Nintendos E3 2013 – Wii U går sin egen väg

Medlem
Nintendos E3 2013 – Wii U går sin egen väg

PEGI 18

My Body is Ready: The Reggie Experience

- Is your body ready for this awesome experience?

Only for Wii U.
Wii U Balance board sold separately.

Medlem

Sonic and All Stars 2 vore najs. Spelat ettan en hel del med polarna.

Medlem

Utan ett Paper mario blir det nog inget köp för mig. tycker den serien är riktigt bra!

Medlem
Skrivet av josjen:

Utan ett Paper mario blir det nog inget köp för mig. tycker den serien är riktigt bra!

Paper Mario är mys!


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem
Skrivet av purjo:

Sonic and All Stars 2 vore najs. Spelat ettan en hel del med polarna.

All-Stars Transformed? Jag gillade Transformed mycket mer än ettan.

För övrigt så håller jag tummarna för Shenmue. Jag har väntat i 10år nu på en uppföljare. Jag vill inte vänta 10år till!

Medlem

De har alltid gått sin egen väg så ska vi bli förvånade?


signatur

Dont force your weakness upon me!

Medlem
Skrivet av Bojkott:
Skrivet av purjo:

Sonic and All Stars 2 vore najs. Spelat ettan en hel del med polarna.

All-Stars Transformed? Jag gillade Transformed mycket mer än ettan.

För övrigt så håller jag tummarna för Shenmue. Jag har väntat i 10år nu på en uppföljare. Jag vill inte vänta 10år till!

Ja, menade transformed, borde varit tydligare. Det är definitivt ett kul kartingspel.

Medlem
Skrivet av purjo:
Skrivet av Bojkott:
Skrivet av purjo:

Sonic and All Stars 2 vore najs. Spelat ettan en hel del med polarna.

All-Stars Transformed? Jag gillade Transformed mycket mer än ettan.

För övrigt så håller jag tummarna för Shenmue. Jag har väntat i 10år nu på en uppföljare. Jag vill inte vänta 10år till!

Ja, menade transformed, borde varit tydligare. Det är definitivt ett kul kartingspel.

Det är det verkligen. Påminner väldigt mycket om Diddy Kong Racing Skulle faktiskt vilja se att Mario Kart Wii U tar efter där. Mario Kart 7 till 3DS var inne lite på dom spåren men nådde inte riktigt fram enligt mig.

Medlem

Spelar ingen roll vilken plats Nintendo sänder ifrån, huvudsaken är väl att vi får något att titta på som visar vad som är på gång imo

Medlem

Får den gå sin egen väg, eller får den gå sin väg? hmmm......

Medlem

Förutom nämnda tredjepartsspel släpps ju även Watch Dogs och Assassin´s Creed IV till Wii U.

Och så ett nytt New Super Mario Bros, fast med Luigi. Okej, det är mer en expansion. Men ändå. Sen blev Planes nyligen utannonserat, och även om det ej attraherar så många spelare som följer E3 eller spelsidor kan det nog göra så att en hel del Wii U säljs.

Wonderful 101 och Scribblenauts Unmasked är ytterligare några spel som Wii U blir ensamt om. Nintendo nischar sig tydligt, när de tappar greppet om hardcorepubliken gör de allt de kan för att göra Wii U till det första valet för yngre spelare och familjer.

De vandrar en väldigt ensam väg verkar det som.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Inaktiv

Vandraren har ingenstans att gå när han kommit fram till slutet.

Skrivet av eatem:

Vandraren har ingenstans att gå när han kommit fram till slutet.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

@Walter_iego - Bra musik det där!

1
Skriv svar