Company of Heroes 2 snart i öppen beta

Robot
Company of Heroes 2 snart i öppen beta

Vill du testa på livet som stelfrusen soldat som blir beskjuten av Stalinorglar? Relic meddelade nämligen att öppna betan kör igång under dagen.

#nyhetstips


Medlem
Company of Heroes 2 snart i öppen beta

Trevligt, mycket trevligt.

Medlem

Ser helt ok ut, men med tanke på att det första spelet fortfarande håller väldigt bra så undrar jag om man verkligen kommer ha mera kul med det här nya spelet, det kanske rent av är så att det är lite tråkigare och sämre även ifall grafiken är finare, det är ju trots allt ett strategi spel där många faktorer spelar in om hur bra spelet kan bli.

Medlem

Ge mig!


signatur

One shot One kill [OSOK]

Medlem
Skrivet av nils45:

Ser helt ok ut, men med tanke på att det första spelet fortfarande håller väldigt bra så undrar jag om man verkligen kommer ha mera kul med det här nya spelet, det kanske rent av är så att det är lite tråkigare och sämre även ifall grafiken är finare, det är ju trots allt ett strategi spel där många faktorer spelar in om hur bra spelet kan bli.

Precis allting känns bättre. Precis allt är bättre än det första.

Inaktiv

Sitter och väntar på att det ska poppa upp i Steam. Än sålänge finns bara Beta Stress Test, men den fungerar inte.

Edit: Fungerade nu.

Hur hittar man betan i Steam?

Medlem

Undrar samma sak som pelson


signatur

One shot One kill [OSOK]

Medlem
Skrivet av Luffarkaka:

Precis allting känns bättre. Precis allt är bättre än det första.

I ett nötskal - ja. Absolut.

Medlem

Kan det inte bli release snart!!!!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Kan någon förklara hur man får tillgång till betan, börjar få abstinens.

Medlem
Skrivet av pelson:

Kan någon förklara hur man får tillgång till betan, börjar få abstinens.

Jag antar att det kommer upp på steam någon gång idag, synd att de inte sagt några tider eller liknande.


signatur

One shot One kill [OSOK]

Inaktiv

Det är redan igång.

Company of Heroes 2 - Beta Stress Test

Tänkte på att personen ovanför i fältet skrev "Fungerar nu!", då röck det till i pungen.

Medlem

Jag förstår inte heller vart man laddar ner betan ifrån. Någon som vet?

Inaktiv
Skrivet av pelson:

Kan någon förklara hur man får tillgång till betan, börjar få abstinens.

Har du spelat den tidigare betan? Isfåall antar jag att man går in i steam o väljer att installera den igen, men denna gång så laddas den senaste betan ner o inte den gamla. Jag testar nu iaf, får se om det fungerar.

edit: japps funkade!

Skribent

Jag har inte tid för det här! Hoppas dock Sega är så vänliga att skicka ut spelet snart, så slipper jag klösa ner alla tapeter i lägenheten.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Jaha och vi som inte har spelat det tidigare stress testet då? Ska vi bara sitta här och titta in i väggen eller?


signatur

One shot One kill [OSOK]

Medlem

En länk till nedladdning av detta stresstest vore ju trevligt från skribentens sida.


signatur

Meep!

Medlem

Tydligen kommer det ut "10am" enligt utvecklarna, inte ens en timezone gav dom mig. Utan de sa bara 10am, amerikaner....

EDIT: 45 minuter kvar gissar jag på.


signatur

One shot One kill [OSOK]

Kom igen nurååå!

Medlem

Finns nu!


signatur

One shot One kill [OSOK]

Medlem
Skrivet av Nicke9494:

Finns nu!

länk?

nevermind, det dök tydligen upp i biblioteket.

Medlem

För er som ännu inte kan se Company of Heroes 2: Beta i biblioteket på Steam: Starta om Steam så ska den finnas där, redo för installation. Detta gäller även de som ännu inte har förköpt spelet.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Skribent
Skrivet av wiki:
Skrivet av Nicke9494:

Finns nu!

länk?

nevermind, det dök tydligen upp i biblioteket.

Skrivet av Puscifer:

För er som ännu inte kan se Company of Heroes 2: Beta i biblioteket på Steam: Starta om Steam så ska den finnas där, redo för installation. Detta gäller även de som ännu inte har förköpt spelet.

Uppdaterade nyheten med den här informationen.


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem
Skrivet av Nicke9494:

Tydligen kommer det ut "10am" enligt utvecklarna, inte ens en timezone gav dom mig. Utan de sa bara 10am, amerikaner....

EDIT: 45 minuter kvar gissar jag på.

Ok, så vi kan alltså fastslå att "10am" utgår efter PDT, och konverteras därav till 19:00 svensk tid.
Det kan vara bra att veta när man sitter och väntar på att spelet ska slå upp portarna den 25:e juni.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Var inte så himla imponerad av detta alls, eller jo det är ju bra, men jag känner liksom ingen större skillnad från 1:an alls.

Medlem

Tror denna bör fungera om ni inte vill restarta Steam.

steam://install/231430
(Den ska in i address fältet)

Geeks Gaming

Testa köra lite... kan säga att ryssarna har blivit jätte OP.

Medlem
Skrivet av Luffarkaka:
Skrivet av nils45:

Ser helt ok ut, men med tanke på att det första spelet fortfarande håller väldigt bra så undrar jag om man verkligen kommer ha mera kul med det här nya spelet, det kanske rent av är så att det är lite tråkigare och sämre även ifall grafiken är finare, det är ju trots allt ett strategi spel där många faktorer spelar in om hur bra spelet kan bli.

Precis allting känns bättre. Precis allt är bättre än det första.

Har de fixat så att enheterna kommer från de byggnader de byggs, eller är det som i alfan? Det var en av sakerna jag störde mig på.

12
Skriv svar