Nya krigsbilder från den blodiga östfronten

Robot
Medlem
Nya krigsbilder från den blodiga östfronten

Är det mer spelare nu? Spelade stängda betan då jag köpte spelet men det tog alltid 20min att hitta ett 2v2 spel, tröttnade...

Medlem

Det är ju öppen beta, så det är nog många fler som spelar nu än under den stängda
Jag har iofs bara spelat mot AIn än, men av vad man hört på forumen så tar det oftast bara någon/några minuter.

Gillar CoH2 skarpt även om det är ganska mycket annorlunda från vCoH, så det blir nog till att beställa en svindyr CE.


signatur

"Totalt. Jävla. IG!"

Medlem

Jag tycker det går väldigt snabbt att hitta ett spel. Och det är förbannat kul!

Medlem

Ja det är riktigt kul, önskar att infanteridelen kunde vara lite längre. Men har som sagt inte spelat senaste månaden så mkt kan ha ändrats

Medlem

Tycker faktiskt det är riktigt kul. Men i varenda game så laggar det saaaaaaaaatan. Alltid nån ryss eller nåt som ska lagga sönder gamet i 10 minuter tills han blir vote-kickad. När detta gjorts så börjar någon annan lagga som inte laggade förut och tillslut så är man där själv krigandes med AI:n.

Medlem

Varför visar de nästan uteslutande bilder som är maximalt inzoomade? Jag spelar iaf inte så.

Medlem
Skrivet av Redstar:

Varför visar de nästan uteslutande bilder som är maximalt inzoomade? Jag spelar iaf inte så.

Förmodligen för att man ska få en känsla av detaljrikedom, mycket action på skärmen, och stora & varierande miljöer.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Detta säger ingenting om spelet. Suck

Medlem
Skrivet av Puscifer:
Skrivet av Redstar:

Varför visar de nästan uteslutande bilder som är maximalt inzoomade? Jag spelar iaf inte så.

Förmodligen för att man ska få en känsla av detaljrikedom, mycket action på skärmen, och stora & varierande miljöer.

Lite som de gamla spelfodralen på 90-talet då;)

Medlem

Det var kul 1v1 i öppna betan iaf, tills datorn gick som sirap och pep konstigt och jag var tvingad till hård reboot. Blizzard, CA och paradox spel för min del ^_^

Skribent

Spelet föreslog att min dator borde köra med medium-inställningarna. Min reaktion:


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem
Skrivet av meat4u:

Är det mer spelare nu? Spelade stängda betan då jag köpte spelet men det tog alltid 20min att hitta ett 2v2 spel, tröttnade...

Konstigt, jag hittade games på 30 sec - 2 min 2 v 2

Medlem
Skrivet av oudiose:
Skrivet av meat4u:

Är det mer spelare nu? Spelade stängda betan då jag köpte spelet men det tog alltid 20min att hitta ett 2v2 spel, tröttnade...

Konstigt, jag hittade games på 30 sec - 2 min 2 v 2

Jo jag spelade under den tiden på studenttider, därav de extra problemen med att hitta matcher.

Medlem

Hade ryssar eldthrowers?

Medlem
Skrivet av Zidious G:

Hade ryssar eldthrowers?

http://en.wikipedia.org/wiki/Flamethrower#Soviet_Union


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Kommer inte bli lika bra som 1an kan man säga direkt. Ännu sämre balanserat.

1
Skriv svar