Junis hetaste spel – dystopiernas kamp

Robot
Junis hetaste spel – dystopiernas kamp

Trots att den ljuva sommaren ligger framför oss gör juni anno 2013 oss taggade på mörka framtidsvisioner.

#animal-crossing-new-leaf, #the-last-of-us-remastered, #shadowrun-returns, #remember-me, #naughty-dog


Medlem
Junis hetaste spel – dystopiernas kamp

Jag hoppas att The Last of Us kommer till PS4 eller PC i framtiden.

Medlem

Company of Heroes 2 och The Last of Us blir det för min del! Speciellt The Last of Us som ser sjukt najs ut.


signatur

One shot One kill [OSOK]

Medlem

Det känns så fel när jag vill att det ska komma färre bra spel. Man har ju redan ~60 spel som man känner att man måste ta sig igenom innan man kan gå vidare. Förbannade reor. The Last of Us ska jag definitivt köpa förr eller senare.

Medlem
Skrivet av odenia:

Jag hoppas att The Last of Us kommer till PS4 eller PC i framtiden.

Håller tummarna att det kommer släppas till Ps4, åtminstånde över Gaikai. Förstod jag Ps4 infon rätt så ska det gå att spela ps3 spel via gaikaitjänsten. Någon pc version tvivlar jag starkt på att vi får se, med tanke på att Naughty Dog aldrig portar över sina spel, utan är nöjda med Sony exklusiviten


signatur

Game long and prosper

Inaktiv

OMG Shadowrun hade jag missat helt! Ser ju riktigt läckert ut!

Inaktiv

Company of heroes och shadowrun<3, bye bye pengar.


signatur

Psn name:Demodemo222

Medlem
Skrivet av Javas:
Skrivet av odenia:

Jag hoppas att The Last of Us kommer till PS4 eller PC i framtiden.

Håller tummarna att det kommer släppas till Ps4, åtminstånde över Gaikai. Förstod jag Ps4 infon rätt så ska det gå att spela ps3 spel via gaikaitjänsten. Någon pc version tvivlar jag starkt på att vi får se, med tanke på att Naughty Dog aldrig portar över sina spel, utan är nöjda med Sony exklusiviten

Sony äger ND så om det blir ett spel till PC är det isf helt upp till Sony och jag tror tyvärr inte Sony kommer porta detta spelet eller något av ND´s spel för PC.

Medlem
Skrivet av odenia:

Jag hoppas att The Last of Us kommer till PS4 eller PC i framtiden.

Jag tror det är ganska givet att alla stora spel som släpps 2013 till PS3 också kommer att släppas till PS4. Dock så vill det nog inte avslöjas då folk inte kommer att köpa PS3-versionerna då.

Medlem

The last of us verkar ju otroligt intressant! Får la hoppas någon polare skaffar detta så det blir en spelarkväll!

Inaktiv
Skrivet av Nicke9494:

Company of Heroes 2 och The Last of Us blir det för min del! Speciellt The Last of Us som ser sjukt najs ut.

Oh yes...Company of Heroes 2 är utan tvekan månadens spel!

Medlem

Shadowrun! Det första av mina många kickstartade spel som anländer. Kommer bli ett härligt år med flera riktiga pc-rollspel.

Kickstarter har fasiken räddat mitt (spel)liv.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem

COH 2, men ni missade "State Of Decay" som ska komma denna månad (förhoppningsvis t.om den 5e nu).
Det ser ut att vara väldigt lovande!


signatur

SO SEXY YOU FUCK MY SHADOW

Medlem
Skrivet av Javas:
Skrivet av odenia:

Jag hoppas att The Last of Us kommer till PS4 eller PC i framtiden.

Håller tummarna att det kommer släppas till Ps4, åtminstånde över Gaikai. Förstod jag Ps4 infon rätt så ska det gå att spela ps3 spel via gaikaitjänsten. Någon pc version tvivlar jag starkt på att vi får se, med tanke på att Naughty Dog aldrig portar över sina spel, utan är nöjda med Sony exklusiviten

*host*Watch Dogs*host*


signatur

I drank what?

Medlem

The Last of Us är jag så sjukt peppad inför!


signatur

- "det är nu säkert att stänga av datorn"

Medlem
Skrivet av Mirage:
Skrivet av Javas:
Skrivet av odenia:

Jag hoppas att The Last of Us kommer till PS4 eller PC i framtiden.

Håller tummarna att det kommer släppas till Ps4, åtminstånde över Gaikai. Förstod jag Ps4 infon rätt så ska det gå att spela ps3 spel via gaikaitjänsten. Någon pc version tvivlar jag starkt på att vi får se, med tanke på att Naughty Dog aldrig portar över sina spel, utan är nöjda med Sony exklusiviten

*host*Watch Dogs*host*

Watch Dogs? Det görs ju inte ens of Naughty Dog? Ubis spel kommer ju i princip alltid på PC också...

Inaktiv

Det bliiiir... Inga av de spelen.

Medlem
Skrivet av PcGamer:
Skrivet av Javas:
Skrivet av odenia:

Jag hoppas att The Last of Us kommer till PS4 eller PC i framtiden.

Håller tummarna att det kommer släppas till Ps4, åtminstånde över Gaikai. Förstod jag Ps4 infon rätt så ska det gå att spela ps3 spel via gaikaitjänsten. Någon pc version tvivlar jag starkt på att vi får se, med tanke på att Naughty Dog aldrig portar över sina spel, utan är nöjda med Sony exklusiviten

Sony äger ND så om det blir ett spel till PC är det isf helt upp till Sony och jag tror tyvärr inte Sony kommer porta detta spelet eller något av ND´s spel för PC.

Sad but true :/


signatur

Game long and prosper

FM-guru
F.d. Sisyr

Last of us ser skoj ut, men nån PS3:a har jag inte. Blir Shadowrun för min del, och CoH 2 i framtiden.

Medlem

The Last of Us för min del, om inte jättar som Gta V och eventuellt MGS V skulle komma i år skulle jag lugnt satsa på at TLoU blir årets spel.


signatur

Du vet att du vill gå med i Church of the Flying Spaghetti Monster o bli en Pastafarian du med.

Medlem
Skrivet av izayoi:
Skrivet av odenia:

Jag hoppas att The Last of Us kommer till PS4 eller PC i framtiden.

Jag tror det är ganska givet att alla stora spel som släpps 2013 till PS3 också kommer att släppas till PS4. Dock så vill det nog inte avslöjas då folk inte kommer att köpa PS3-versionerna då.

Fan då. Vi får helt enkelt vänta något decennium tills vi kan emulera PS3 på våra datorer då. Detta måste spelas

1
Skriv svar