Medlem
Bra Rpg Spel?

TJena, tänkte tjacka ett nytt rpg spel.
Har spelat morrowind,oblivion, fallout med fler.
tänkte på Gothic 3 med har hört att det buggar förarmligt mkt. har ni några bra förslag?
gärna ett gammaltid rpg alltså inte som fallout där man har skjut vapen.

tacksam för svar

Medlem

Eftersom jag inte ser din spelsamling rekommenderar jag samtliga delar av Baldur´s Gate med expansioner. Vidare är Neverwinter Nights riktigt bra.

Till sist nämner jag Might&Magic 6 - The Mandate of Heaven om grafik spelar mindre roll vill säga. Det är förbannat bra iaf.


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem

Baldurs gate: dark alliance 2 [Ps2]
Du sa inte om det skulle vara konsol eller pc
Rpg + awesome = Kingdom Hearts [Ps2]


signatur

Rawr

Medlem

När det gäller gammaldags spel så är det neverwinter nights som gäller, annars så är knights of the old republic ett säkert val , dock handlar det om star wars och inte om skogsfantasy.

Medlem

Jag tror att han med "gammaltid" menar medeltid.

... :X


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

Nja... han nämnde gothic 3 och det är väl mer skogsfantasy än medeltid.

Medlem
Skrivet av Ariath:

Eftersom jag inte ser din spelsamling rekommenderar jag samtliga delar av Baldur´s Gate med expansioner. Vidare är Neverwinter Nights riktigt bra.

Till sist nämner jag Might&Magic 6 - The Mandate of Heaven om grafik spelar mindre roll vill säga. Det är förbannat bra iaf.

Baldurs gate å might&magic 6 har jag spelat för många år sen så dessa är inte så intresanta

Medlem
Inaktiv

Jag proppar för Drakensang och Silverfall, roliga och lite annorlunda.

Medlem
Skrivet av andymikel:

Nja... han nämnde gothic 3 och det är väl mer skogsfantasy än medeltid.

...och när han med gammaltid menar medeltid menar han nog med svärd och sånt. Alltså, inga pistoler o.s.v


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

Fable: The Lost Chapters, lätt.

Medlem

Om du är pro harcore of doom så kör BG 1 och sen BG 2, det är tecken på great awesomeness.

Medlem

Neverwinter Nights 2, om du vill ha någonting lite modernare (ur "datum släppt"-synvinkel) än orginal-spelet.

Medlem

Ta och pröva Gothic 3, jag tycker buggnivån är helt ok med den senaste patchen


signatur

Game long and prosper

1
Skriv svar