Rykte: Listan på alla spel som visas på Microsofts E3-show

Robot
Rykte: Listan på alla spel som visas på Microsofts E3-show

Halo 5, Mirror's Edge 2, Beyond Good & Evil 2, Banjo-Kazooie 4, Fable 4 och många, många fler – är detta alla titlar som visas på Microsofts E3-konferens?

#microsoft, #mirrors-edge-2, #beyond-good-evil-2, #halo-5, #fable-4, #killer-instinct, #capcom


Medlem
Rykte: Listan på alla spel som visas på Microsofts E3-show

League of legends? haha wtf. Stor chans där..


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

LoL till xbox one?
visst moba är trevlgit och skulle säkert funka på konsol ifall det utväklades för det men lol har ju redan en bas på pc så det skulle var bättre med en spinoff eller ett nytt moba ip på xone.


signatur

ursäkta min stavning är dyskrafiker.

Medlem
Skrivet av kill455:

League of legends? haha wtf. Stor chans där..

Finns väl inget som säger att man inte skulle kunna lira MOBA på konsol?

Stämmer den här listan och PS4 inte har något annat än samma slöa Killzone, Uncharted 7, Little Big Planet och gratis "live" så lutar det återigen mot xboxen.

Dead rising 3, The Witcher 3, Mirros Edge 2 och ett bra brothers in arms är vad jag vill ha!

Medlem
Skrivet av kill455:

League of legends? haha wtf. Stor chans där..

Varför inte? Kontrollen har ju definitivt tillräckligt med knappar och det finns redan Moba:s på konsol. Om listan stämmer blir det ändå en del bra spel, inget banbrytande men onekligen tillräckligt för att skapa ett intresse för Xbox One.

Medlem

Det enda Microsoft kan göra för att impa mig är att visa upp ett nytt exklusivt JRPG, så som det utmärkta Lost Odyssey.

Är dock intresserad av Beyond Good & Evil 2, Mirror's Edge 2 och Witcher 3 i listan, men dom spelen kan man lika gärna köra på PC.

Medlem

Generiska uppföljare, seems legit.

Medlem

Day Z och Destiny är de enda bägge spelen som kan hypea av mig mina kalsonger just nu tyvärr. Men som alla andra tänker jag ändå bänka mig framför streamen inför E3 med världens största samling av chips och folköl. Och såhär med facit i hand kan ju Halo 5 bara bli bättre än föregångaren. Go Master Chief!


signatur

In a world gone mad only a lunatic is truly insane

Medlem

Ingen dum lista om den stämmer.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Mirror's edge 2, skoj!


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

moba kan ju finnas på konsol men vart fan är syftet finns inget.

Medlem

Patriots kommer bli ytterligare spiken i kistan för oss som gillar swat4 och ravenshield. Om de inte gjort om det helt sedan vi såg det senast då... men det är kanske inte så troligt, dock var det ett tag sedan det visades, så feedbacken då kanske inte var helt bra.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Banjo Kazooie 4!?!?!?!?
Vad är det jag ser för något


signatur

Game long and prosper

Inaktiv

Kul med lol till xbox låter som en strålande idé. Undra om det funkat med coop delad skärm haha ♥♥

Medlem

Mirrors Edge 2 som xbone exklusivt? aldrig!

Medlem

Jag hoppas på Killer Instinct !!!

Medlem

Gör dom Crackdown 3 på rätt sätt så kan det vara intressant (dvs som ettan, tvåan var inge bra.)

Annars var det mest sånt som kommer till PC också som var av intresse.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

uppföljare, remake, uppföljare, remake. till och med spelen utan siffror är ju remake eller uppföljare. fortnite och quantum break är det enda som låter intressant och då är jag endå skeptisk till QB då alan wake var en besvikelse.

Inaktiv

Ganska tråkiga spel isf.
Mirrors edge 2 har jag svårt att tro på, EA har väl sagt att det inte ska komma fler spel i den serien redan.

Medlem
Skrivet av FuzioN:

moba kan ju finnas på konsol men vart fan är syftet finns inget.

Hur tänker du då? Många anser att man inte kan spela FPS på konsol men det tycks fylla ett syfte för många ändå.

Medlem

Bara jag som ser fram emot Brothers in Arms i så fall? Första spelet var riktigt bra

Medlem

Det intressanta är ju vilka av de där som är exklusiva till Xbox One. Troligtvis väldigt få, men möjligt att de har något tidsexklusivt DLC eller liknande.

Medlem

Vågar man sig på att hoppas att eftersom Witcher 3 och nya Watain-plattan har det gemensamma namnet "The Wild Hunt" så kommer soundtracket även vara gemensamt? Ja? JAAH!


signatur
Medlem

Sorgligt att se hur många spel som är giriga uppföljare, säkert finns de också på PS4. När man tar fram en ny generation tycker jag att man helst ska se till att så många nya IP:n eller exklusiva spel som möjligt finns. Undrar hur de fortfarande orkar att mjölka Halo, men Microsoft har ju aldrig varit så bra på att ta fram nya saker...

Medlem

"Dragon's Dogma 2 (a PlayStation 4 exclusive from the original development team)"

Då var den kampen avgjord för min del

Medlem

PREY 2 ?!?!?!?!?!?!?! @_@ !!!!! AMAGAWDDDDDDDD

Medlem
Skrivet av spritarn:
Skrivet av kill455:

League of legends? haha wtf. Stor chans där..

Finns väl inget som säger att man inte skulle kunna lira MOBA på konsol?

Stämmer den här listan och PS4 inte har något annat än samma slöa Killzone, Uncharted 7, Little Big Planet och gratis "live" så lutar det återigen mot xboxen.

Dead rising 3, The Witcher 3, Mirros Edge 2 och ett bra brothers in arms är vad jag vill ha!

Är gratis "live" något dåligt?

Medlem
Skrivet av Danne_mk:

Jag hoppas på Killer Instinct !!!

Jag med! Fast tycker det ska till WiiU och inte xbox hehe. Killer Instinct känns så SNES för mig, mest därför

BF4 thank you very much.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Ms har redan sänkt sig långt ner i rännstenen. Spelar ingen roll vilka spel de släpper ointressant spelkonsol och säker helt åt h för dyr.

123
Skriv svar