TMNT: Out of the shadows – Donatello visar vad han går för

Robot
Medlem
TMNT: Out of the shadows – Donatello visar vad han går för

NES TMNT remastered plz? vem är målgruppen egentligen? unga spelare? de vet knappt vad Turtles är, äldre? de vill inte ha "Devil May Turtle"

TMNT är en gammal spelserie som passar som sidescroll.
Eller en Arcade Beat em up.

Medlem

har inte spelat ett Turtles spel sen jag var en liten på NES... undrar om Donatello är lika op...

Medlem
Skrivet av Ztreek:

NES TMNT remastered plz? vem är målgruppen egentligen? unga spelare? de vet knappt vad Turtles är, äldre? de vill inte ha "Devil May Turtle"

TMNT är en gammal spelserie som passar som sidescroll.
Eller en Arcade Beat em up.

Kan dock inte hålla med! Turtles in time ger
Ig fortfarande sköna nostalgitrippar även fast originalet är mycket bättre.

Medlem

Vad äcklig han såg ut.

Medlem

Jag minns TMNT som en lekfull serie, något som jag älskade en gång så mycket så att mitt födelsedagskalas var i turtle tema...

Det här är inte vad jag minns.
Håller helt med Ztreek, vem är det här tänkt att tilltala?

Michael Bay håller på med film om dessa små sköldpaddor, gissa om spelet kommer sälja då när filmen väl har haft premiär.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Ztreek:

NES TMNT remastered plz? vem är målgruppen egentligen? unga spelare? de vet knappt vad Turtles är, äldre? de vill inte ha "Devil May Turtle"

TMNT är en gammal spelserie som passar som sidescroll.
Eller en Arcade Beat em up.

Ledsen att säga det rakt ut, men du är snart 30 (gissar), ja det är 2013, dina skor storlek 33 passar inte längre, håret är mer luftigt..... Jag vill vakna till turtles på 3an x,O

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Michael Bay håller på med film om dessa små sköldpaddor, gissa om spelet kommer sälja då när filmen väl har haft premiär.

Stämmer bra, återstår att se hur det går för dessa cgi-sköldpaddor nu så här många år senare....

Medlem
Skrivet av Zainter:
Skrivet av Ztreek:

NES TMNT remastered plz? vem är målgruppen egentligen? unga spelare? de vet knappt vad Turtles är, äldre? de vill inte ha "Devil May Turtle"

TMNT är en gammal spelserie som passar som sidescroll.
Eller en Arcade Beat em up.

Kan dock inte hålla med! Turtles in time ger
Ig fortfarande sköna nostalgitrippar även fast originalet är mycket bättre.

Det är ju nästan i samma sidescroll stil som tmnt 2 och 3 om jag inte tänker helt fel.

Jag skulle definitivt tänka mig att spela detta.... ännu mer troligt om det finns co-op, då kommer man ge det en chans tillsammans med en polare, precis som man gjorde med tmnt: tit reshelled

Medlem

förstår verkligen inte vad dom tänkte på när dom valde denna art style, hade hellre sett att dom gick mer åt detta håll för just nu ser dom inte ut som turtles.


signatur

God is dead

Medlem

Han ser ju fett weird ut :/


signatur

Game long and prosper

phi
Medlem

Sköldpaddor med downs syndrom?

Nåja, spelet kan säkert vara kul att köra igenom i co-op.

Medlem

Jag tyckte, som flertalet ovanstående kommentatorer, också att den skräckinjagande jäveln till turtle såg ut att ha fått kromosomfel på gamla dar.

Teenage Mongo Ninja Turtles?

Medlem

Fan, jag kollade detta endast på plattan tidigare i icke helskärm och då såg det ok ut. Men satan till turtle o vara ful på en skärm i helskärm -_-.... varför var det tvungna att använda liknande stil som den senaste turtles serien... kan inte kolla på den för att den är så dåligt.

Medlem

vore roligare om det var ett tecknat spel

1
Skriv svar