överallt, korrupta poliser och otrevliga människor ) Paris gör sig nog bättre i spel

Har förbokat detta spel, men börjar känna mig lite tveksam till om det blivit vad jag hade hoppats på...

Vill nog påstå att jag tror det stämmer om rätt många ställen i världen nuförtiden. I turkiet just nu pågår det upplopp efter upplopp, i vad vissa vill kalla för en revolution mot en korrupt stat, huruvida det senare stämmer kan jag inte kommentera kring. Samtidigt faller Grekland in i mörkare och åter mörkare tider när ett nytt neo-fascistiskt parti håller på att ta över landet och gör exakt samma syndabocks-grej som Nationalsozialistische Deutsche Arbeiterpartei gjorde på sin tid.

Blott två exempel, men dessa tider av finansiell oro har mörkare konsekvenser än konventionellt arbetslöshet i längden, och det är svårt att säga hur mycket värre det måste bli innan det kan bli bättre igen.

Borde kanske nämnt att det var på 90-talet som jag var i Paris... Så inte en direkt aktuell observation

Haha äsch, betyder väl bara that it's been going downhill ever since!

Medlem

Paris syndrome (French: Syndrome de Paris, Japanese: パリ症候群, Pari shōkōgun) is a transient psychological disorder encountered by some individuals visiting or vacationing in Paris, France. It is characterized by a number of psychiatric symptoms such as acute delusional states, hallucinations, feelings of persecution (perceptions of being a victim of prejudice, aggression, or hostility from others), derealization, depersonalization, anxiety, and also psychosomatic manifestations such as dizziness, tachycardia, sweating, and others.

http://en.wikipedia.org/wiki/Paris_syndrome

Det där är helt sant och jäklar roligt. Framförallt för att det verkar drabba Japanska kvinnor mest. Dagens WTF.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem

Däremot har jag bara bra minnen av Paris. Kaffet var så där bra som jag hade hoppats på (jämfört med där jag bor..). Det mesta dyrt, men det var också väntat.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem

ska bli härligt spana in denna tjejs kropp då man börjar spela ^^

Medlem
Skrivet av bumper:

ska bli härligt spana in denna tjejs kropp då man börjar spela ^^

Å söte Jesus...


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem
Skrivet av TeveT:

Åk aldrig till Paris, behåll din romantiska bild (Var bara tvungen då jag själv fick min bild av Paris totalt raserad av hundskit överallt, korrupta poliser och otrevliga människor ) Paris gör sig nog bättre i spel

Har förbokat detta spel, men börjar känna mig lite tveksam till om det blivit vad jag hade hoppats på...

Vart i Paris 5 ggr och jag älskar stan.
Har träffat på en otrevlig fransman på en flygplats, den enda gången.
Hundskit finns väl överallt, det är universalt!=)
Ge det en chans till vettja!

Medlem
Skrivet av azynkron:
Skrivet av bumper:

ska bli härligt spana in denna tjejs kropp då man börjar spela ^^

Å söte Jesus...

Nu har jag spelat igenom spelet. Hon måste vara med i top 10 bland dom snyggaste rövarna i spel

Konstigt att inte resecenten nämde att dom har gjort för snygg röv på kvinnan. Hon borde väl haft lite säckigare byxor tycker han?

Medlem
Medlem

Det är det värsta skitspel jag nånsin spelat....

Medlem

Det här släpptes i ps storen idag för alla ps plus kunder. Blir ett given nedladdning


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

Och där var man klar med det äventyret.
Var bättre än jag väntade mig. Tyckte lite synd de inte förfinat fightingen bara, svagaste punkten i spelet då det kan krångla rejält när man ska tagga flygade fiender och det är markfiender runt omkring.
Men överlag riktigt kul.
Och hade en del roliga trophies /achivements minsann


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

1
Skriv svar