Red Orchestra: Rising Storm släpps strax

Medlem
Skrivet av Thane:

Det som stör mig är att löftet om att denna expansionen skulle vara gratis för alla som har orginalspelet verkar vara bortblåst. Precis som löftet om nya stridsvagnar och vapen.

Så vitt jag så fanns aldrig något löfte om att det skulle vara gratis, annat än kanske riktigt tidigt i utvecklingen, däremot sades att det KANSKE skulle vara gratis men skulle säljas om det nådde tillräcklig kvalité (vilket det absolut har gjort enligt mig, lätt värt pengarna), sen så är det till viss del gratis, du kan köra det så länge du äger RO2, men du kan bara köra med bolt-actiongevär och stats sparas inte om jag minns rätt.

stridsvagnar har jag för mig lades på is för rätt länge sen för att det skulle ta för mycket fokus från resten av spelutvecklingen, däremot så ryktas det om att det kommer dyka upp längre fram. Räkna också med att fler banor och annat dyker upp i framtiden.

Medlem

Jävlar vad de har fixat detta! Flyter på helt otroligt


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Inaktiv

Fantastiskt spel! perfekt optimerat!

Lirar på en burk med Ati 6770 & Amd Phenom x4 och kör på high med 64 spelare utan några som
helst problem awesome

Medlem

Däremot behöver de fortfarande finslipa lite på hur karaktären i sig fungerar för man är ju helt sjukt klumpig, vet inte hur jag ska förklara men de som spelar det här vet nog vad jag menar...


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Inaktiv
Skrivet av dotque:

Däremot behöver de fortfarande finslipa lite på hur karaktären i sig fungerar för man är ju helt sjukt klumpig, vet inte hur jag ska förklara men de som spelar det här vet nog vad jag menar...

Ähhh, det är ju skönt med den där "klumpiga" känslan, lite tyngd i rustningen när man springer med gevär/pistol och granater, eller hoppar och går över/under hinder samt i vatten vill du ha mindre sådan så lira COD där man flyter fram hehe

Medlem

Jag tycker inte att man känner sig särskilt klumpig alls faktiskt, framförallt inte i jämförelse med typ.. ArmA. I jämförelse med COD och sånt kanske man är klumpig dock, tycker att det är bra att allt man gör inte tar en milisekund (att stanna och ta fram siktet osv.) gör att man måste tänka lite taktiskt och inte bara kuta runt. (även om det ju ibland funkar att kuta runt också)

Medlem

Den lilla utrustningen de har rör man sig väldigt lätt i!
Men nu var det inte riktigt det jag syftade på utan det här med t.ex " Cannot prone here", tvinga gubben ner på backen då och vänd han i något håll där han faktiskt får plats! Hade ju varit mer realistiskt.
Sen är det en massa krångel när man har lagt sig i anläggning med 30 cal osv..


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

12
Skriv svar