Cleopatra tar ton i nya Rome II-trailern

Robot
Cleopatra tar ton i nya Rome II-trailern

Om mindre än tre månader släpps Total War: Rome II. Här ser du den senaste trailern.

#total-war-rome-ii


Cleopatra tar ton i nya Rome II-trailern

Skål på er fyllon

Medlem

jag som trodde hon skulle sjunga

on topic: Dock måste ja säga att ja inte är sådär löjligt imponerad av grafiken som jag hoppades vara. Nu tror jag spelet kommer vara fantastiskt ändå (tänk på hur många timmar man har i Rome bara). Jag håller tummarna!

Inaktiv

Var Cleopatra ryss?

Medlem

dat campaign map <3


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Medlem

Ska täppa igen truten på henne i september


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Medlem

Är det fler än jag som vill se ett liknande ockupationssystem som i Europa Universalis spelen?
Alltså där man har segrat militärt ockuperar man en provins, och inte förens efter en fredsförhandling blir provinsen ens egen och man kan börja kräva skatter, rekrytera etc.

Medlem
Skrivet av Cardaminer:

Är det fler än jag som vill se ett liknande ockupationssystem som i Europa Universalis spelen?
Alltså där man har segrat militärt ockuperar man en provins, och inte förens efter en fredsförhandling blir provinsen ens egen och man kan börja kräva skatter, rekrytera etc.

I senaste rallypoint så sas det att det skulle bli något sådant. Att man inte bara kan gå in och inta en stad och tro att provinsen tillhör riket..

http://www.youtube.com/watch?v=kcBZfYatj_Y

Medlem

Min dator kommer brinna upp! Ser onekligen snyggt ut dock

Skrivet av Dizzz:
Skrivet av Cardaminer:

Är det fler än jag som vill se ett liknande ockupationssystem som i Europa Universalis spelen?
Alltså där man har segrat militärt ockuperar man en provins, och inte förens efter en fredsförhandling blir provinsen ens egen och man kan börja kräva skatter, rekrytera etc.

I senaste rallypoint så sas det att det skulle bli något sådant. Att man inte bara kan gå in och inta en stad och tro att provinsen tillhör riket..

http://www.youtube.com/watch?v=kcBZfYatj_Y

Mycket intressant. Detta är bara positivt och ger spelet ytterligare dimensioner.


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Medlem

OMFG!!!!

Medlem

Jag vill ha detta men min dator lär ha problem att köra det på högsta...

Får nöja mig med medium eller low... Bara det flyter på så!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

suck... ta bara mina pengar för f-n...

Medlem
Skrivet av Remus:

Jag vill ha detta men min dator lär ha problem att köra det på högsta...

Får nöja mig med medium eller low... Bara det flyter på så!

ALLA SKA HA


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Medlem
Skrivet av saru:
Skrivet av Remus:

Jag vill ha detta men min dator lär ha problem att köra det på högsta...

Får nöja mig med medium eller low... Bara det flyter på så!

ALLA SKA HA

Haha! Vi får lira tillsammans sen! Får ju lira igenom DS3 snart också.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Skrivet av bleak:

Var Cleopatra ryss?

Med tanke på alla biljoner medelrika ryssar som precis upptäckt charterresorna och därmed beter sig därefter.. Inte omöjligt.


signatur

"All those moments will be lost in time... like tears in rain. Time... to die." - Roy Batty

Medlem
Skrivet av Remus:
Skrivet av saru:
Skrivet av Remus:

Jag vill ha detta men min dator lär ha problem att köra det på högsta...

Får nöja mig med medium eller low... Bara det flyter på så!

ALLA SKA HA

Haha! Vi får lira tillsammans sen! Får ju lira igenom DS3 snart också.

Ja vad fan jag är online på steam i stort sett varje dag, så det är bara komma in och hojta


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Medlem
Skrivet av Dizzz:
Skrivet av Cardaminer:

Är det fler än jag som vill se ett liknande ockupationssystem som i Europa Universalis spelen?
Alltså där man har segrat militärt ockuperar man en provins, och inte förens efter en fredsförhandling blir provinsen ens egen och man kan börja kräva skatter, rekrytera etc.

I senaste rallypoint så sas det att det skulle bli något sådant. Att man inte bara kan gå in och inta en stad och tro att provinsen tillhör riket..

http://www.youtube.com/watch?v=kcBZfYatj_Y

Ok. Vet inte om jag fick någon vidare helhetsbild av erövringsystemet men tack för länken ändå.

1
Skriv svar