Animal Crossing: New Leaf

Robot
Animal Crossing: New Leaf

I fablernas kapitalistiska värld tvingas du till dyra bolån och slavarbete under ett gäng lata djur. Men den som ger New Leaf tid kommer till sist märka något vackert.

#animal-crossing-new-leaf, #the-sims


Medlem
Animal Crossing: New Leaf

Bra recension som alltid!

Jag älskade verkligen AC till Gamecube och DS - tillsammans har de sugit ut hundratals timmar av mitt liv. Det finns dessutom så oerhört mycket potential kvar att vinna ut av konceptet men det känns som att både Wii och 3DS-versionerna trampar vatten med enbart kosmetiska förändringar som inte nödvändigtvis innebär att de blir bättre. Funderar på att skaffa en 3DS enkom för detta ändå. Försiktigt nyfiken.

Medlem

Jag tror ändå att ett sånt här spel passar sig bra på tåg eller långa bilturer, när man behöver döda tid.

Medlem

Bra rescension! Inte mitt typ av spel dock...

Medlem

Min fru var beroende av förra spelet så det här lär ju bli ett självklart köp.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Redaktör
Ponny

Känns som en serie jag vill tycka om, men di där söta djuren är rätt obehagliga att ha att göra med. Mmm... kanske ger det en chans endera dagen.


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem
Citat:

I fablernas kapitalistiska värld tvingas du till dyra bolån och slavarbete under ett gäng lata djur. Men den som ger New Leaf tid kommer till sist märka något vackert.

Hah! Lysande.

Medlem

Underbart spelserie ju!

Ska ockupera sambons NDS och spela Wild World. Kommer fortfarande ihåg känslorna när jag spelade det för några år sedan en sommardag precis som den här.

Skaffade det till Wii också, men inte lika imponerad. Tycker att det passar bättre till handhållen konsol, kanske blir ett 3DS köp någon gång i framtiden med detta spel som ändamål.

Medlem

Har skaffat det själv nu, känns som att det passar bäst att dot-spela. Liten stund varje dag, ingen maraton-Ops-version på 5 timmar. Det är mysigt, passar bra som komplement till dom andra spel som jag lirar, där sitter jag gärna länge varje gång.

Tror det kommer dröja någon månad innan jag kan utvärdera det ordentligt. Har än så länge enbart spelat ett par dagar.

1
Skriv svar