Kiefer Sutherland är nya Snake

Robot
Kiefer Sutherland är nya Snake

David Hayter är ett minne blott. Nya Snake görs av Kiefer "Jack Bauer" Sutherland.

#konami, #metal-gear-solid-v-the-phantom-pain


Kiefer Sutherland är nya Snake

Meh, föredrar Davied Hayter i stället...

Medlem

Kommer alltid minnas David Hayter som Snake, men tycker trots allt att Kiefer var ett bra val


signatur

Nothing is power without Control

Medlem

Bra val. Han har en speciell röst.


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Inaktiv

Tyckte han var bra i Call of duty World at war. Älskade när han började skrika i multiplayer-matcherna Han var ju "rösten" när man körde som amerikanarna "they have taken our flag" osv osv

Bra val. Bra röst men tycker synd om alla som ville ha kvar orginal snake.


signatur

"Was aus Liebe getan wird, geschieht immer jenseits von Gut und Böse." Friedrich Nietzsche, Jenseits von Gut und Böse, 1886

Medlem

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! Riktigt bra val, en av få som jag nog inte skulle klagat på jämfört med Hayter


signatur

Discogs: joary639
Twitter: joary639
Backloggery: joary639

Medlem

Haha, Kiefer Sutherland är cool


signatur

Game long and prosper

Medlem

nu såg jag filmen oxå.. superpepp verkligen!!


signatur

Discogs: joary639
Twitter: joary639
Backloggery: joary639

FML
Medlem

Nåt som också är tröst på såren är ju att han måste väl ändå spela Big Boss? Vilket är en annan karaktär än David Hayters Snake som vi alla känner och älska. Bortse från MGS3, så görs ju Big Boss röst av någon annan redan i MGS4.

Bra val, mannen med två ansikstsuttryck får jobbet


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Bra val, mannen med två ansikstsuttryck får jobbet

Tur att du inte ska titta på honom då utan bara höra hans röst
Den är det iaf inget fel på, även om folk tycket att Hayter är den som folk känner mest som snake

Medlem

Bra val, åt alla håll. Jag tål inte att titta på herr Sutherland, men hans röst passar för animerade roller.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av erazerswe:

Kommer alltid minnas David Hayter som Snake, men tycker trots allt att Kiefer var ett bra val

Håller helt med, ska dom ändå byta kommer jag inte på någon som skulle vart bättre. Men fan det kommer kännas skumt när man först börjar spela

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av walter_iego:

Bra val, mannen med två ansikstsuttryck får jobbet

Som Snake, då...

Medlem

Kiefer har en bra grym röst.
Jag vet att han var röstskådespelare i CoD: WaW, men annars har jag nog inte hört honom i något mer spel.

Medlem

vad ini hela helvetet ?!!?!? FUCK YOU HIDEO, dumpa snake karaktären istället, för david hayter är snake PUNKT.

Medlem

The next best thing, antar jag.

Medlem
Skrivet av v1lle3:

Kiefer har en bra grym röst.
Jag vet att han var röstskådespelare i CoD: WaW, men annars har jag nog inte hört honom i något mer spel.

24: The game

Medlem

Hade jag aldrig I min vildaste fantasi kunnat gissa...

Men I'm ok with this!

Bra val av röst och håller helt med Kojimas val av röst för en äldre Snake, som även är Big Boss, vilket inte hindrar att David Hayter kan återvända senare om de nu gör något mer med Solid Snake.

Inaktiv

Så kungligt att 24 killen är med

Medlem

I can live with that. Verkligen inget emot valet!

Medlem
Skrivet av blackbeatsblue:

Bra val av röst och håller helt med Kojimas val av röst för en äldre Snake, som även är Big Boss, vilket inte hindrar att David Hayter kan återvända senare om de nu gör något mer med Solid Snake.

Ifall det inte var så att david hayter redan spelat big boss, i både mgs 3 och i peacewalker.
Kommer ju sakna Hayters små grymtningar...

1
Skriv svar