Medlem
Gothic 3

Tja!
Tänkte tjakka Gothic 3, men hur bra är det egentligen? Det känns lite som en moddad version av Oblivion. Vore trevligt om ni gav spelet lite kritik!
Är det värt att köpa nu med nya patchen osv.?

Medlem

Jag gillade det mycket, så pass mycket att jag har köpt det 3 gånger och sålt det, och nu vill köpa det igen Det är en fascinerande värld de har skapat med snyggare grafik än Oblivion. Buggarna som jag märkte var att det hände att spelet kraschade lite oväntat, men det skedde kanske 5 gånger utav 100, alltså inte speciellt mycket...

Det är en bra story i spelet och man drivs framåt av alla Quests, testa och ta reda på själv om du gillar det...

Medlem

Okej! Tack för hjälpen, känns som ett givet köp

Medlem

Gothic 3 är ju sjukt mycket sämre än Gothic 1&2 men det är endå ett rätt underhållande spel efter den senaste patchen.

Se bara till att spara normalt istället för quicksaves, förlorade runt 4 lvls och 2 timmars speltid när mina quicksaves försvann spårlöst efter jag stängt av spelet en gång -_-


signatur

Game long and prosper

Medlem

Om jag inte har helt fel för mig så finns det ett demo ute för spelet, något du nog bör testa innan du köper det.

Om din dator har några större problem med spelet kan du ju upptäcka dom där istället för att först köpa spelet och sedan upptäcka dom.

Tyckte att det var för buggit för kunna njuta av det. Spelet krachade flertal gånger, man föll genom marken, man gick genom marken :s , NPC fastade på de flesta ställen.

Medlem

Demot för G3 är faktiskt väldigt lyckat och ger dig en bra hum om spelet. Tanka det. Sen så har utvecklarna släppt en hel del patchar som har åtgärdat flera problem i fullversionen.
Själv så tröttnade jag på spelet efter ett tag. Beror nog mest på att jag inte tycker om att köra storydrivna rollspel på dator men också andra grejer. Quests i spelet var inte så himla intressanta tyckte jag och det är dåligt att man inte får skapa sin egen karaktär(jag vet att det är meningen att alla delar i serien ska ha samma karaktär, men ändå). Tar lång tid att gå upp i level också(fast beror väl på hur man spelar antar jag).


signatur

Where are we runnin'?

Medlem

man bara måste gilla hur kärleksfullt gothic 3 är hade expansionet men det sög typ

Medlem

Jag tycker det är ett riktigt bra spel man har hört om alla buggar men jag verkar har haft tur, för jag har alldrig haft några pronlem=)

1
Skriv svar