Bilder från Penny Arcade Adventures: On the Rain-Slick Precipice of Darkness 4

Robot
Bilder från Penny Arcade Adventures: On the Rain-Slick Precipice of Darkness 4
Medlem
Bilder från Penny Arcade Adventures: On the Rain-Slick Precipice of Darkness 4

Förstår inte hur någon kan gilla ett spel som detta där skaparna gör ett spel om sig själva, med sig själva. Otroligt ointressant. Å andra sidan har jag aldrig gillat Penny Arcade, eller någon annan web comic för den delen. Det är sällan dom är roliga eller unika.

Medlem
Skrivet av Nomz:

Förstår inte hur någon kan gilla ett spel som detta där skaparna gör ett spel om sig själva, med sig själva. Otroligt ointressant. Å andra sidan har jag aldrig gillat Penny Arcade, eller någon annan web comic för den delen. Det är sällan dom är roliga eller unika.

Jag gillar inte spel.

Skrivet av Nomz:

Förstår inte hur någon kan gilla ett spel som detta där skaparna gör ett spel om sig själva, med sig själva. Otroligt ointressant. Å andra sidan har jag aldrig gillat Penny Arcade, eller någon annan web comic för den delen. Det är sällan dom är roliga eller unika.

Det är inte skaparna själva som gör spelet, det är pojkarna som gjorde Cthulhu Saves the World som gör det. Att spelet handlar om de är väl logiskt då Penny Arcade trots allt är en webcomic som handlar om deras self inserts? Jag gillar inte heller Penny Arcade, särskilt inte deras journalist sektion, men det här känns inte som någonting att klaga över.

Medlem

Negativa kluben eh?

Personligen gillar jag dessa spel, de är humorfyllda och underhållande.

Medlem
Skrivet av Nomz:

Förstår inte hur någon kan gilla ett spel som detta där skaparna gör ett spel om sig själva, med sig själva. Otroligt ointressant. Å andra sidan har jag aldrig gillat Penny Arcade, eller någon annan web comic för den delen. Det är sällan dom är roliga eller unika.

Det är inte ett spel om dom själva som riktiga personer, utan om deras online-pseudonymer och dom är jävligt roliga och fulla med referenser till allt möjligt inom spelvärlden. Dom som läser penny-arcade och gillar RPGs är dom som uppskattar denna spelserie.

Trean hade fantastiskt bra berättande och var riktigt roligt och charmigt men var lite väl linjärt, sen tyckte jag att grafiken var väl charmig men rätt jobbig att spela på en stor skärm, hade funkat bättre på bärbart.

Medlem
Skrivet av Nomz:

Förstår inte hur någon kan gilla ett spel som detta där skaparna gör ett spel om sig själva, med sig själva. Otroligt ointressant. Å andra sidan har jag aldrig gillat Penny Arcade, eller någon annan web comic för den delen. Det är sällan dom är roliga eller unika.

Det måste vara ganska enkelspårigt och tråkigt i din hjärna, låter det som
Tur att en annan kan uppskatta humor som inte nödvändigtvis passar mina egna preferenser. Livet blir dessutom fan så mycket roligare och intressantare då :3

1
Skriv svar