Robot
The Last of Us

The Last of Us är Naughty Dogs svanesång på Playstation 3 och deras bästa spel någonsin.

#naughty-dog, #tomb-raider, #bioshock-infinite, #ninja-theory, #enslaved-odyssey-to-the-west, #call-of-duty-black-ops-ii


Medlem
The Last of Us

ojdå! Bäst jag köper det när det kommer! hade väntat mig att de skulle bli bra men mästerligt O_O! CRAAAAAAZY!

Inaktiv

Kommer dem att släppa en framtida konsolport?

Medlem

Mycket bra recension! Blir ett köp utan tvekan

Medlem

Ett givet köp!!

Medlem

Det första intrycket jag fick av Last of Us, vid tillkännagivandet, var att det med största sannolikhet skulle bli ett mästerverk. Det var aldrig några tveksamheter om att detta skulle bli ett köp!

Medlem

Topp betyg överallt, inte oväntat men fy farao va grymt Då äre bara att räkna dagar till den 14:e då!

Medlem

Ingen överraskning, jag kände på mig redan när jag förbokade spelet att det skulle bli ett välomskrivet spel.
Jag ser fram emot releasen!

Medlem

Ååå vill ha men har inget ps3

Medlem

Jag är så jävla pepp!


signatur

Save thy self, because nobody else will.

Medlem

Jag väntade mig inte något annat än en mästerlig femma. Vi är nog många som hade detta på känn. Längtar!

Medlem

Dags att damma av PS3 då...

Medlem
Skrivet av zevile:

Topp betyg överallt, inte oväntat men fy farao va grymt Då äre bara att räkna dagar till den 14:e då!

mja inte från Gamespot :/


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

detta vart dock inte direkt oväntat

Medlem

Jag visste att det skulle bli ännu ett mästerverk av Naughty Dog!


signatur

One shot One kill [OSOK]

Medlem

Släpp till PC då....


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Medlem

är inte ett dugg överraskad, ligger på 97% på metacritic nu, jag tippade dock 91% :P... way to go ND!

Medlem

hoppas spelet känns mer flytande än uncharted, vet inte varför med att röra sig och sikta i det spelet kändes alltid klumpigt å segt, inte som i tomb raider inte xD


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

Jag som tänkte försöka hålla mig från att köpa nya spel och spela igenom en del av mina ospelade äldre spel först...

Högsta betyg nästan överallt!

Inaktiv

Bara att vänta några månader tills nästa generations konsoler släpps så lär man hitta detta till PS3 för någon hundring säkert

FAN vad många spel jag vill spela nu Har inte tid.

Medlem

Kööööööpa!

Inaktiv
Medlem

Verkar hur bra som helst, synd att man inte har en PS3a bara :/


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

phi
Medlem

PS3 + Last of us är köpt.

Perfekt inför dåliga semesterdagar.

Medlem

Vill så ha en PS3 just nu... Underbar recension!!


signatur

Nothing is power without Control

Inaktiv

Alla spel som jag gillar, gillar inte Aftonbladet. Vem har sämst smak?

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/spela/recensioner/artic...

Medlem
Skrivet av Ascendancy:

Jag är så jävla pepp!

Haha jävla dyslexi, jag läste depp istället för pepp >_<. Tur jag såg rätt sen :).

Medlem

Om man nu kanske ska införskaffa sig en PS3 och lira ett par spel som jag saknar på 360:n. Uncharted och nu detta :).

Medlem
Skrivet av Boosing:

Alla spel som jag gillar, gillar inte Aftonbladet. Vem har sämst smak?

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/spela/recensioner/artic...

Definitivt inte du Håller med kanske 2/10 gånger på aftonblaskan.


signatur

Nothing is power without Control

Medlem

Jag fick mitt spel idag! Webhallen gjorde ett fint felutskick såhär till helgen *springer och startar ps3an*

Skriv svar