Drakfestival i Guild Wars 2

Robot
Drakfestival i Guild Wars 2

Lagom till att festligheterna drar igång i Los Angeles drar ett månadslångt firande igång i Guild Wars 2.

#guild-wars-2


Medlem
Drakfestival i Guild Wars 2

Så fort min tentaperiod är över så kommer jag tillbaka till GW2. Det är helt klart det bästa MMO:t på marknaden just nu och har en bra balans mellan hur mycket tid man måste lägga ner för att känna att man åstakommer något. Sen att det dyker upp nytt content nästan varje månad är ju kanon!

Medlem
Skrivet av Hanga:

Så fort min tentaperiod är över så kommer jag tillbaka till GW2. Det är helt klart det bästa MMO:t på marknaden just nu och har en bra balans mellan hur mycket tid man måste lägga ner för att känna att man åstakommer något. Sen att det dyker upp nytt content nästan varje månad är ju kanon!

Jo, men sedan plockas det bort lika snabbt också... GW2=logga in två till tre gånger i månaden sedan vänta.

Medlem

Loggar i stort sätt bara in när det är högtider i spelet. Annars så känns servern (Far Shiverpeaks) rätt så övergiven. Kanske bättre på andra servrar?

Medlem
Skrivet av Bojkott:

Loggar i stort sätt bara in när det är högtider i spelet. Annars så känns servern (Far Shiverpeaks) rätt så övergiven. Kanske bättre på andra servrar?

Var inte den servern typ den bästa PvP servern i Europa förut?


signatur

Game long and prosper

Inaktiv

Spelar spelet lite då och då. Skönt å va casual i ett mmo utan månadskostnad lite som man vill. Joina raids och dungeon runs kan man ju göra utan guild t.om. GW2 är ett bra spel.


signatur

ASUS Maximus Gene-Z | Intel i5 2500 3.3GHZ (OC 4.3GHZ) | 16GB DDR3 1600MHZ | 1xEVGA GTX 670 2GB FTW | DELL U2412M | 2x1TB 7200rpm HD

Medlem
Skrivet av Hanga:

Så fort min tentaperiod är över så kommer jag tillbaka till GW2. Det är helt klart det bästa MMO:t på marknaden just nu och har en bra balans mellan hur mycket tid man måste lägga ner för att känna att man åstakommer något. Sen att det dyker upp nytt content nästan varje månad är ju kanon!

Håller helt med. För en tid sedan så drog jag igåg spelandet och kunde nog levla 1-2 levels per kväll utan att spela ihjäl mig.

Medlem
Skrivet av Javas:
Skrivet av Bojkott:

Loggar i stort sätt bara in när det är högtider i spelet. Annars så känns servern (Far Shiverpeaks) rätt så övergiven. Kanske bättre på andra servrar?

Var inte den servern typ den bästa PvP servern i Europa förut?

Det har den nog aldrig varit. Vizunah Square har varit i topp på WvW sen typ första månaden, den är dock fransk. De engelskspråkiga servrarna brukar byta topp plats lite ibland, för tillfället är det Seafarer's Rest som är högst.

Jag kan iaf rekommendera Gandara, trevligt community och massor med folk

Geeks Gaming
Skrivet av Bojkott:

Loggar i stort sätt bara in när det är högtider i spelet. Annars så känns servern (Far Shiverpeaks) rätt så övergiven. Kanske bättre på andra servrar?

Har inte spelat så mycket men typ för 4 veckor sedan va jag inne på min (Gandara) och där va ganska mycket folk.

Medlem
Skrivet av Javas:
Skrivet av Bojkott:

Loggar i stort sätt bara in när det är högtider i spelet. Annars så känns servern (Far Shiverpeaks) rätt så övergiven. Kanske bättre på andra servrar?

Var inte den servern typ den bästa PvP servern i Europa förut?

det var den. Men GW har som inget end game.. blir svårt att hålla kvar sina spelare då

Medlem
Skrivet av Cirdane:
Skrivet av Javas:
Skrivet av Bojkott:

Loggar i stort sätt bara in när det är högtider i spelet. Annars så känns servern (Far Shiverpeaks) rätt så övergiven. Kanske bättre på andra servrar?

Var inte den servern typ den bästa PvP servern i Europa förut?

Det har den nog aldrig varit. Vizunah Square har varit i topp på WvW sen typ första månaden, den är dock fransk. De engelskspråkiga servrarna brukar byta topp plats lite ibland, för tillfället är det Seafarer's Rest som är högst.

Jag kan iaf rekommendera Gandara, trevligt community och massor med folk

Far Shiverpeaks är så gott som körda i skit i WvW just nu. Vi har inget folk och absolut ingen koll på varken våran egna eller andras border. Skulle väl inte säga att servern är inaktiv, men folk verkar köra mest PvE.

eXp
Medlem

Gandara har bara ett bra WVW Guild XXX , Resten är tråkiga blobbers

Många FSP guilds vill inte blobba upp i humongous ZERG

Medlem
Skrivet av zobino:
Skrivet av Javas:
Skrivet av Bojkott:

Loggar i stort sätt bara in när det är högtider i spelet. Annars så känns servern (Far Shiverpeaks) rätt så övergiven. Kanske bättre på andra servrar?

Var inte den servern typ den bästa PvP servern i Europa förut?

det var den. Men GW har som inget end game.. blir svårt att hålla kvar sina spelare då

Tråkigt att höra att dom inte fixat endgame än, trots att alla spelare ropar efter det. Spelet var skitroligt att levla i, så dör det i slutet som alla säger :/


signatur

Game long and prosper

1
Skriv svar