Rodney Mullen på TED

Skägg.
10 Chambers
Rodney Mullen på TED

Jag återupptäckte Rodney Mullen efter Bones Brigade-dokumentären (köp! se!) och till min stora glädje har han även gästat TED. Dryga 18 minuter skönt snack från en persons vars diagnos jag skulle vilja ha.

#blogg


signatur
Medlem
Rodney Mullen på TED

Har sett den förut, riktigt bra. Fixa stöd för iframe och vimeo i bloggarna. Nu!

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av 73mpl4R:

Har sett den förut, riktigt bra. Fixa stöd för iframe och vimeo i bloggarna. Nu!

Sedär! Sett Bones Brigade-dokun också?


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av 73mpl4R:

Har sett den förut, riktigt bra. Fixa stöd för iframe och vimeo i bloggarna. Nu!

Sedär! Sett Bones Brigade-dokun också?

Nope, men inom 48 timmar har jag. Tack för tipset!

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av 73mpl4R:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av 73mpl4R:

Har sett den förut, riktigt bra. Fixa stöd för iframe och vimeo i bloggarna. Nu!

Sedär! Sett Bones Brigade-dokun också?

Nope, men inom 48 timmar har jag. Tack för tipset!

Den är grym!


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av 73mpl4R:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av 73mpl4R:

Har sett den förut, riktigt bra. Fixa stöd för iframe och vimeo i bloggarna. Nu!

Sedär! Sett Bones Brigade-dokun också?

Nope, men inom 48 timmar har jag. Tack för tipset!

Den är grym!

Vem hade inte Tony Hawk och grabbarna som idoler nån gång under sin uppväxt? Nåja, kanske min generation och den innan i alla fall. Rodneys passion är helt underbar btw.

Medlem

Ahh! Den kom som en käftsmäll från klarblå himmel!
Rodney Mullen, vilken nostalgitripp!
Det var tider det när man kollade på hans videos och försökte lära sig hans obegripliga trick.

Blir man sugen på att börja åka igen?... JA

Medlem

Otroligt duktig. Kan också rekommendera en svensk skate-dokumentär som heter Hooked for life. Otroligt bra: http://www.imdb.com/title/tt1894474/?ref_=fn_al_tt_1

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av musse1:

Otroligt duktig. Kan också rekommendera en svensk skate-dokumentär som heter Hooked for life. Otroligt bra: http://www.imdb.com/title/tt1894474/?ref_=fn_al_tt_1

får kika!


signatur
zrC
Medlem

Jag blev grymt besviken. Ifall han skulle varit 25% så bra på att snacka som att åka bräda skulle det varit en succe!

Fattade inte vad pointen var med hela "snacket".

1
Skriv svar