Läckt film från flerspelarläget i The Last of Us

Robot
Läckt film från flerspelarläget i The Last of Us

Släppet från Naughty Dogs dystopiska framtid är nära och tystnaden kring flerspelarläget har varit total – tills nu.

#the-last-of-us-remastered, #naughty-dog, #uncharted-3


Medlem
Läckt film från flerspelarläget i The Last of Us

kul att det verkar behövas typ 100 skott för att få ihjäl nån

Skribent
Skrivet av pubisboy:

kul att det verkar behövas typ 100 skott för att få ihjäl nån

Precis som i verkliga livet. Eller inte. Gillar inte när man behöver tömma ett helt magasin i fontanellen på sina motspelare.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Ser ut som en stel och tråkig version av Far Cry 3s MP.

Medlem

Ja det gör ingen skillnad för min förbokning och tror fortfarande the last of us kommer vara en solklar goty-kandidat när vi summerar 2013 tack vare sin story och single player.

Med det sagt: Fy fan vad tråkigt det såg ut. Riktigt stelt och segt. 100 skott för att få död på någon, 3v3, tråkig bana. Ja det finns säkert massa fler game modes och banor och kanske blir det mycket bättre, men av denna videon att dömma så gick mina förväntningar ner kraftigt för MP i The last of us.

Tur då att det verkligen inte är för MP-biten jag köper spelet den 14e

Medlem

så menlöst med MP i såna här spel


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Skulle vara intressant att se någon statistik över hur många som verkligen spelar MP i spel som Uncharted, Mass Effect etc?

Jag har personligen inte ens gått in på menyn men jag är inte direkt någon MP-spelare överlag heller

Medlem

Skickade in länk på detta men fick inget tack eh :/

Ser förövrigt kul ut väntar på mitt CE

Medlem
Skrivet av Lepr:

Skulle vara intressant att se någon statistik över hur många som verkligen spelar MP i spel som Uncharted, Mass Effect etc?

Jag har personligen inte ens gått in på menyn men jag är inte direkt någon MP-spelare överlag heller

Verkligen. Har testat nån enstaka minut i Mass Effect och i Assassins Creed, som jag också räknar till de spelserier där multiplayer bara känns totalt onödigt.
Bortkastad utvecklingstid.

Medlem

Detta spel släpps ju den 14e? Varför står de då att mitt spel har blivit skickat på webhallen?

Medlem

Oh vad jag myser!!! Ser ut som en blandning av tomb raider MP och Ghost Recon future soldier MP. Kan bli hur bra som helst!!! Förbokat Joel edition sedan länge!


signatur

"High life on low budget"

Medlem

Vad tråkigt att jag missar det här.. Vem har tröttnat på sitt PS3? Jag kan betala frakten om ni skickar det till mig

1
Skriv svar