Första delen i Payday 2-serien

Robot
Första delen i Payday 2-serien

Overkills nya spel får en annorlunda marknadsföringskampanj i form av en webserie.


Medlem
Första delen i Payday 2-serien

var ganska cool

Medlem

Varför kan inte videon direkt i nyheten vara högupplöst? Känns omständigt att behöva gå in på videosidan för att se den i "hd".

Medlem

Debaclet gällde en långfilm som de sökte tjejer till. Serien var i princip redan färdig då. Dock kommer vi att få se en av tjejerna från det videoklippet i webserien trots allt.

Vi får väl se om serien och spelet går bra, payday 2 har legat topp tio försäljning på steam i över en vecka så redan förhandsbokningarna säljer bra. Det kanske blir en långfilm trots allt.

Första avsnittet var över förväntan måste jag säga. Jag gillar konceptet

Medlem

yes very nice

Medlem

Wolf - "as himself"


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av asdfg:

Varför kan inte videon direkt i nyheten vara högupplöst? Känns omständigt att behöva gå in på videosidan för att se den i "hd".

Ger dig en tumme upp så FZ kan prioritera rätt

Medlem
Skrivet av asdfg:

Varför kan inte videon direkt i nyheten vara högupplöst? Känns omständigt att behöva gå in på videosidan för att se den i "hd".

Ooh jag vet inte. provat trycka på "Se filmen högupplöst" som finns under praktiskt taget alla videolänkar de postar?

Medlem
Skrivet av Nelfie:
Skrivet av asdfg:

Varför kan inte videon direkt i nyheten vara högupplöst? Känns omständigt att behöva gå in på videosidan för att se den i "hd".

Ooh jag vet inte. provat trycka på "Se filmen högupplöst" som finns under praktiskt taget alla videolänkar de postar?

Tratt,det länkar ju till en ny sida och det är ju precis det han inte vill göra.
Utan som på ALLA andra sidor helt enkelt bara kunna trycka på "HD" och vips så har du HD..


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

1
Skriv svar