Hitman Absolution - Kanske en spoiler

Medlem
Hitman Absolution - Kanske en spoiler

Spelade klart Hitman: Absolution i natt. Det vart ganska sent så är lagom trött nu.

Måste uttrycka att jag blev lite besviken på slutet. Fattar inte riktigt vad som hände där ... Det blir ett filmklipp där han står med ett snipergevär och siktar på .. ja vilkadå?? Hur gick det till?

Gillar dock upplägget att de sen hintar om en uppföljare där polisen får reda på vem 87 egentligen är ..

#blogg

Medlem
Hitman Absolution - Kanske en spoiler

Ja, tyvärr levde inte Absolution upp till det anrika namnet. Förutom på ett par nivåer är det railat till förbannelse tillskillnad från det underbara sandboxsystemet man är van vid. Trots det var det bättre än jag väntat mig faktiskt även om jag blev frustrerad ett gäng gånger på att man måste spela en level minst en gång och lära sig hur fienderna rör sig. Ett otal gånger blev jag också upptäckt av superskurkar som tydligen kan se igenom betong för det är som vanligt med den här typen av spel att det inte finns konsekvens i hur spelmekaniken fungerar.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem

Jag fick spela om många banor för att lära mig hur jag skulle ta mig fram och det vart en hel del frustration. Tog faktiskt till rambo-lösningen några gånger när jag inte kom vidare .. nu är det bara att spela om och roa sig med alla challenges

Medlem

Tyckte att Absolution var helt värdelöst i jämförelse med alla tidigare spel, kostym-systemet, de trånga nivåerna..allt var dåligt.

1
Skriv svar