The Dark Eye: Demonicon

Medlem
The Dark Eye: Demonicon

Tjena på er Rollspelsfantaster.

Tjejen kom hem ifrån Schweiz för ett tag sen och hade med sig en tysk PC tiding som jag läste med spänning. PC Games Magazin.

I den presenterades ett helt nytt spel för mig iaf.
The Dark Eye: Demonicon.
Som ett stort fan jag är i Diablo och Neverwinternights spelen så såg detta mycket intressant ut. Såg bra snyggt ut och genomtänkt. Tidningen själva höjde det till gudarna.

Står dock att det inte kommer förens 2010. så helt aktuellt är det ju inte direkt. Men tänkte om ni ville veta så rekommenderar jag er att kolla upp det mera.

Hemsidan har inte mycket att ge ännu. Men bilder och info finns säkert på andra ställen.
http://www.demonicon.de/EN/index.html

Puss på er :heart:

Medlem

Det verkar ju vara en uppföljare eller något liknande till Drakensang - The Dark Eye som är riktigt kul (Det är bara demot som har släppts i översatt version). Så jag kan rekommendera demot till det spelet iallafall ; )


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

Dom har släppts några screens på hemsidan nu. Som faktiskt såg ganska bra ut t.o.m!


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Inaktiv

Jag har för mig att det skall vara en prequel men vem vet nu för tiden.

Drakensang kan iaf rekommenderas, helt och totalt ogenerat RPG som gör allt utom att visa tärningarna på skärmen. Finns att köpa från UK för den som liksom jag inte vill vänta på att det skall hitta hit.

Medlem
Skrivet av bf07:

Jag har för mig att det skall vara en prequel men vem vet nu för tiden.

Tror faktiskt inte det har någonting med Drakensang att göra förutom att det baseras på samma P&P frenchise.


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

1
Skriv svar