"Prey 2 var mer än bara ett demo"

Robot
"Prey 2 var mer än bara ett demo"

Tidigare anställd på Human Head kommenterar ryktena om utvecklarbytet som "politik".

#human-head-studios, #arkane-studios, #dishonored


Medlem
"Prey 2 var mer än bara ett demo"

Jag diggade Prey 1! Det var ett av få FPS som jag orkade spela igenom och det hade sin charm. Synd när företagen håller på så här med sina IPs... men vi får väl se vad det blir av den här soppan.

Medlem

GIllade vad de visat, ett av de spelen jag var mest intresserad utav från första johnny cash trailern och det gameplay man fått se, riktigt tråkigt att höra.

Medlem

Mm, riktigt synd. Allt jag såg och läste om tvåan osade potential. Hoppas att den här valsen får ett bra slut.

Medlem

CGI-Demot är nog det närmsta vi kommer en Blade Runner-arvinge i spelform. Såg löjligt vackert ut.

Hoppas Arkane gör det rättvisa

Medlem

"De ska dessutom ha kastat ut allt och börjat om från början" det fick mig verkligen att tappa intresset för ett spel som jag trodde skulle bli en sure hit. men nu har jag mina tvivel. dom får väl helt enkelt förhoppningsvis överraska en med en grym produkt om något år.


signatur

God is dead

Trist att de kastar bort ett spel och börjar om igen. Det blir aldrig bra.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Medlem
Skrivet av walter_iego:

Trist att de kastar bort ett spel och börjar om igen. Det blir aldrig bra.

För det gick så bra med Aliens: CM?

Medlem

Ingen följer Calle

Medlem
Skrivet av Rakoon:
Skrivet av walter_iego:

Trist att de kastar bort ett spel och börjar om igen. Det blir aldrig bra.

För det gick så bra med Aliens: CM?

Nej men det gick inte heller så bra för DNF?.. omstartat sådär 10ggr med nya motorer och folk.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Kimeriderf99:

Ingen följer Calle

Skapade kontot enkom för nyheten


signatur
1
Skriv svar