Deus Ex: The Fall – E3-trailern du aldrig bad om

Robot
Deus Ex: The Fall – E3-trailern du aldrig bad om

Adam Jensen bad aldrig om att bli utbytt, men det blev han. Nu har vi fått en ny trailer för spelet.

#deus-ex-human-revolution-1


Medlem
Deus Ex: The Fall – E3-trailern du aldrig bad om

Nerd Rage:ar loss och knäcker tangentbord....

Spelet som en handfull människor kommer spela, och förmodligen inga Deus Ex fans. Det är skandal.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

EPIC FAIL!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Spelet som en handfull människor kommer spela, och förmodligen inga Deus Ex fans. Det är skandal.

Ja det är det faktiskt och ja jag äger boken The Icarus Effect av James Swallow. Undrar bara hur de kom på idén att släppa ett spel ur en "hardcore"-serie till iTillbehör och liknande, titeln The Fall är ju iaf. passande.

Medlem

De vet verkligen hur man får en gamer att känna sig knäckt. Ugh...

Medlem

Asså det ser inte helt kasst ut men seriöst... varför? Som många säger, deras val av att släppa det till iPad är väldigt konstigt och hur de inte kunde räkna ut att det hade passat bättre på PS3/360/PC är bortom mig.

Sure det är säkert billigare att utveckla spel för iPad än current gen... men vem är målgruppen för det här spelet egentligen? Hardcore spelare som föredrar att spela sina spel med en touch interface (hah!)? Portalt i all ära, men var det någonsin någon som önskade att de hade kunnat spela någon utav Deus Ex spelen när de satt på tåget?

Medlem

Hade inte haft något att klaga över ifall hela iPad grejen bara var en bonus -- men att inte öht släppa spelet till PC? Allvarligt? Är de helt jävla blåsta eller?!

Vad har hänt med Deus Ex?

Medlem

hade varit coolt om Eidos istället för detta trams kunde dra ihop teamet bakom originalet och göra en riktig uppföljare med UE 4.


signatur

jag inte hittat på något vettigt att skriva här än

Skrivet av bionicman:

hade varit coolt om Eidos istället för detta trams kunde dra ihop teamet bakom originalet och göra en riktig uppföljare med UE 4.

+ För din avatar

Ja, det hade verkligen varit något. Warren Spector verkar ju vara utan jobb nu, så vem vet.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av bionicman:

hade varit coolt om Eidos istället för detta trams kunde dra ihop teamet bakom originalet och göra en riktig uppföljare med UE 4.

+ För din avatar

Ja, det hade verkligen varit något. Warren Spector verkar ju vara utan jobb nu, så vem vet.

tackar o bockar


signatur

jag inte hittat på något vettigt att skriva här än

Medlem

men släpp det till pc också? så jävla korkat beslut... eller så gör dom som capcom som gjorde me revelations det kommer till pc om nåt år eller två.. bah.

Medlem

den som kom på iden att köra denna motorn och göra ett spel till telefoner ist för göra ett nytt spel med ny grafikmotor,till nya konsolerna och pc.

Killen som kom på detta han måste fan avskedas omedelebart för helvete.

Låt oss gemföra både grafiken och känslan mellan dessa trailer(jo jag vet trailer säger inte allt, men för fan denna trailern gav 0 röst skådespeleriet gemfört med HR.... jisses det gör ont.

http://www.youtube.com/watch?v=Kq5KWLqUewc

Och som han säger "I never asked for this i HR"

Medlem

Man börjar nästan hoppas att de blir utbuade på scenen så de inser vilket misstag dem har gjort...

Medlem
Skrivet av Robilitoow:

Man börjar nästan hoppas att de blir utbuade på scenen så de inser vilket misstag dem har gjort...

Jag börjar inte hoppas jag hoppas redan

Medlem

Vem vill spela på en tablett?

Medlem

Snälla nån, varför?? VARFÖR !!!!??? :'(

Inaktiv

Min teori om varför:
Teamet har haft en typ 6-månaders lucka mellan två projekt och spawnade på vad man kunde göra under den tidsperioden.
"jag vet!" säger någon och föreslår ett mobilspel. Man sänker per automatik alla kvalitetskrav, kan återanvända mycket från DEHR och göra en enkel cash-in.

Cyniskt men snillrikt.

Medlem

Alltså okej, de vill få in folk som inte är hardcore säger de, men varför ska de stänga ute folk som är hardcore? Är det helt omöjligt att släppa det på PSV eller 3DS, det är ju maskiner som hardcore fans eventuellt äger. De behöver ju inte ens bajsa på ios varianten för att ha det till PSV / 3DS.


signatur

// Bacon <3

Medlem
Skrivet av Robilitoow:

Man börjar nästan hoppas att de blir utbuade på scenen så de inser vilket misstag dem har gjort...

Kommer inte hända med tanke på hur 95% av speljournalisterna är lagda.
De kommer applådera som de lamm de är

Medlem

man vet att det inte ligger rätt till när det bara är indie utvecklarna som lyckas på riktigt och som inte är bastarder.
ut med kostym nissarna ur gaming världen, gör spel utifrån intresse inte utifrån sålda kopior, trodde aldrig jag skulle säga det, men det var bättre förr.

1
Skriv svar