Fallout 3: Operation Anchorage

Medlem
Fallout 3: Operation Anchorage

Nu när det första tilläggspaketet släpps till Fallout 3 så vill jag ju givetvis vad ni andra på FZ tyckte om det!
Var det för långt, för kort, för mycket dialoger etc?

Själv tyckte jag att det var synd att det var så actionbetonat med lite dialoger som det faktiskt var. Sen var det ju ganska idiotiskt att inte höja levelcapen i första paketet menmen, fallout3nexus.com har ju redan hjälpt oss med det lilla problemet : )


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Inaktiv

Värdelöst, så dåååligt ångrar att jag köpte det, allt som känns Fallout är ju borta, AIn är ju helt värdelös och uppdragen är tråkiga, jag hade verkligen väntat mig mer, hoppas att nästa två DLC blir bättre

Medlem

Jag tyckte att det var tråkigt. Väldigt kort och tråkigt.

Medlem

Noll story.. kul rustning och vapen. Spelet blev rätt lätt efter att jag fick tag på dem.

Medlem
Skrivet av Aresz:

Värdelöst, så dåååligt ångrar att jag köpte det, allt som känns Fallout är ju borta, AIn är ju helt värdelös och uppdragen är tråkiga, jag hade verkligen väntat mig mer, hoppas att nästa två DLC blir bättre

Jo dom har ju sagt att iallafall nästa skulle kännas betydligt mer Fallout och att det skulle vara mer dialoger och val för spelaren och inte lika actionbetonat som O:A var.


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

Sjukt kul men alltför kort, trodde man skulle få utforska alaska lite själv menmen.

Hoppas nya The Pitt blir längre och bättre, men hur lång tid har de på sig att utveckla sina expansioner?
verkar inte vara tillräckligt lång tid dock.


signatur

Illiud Latine dici non potest!

Medlem

Det kan väl inte vara mer än 1-3 månader för O:A iallafall. Ang. The Pitt så får vi väl se om 13 dagar!


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

Jag gillar att man vågar testa lite nytt med DLC. Som senaste Tomb Raider där man spelar Lara's evil twin hehe. Mer sånt. Utvecklarna måste ju få testa (och misslyckas) emellanåt.


signatur
Medlem

kommer man aldrig att åka till alaska eller sitter man bara i den där test modulen?
Känns som operation Anchorage bara var en låta dig gå upp i level sak.

Medlem

vilket datum kommer the pitt ut??

Medlem
Skrivet av Alesi09:

vilket datum kommer the pitt ut??

Mars 24 släppts det, yay 8)


signatur

Illiud Latine dici non potest!

Medlem
Skrivet av General_Toxer:
Skrivet av Alesi09:

vilket datum kommer the pitt ut??

Mars 24 släppts det, yay 8)

Vilket betyder att det är 4 dagar kvar. Håller tummarna =E


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

1
Skriv svar