The Evil Within

Medlem
Skrivet av Jonrei:

Tycker personligen att tredjeperson förstör hela skräckupplevelsen. Man ska ju känna sig nojig varje minut Tredjeperson får du ju en liten glimt bakom dig och kan se.

Ja, vad är det som driver dem till att alltid använda detta? Ytterliggare ett bevis på att konsollerna förstör spelen eftersom det är de efterblivna kontrollerna som tydligen är anledningen.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av Jonrei:

Tycker personligen att tredjeperson förstör hela skräckupplevelsen. Man ska ju känna sig nojig varje minut Tredjeperson får du ju en liten glimt bakom dig och kan se.

Det håller jag med om. Minns "Alone In The Dark" - det var riktigt futtigt.

Jag har fan fortfarande mardrömmar från det spelet. Naturligtvis för att mina referensramar har ändrats genom åren, men inget spel sedan dess har skrämt mig på samma sätt.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem
Skrivet av azynkron:
Skrivet av Jonrei:

Tycker personligen att tredjeperson förstör hela skräckupplevelsen. Man ska ju känna sig nojig varje minut Tredjeperson får du ju en liten glimt bakom dig och kan se.

Ja, vad är det som driver dem till att alltid använda detta? Ytterliggare ett bevis på att konsollerna förstör spelen eftersom det är de efterblivna kontrollerna som tydligen är anledningen.

Källa!


signatur

Everybody needs help.

Medlem
Skrivet av Apministern:
Skrivet av azynkron:
Skrivet av Jonrei:

Tycker personligen att tredjeperson förstör hela skräckupplevelsen. Man ska ju känna sig nojig varje minut Tredjeperson får du ju en liten glimt bakom dig och kan se.

Ja, vad är det som driver dem till att alltid använda detta? Ytterliggare ett bevis på att konsollerna förstör spelen eftersom det är de efterblivna kontrollerna som tydligen är anledningen.

Källa!

Skyrim!

Medlem
Skrivet av elPresidente:
Skrivet av Apministern:
Skrivet av azynkron:
Skrivet av Jonrei:

Tycker personligen att tredjeperson förstör hela skräckupplevelsen. Man ska ju känna sig nojig varje minut Tredjeperson får du ju en liten glimt bakom dig och kan se.

Ja, vad är det som driver dem till att alltid använda detta? Ytterliggare ett bevis på att konsollerna förstör spelen eftersom det är de efterblivna kontrollerna som tydligen är anledningen.

Källa!

Skyrim!

Resident Evil 4!


signatur

Everybody needs help.

Medlem
Skrivet av nicbex:

Nu var det inte riktigt så jag menade. Kan inte riktigt se framför mig att motsvarande sexuella anspelning hade dykt upp beträffande en manlig karaktär bara.

Så nu har vi könsbestämt "varelsen" jag beskrev i min formulering? Hur vet vi att det är en hon? Jag antog inte ens det

Eller tänker du på bildtexten ovanför? Inte jag som skrivit den.

Medlem

Det är det ju inte så lätt för mig att veta.

12
Skriv svar