Mer om Deus Ex: The Fall imorgon

Robot
Mer om Deus Ex: The Fall imorgon

En kort, kort film avslöjar att vi ska få veta saker om Deus Ex: The Fall imorgon.

#eidos-montreal


Medlem
Mer om Deus Ex: The Fall imorgon

Då har man något att se fram emot Hoppas det släpps redan till hösten


signatur

Game long and prosper

Medlem

Hypen är enorm! Hoppas det släpps i år och är en värdig uppföljare!

Medlem

ja en värdig uppföljare med bättre mechanics på fienderna och mer möjligheter och saker dom lovades som ej blev riktigt, att man kan slå¨isönder massa väggar slänga folk igenom väggarna kanske tom phase shifta igenom väggar m.m

roligare mer intressanta talents, och inget hacka så får du mest xp snabbast

Så har du redan där ett bättre spel, hoppas musiken ¨är lika bra den är jääääävligt svårslagen.

Medlem

Kan dom teasa om Thief också tack..och göra en rejäl surprise med att det faktiskt är bra :/
Får ta och försökta ta mig igenom Deus Ex, bra spel men blev så jävla less på bossfighterna så jag spelade aldrig ut det.

Medlem
Skrivet av Mytos:

Kan dom teasa om Thief också tack..och göra en rejäl surprise med att det faktiskt är bra :/
Får ta och försökta ta mig igenom Deus Ex, bra spel men blev så jävla less på bossfighterna så jag spelade aldrig ut det.

Då missade du en av spelvärldens mest imponerade storys..

Deus Ex - The Fall, Thief, mycket gott att längta efter.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Testpilot

Mums! , det kan ju inte bli sämre än första spelet , jag dreglar redan.

Medlem

HR är EPISKT bra. Blir svårt att toppa. Lyckas de, då är The Fall troligen det bästa spelet någonsin.

Medlem

Trevlig nyhet, visste inte att detta var på gång.


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem

Deus Ex Human Revolution var ju typ ett av de bästa spelen på aplänge, så det här är man bra taggad för. Även om det så är film eller spel. Förhoppningsvis båda.


signatur

// Bacon <3

Medlem

HR var väl sådär,helt okej men inget man tappade hakan över.

Borde inte bli svårt att toppa speciellt med tanke på att Eiodos Montreal var helt ny komponerad studio när dem började med HR.

Så dom borde haft tid att få ordning på sin verksamhet.


signatur

jag inte hittat på något vettigt att skriva här än

Medlem
Skrivet av Mytos:

Kan dom teasa om Thief också tack..och göra en rejäl surprise med att det faktiskt är bra :/
Får ta och försökta ta mig igenom Deus Ex, bra spel men blev så jävla less på bossfighterna så jag spelade aldrig ut det.

menar du Deus Ex eller Deus Ex: Human Revolution?


signatur

jag inte hittat på något vettigt att skriva här än

Medlem

Ja, Eidos del av Squenixkakan är det i alla fall inget fel på

1
Skriv svar