Är ni redo för Deus Ex: The Fall?

Robot
Är ni redo för Deus Ex: The Fall?

Eidos Montreal ställer en fråga som pekar på att vi kommer få se något Deus Ex-relaterat under E3.

#square-enix, #eidos-montreal


Medlem
Är ni redo för Deus Ex: The Fall?

Gimme Gimme Gimme å resten vet ni.

Inaktiv

Film eller spel?

Skribent
Skrivet av Aresz:

Film eller spel?

Defiance är filmen. Det här är något annat.


signatur

I am the black wizards.

Medlem
Inaktiv

Mer Deus Ex åt folket!

Medlem
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av Aresz:

Film eller spel?

Defiance är filmen. Det här är något annat.

Nu vart ju också HR ungefär som en film samtidigt som du spelade det så skulle säga spelfilm

Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av Aresz:

Film eller spel?

Defiance är filmen. Det här är något annat.

Nu vart ju HR som att spela i en film(för mig iaf)

Så leverar dom lika bra musik känsla och kanske lite bättre spel(spelet vart bra men fattades något kände jag)

så har du en 5/5 av mig och en perfekt spelfilm upplevelse

Medlem

It's not the end of the world...But you can see it from here.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Jag blev besviken på förra spelet så förhoppningarna är inte jättehöga. Är ett stort fan av ettan dock!

Medlem

Gött mos, hoppas det är ett till spel med samma motor och spelmekanik som Human Revolution.

Jag hade mycket gärna sett en expansion/uppföljare med originalets teknik och spelmekanik då det begav sig, det var ett hemskt misstag att inte göra detta nära inpå originalet när spelet hyllades och ropades ut som GOTY i en stor del av spelpressen. Istället satsades det på det mediokra Deus Ex 2, urk.

Medlem

Human Revolution är det absolut bästa spelet som jag någonsin spelat så jag ser verkligen fram emot detta. Hoppas det håller samma eller högre nivå än HR. Om det nu blir ett spel så klart.

Medlem

Omg, hoppas det är ett SPEL och direkt uppföljare till Human Revolution Jag älskade Adam, riktigt bra ofrivillig hjälte


signatur

Game long and prosper

Medlem

HR var riktigt bra, bara slutet som var uruselt precis som ME3, inte sluten i sig, men det ska ju handla om att valen i spelen påverkar, det känns verkligen inte så när man kommer till sluten i dessa spel och får välja knapp för vilket slut man ska få!

Skribent
Skrivet av Javas:

Omg, hoppas det är ett SPEL och direkt uppföljare till Human Revolution Jag älskade Adam, riktigt bra ofrivillig hjälte

Vi bad aldrig om din åsikt.

(JAG VAR TVUNGEN – FÖRLÅT)


signatur

I am the black wizards.

Skribent
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av Javas:

Omg, hoppas det är ett SPEL och direkt uppföljare till Human Revolution Jag älskade Adam, riktigt bra ofrivillig hjälte

Vi bad aldrig om din åsikt.

(JAG VAR TVUNGEN – FÖRLÅT! Det ska inte hända igen.)


signatur

I am the black wizards.

Inaktiv

Nice! Utöver uppföljare på Deus Ex HR så har jag förstås Cyberpunk 2077 att också se fram emot.

Medlem
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av Javas:

Omg, hoppas det är ett SPEL och direkt uppföljare till Human Revolution Jag älskade Adam, riktigt bra ofrivillig hjälte

Vi bad aldrig om din åsikt.

(JAG VAR TVUNGEN – FÖRLÅT! Det ska inte hända igen.)

Haaaaaaaaaaaaaah!


signatur

Game long and prosper

Fukey yeah!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Hoppas de tog till sig kritiken om bossfightsen annars var det ett suveränt lir och har stora förhoppningar på nästa!

Medlem

Fifan va najs!


signatur

Meep!

Medlem
Skrivet av Deli:

HR var riktigt bra, bara slutet som var uruselt precis som ME3, inte sluten i sig, men det ska ju handla om att valen i spelen påverkar, det känns verkligen inte så när man kommer till sluten i dessa spel och får välja knapp för vilket slut man ska få!

Håller med om att slutet på spelet kändes lite framhastat. Det och bossfighterna kastade lite skugga på ett annars helt och hållet superbt spel, som jag med glädje spelat om 3 gånger för att hitta allt/göra allt på olika sätt.

Kan iofs förstå att de kände sig lite intryckta av narrativet mot slutet, eftersom spelet inte kunde ta sig för stora friheter med universet. Om för stora förändringar sker så kommer det ju krocka med fastlagd kanon i Deus Ex 1. Det är ju alltid svårigheten med prequels, att ge en illusion av val samtidigt som vissa saker måste vara förutbestämda.

Skägg.
10 Chambers

Vi vet vad det är, men får inte säga...


signatur
phi
Medlem

Så länge det blir bättre än Human Revolution så är det väl bra.

Medlem

Vad händer i höst? (obs!!! bad joke)

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Vi vet vad det är, men får inte säga...

Ni kan säga vad det inte är ^_^

Medlem

GE MIG! TA ALLA MINA PENGAR!


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Vi vet vad det är, men får inte säga...

Retstickor


signatur

Game long and prosper

Medlem

The fall?, dem kunde väl inte gjort ett större magplask än 1an?

ge mig inte, och ni får inte en spänn!


signatur

Denon / Pioneer

Medlem

Bara jag som tycker att Deus Ex och Syndicate borde fixa en underbar avkomma tillsammans? ^^


signatur

Fueled by coffee.

Medlem

Classic!


signatur

Nämen!

12
Skriv svar