Medlem
Mass Effect 2!

Här har ni ME älskare, jag är en av dem
http://www.gamereactor.se/nyheter/16495/Mass+Effect+2+visas+p...


signatur

Dont force your weakness upon me!

Medlem

Det ser man fram emot


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Jag undrar fortfarande var alla DLC-paket till ME1 är som vi blev lovade. Det skulle ju komma flera stycken. Men så bidde det visst inte... =/


signatur
Medlem
Skrivet av Gortie:

Jag undrar fortfarande var alla DLC-paket till ME1 är som vi blev lovade. Det skulle ju komma flera stycken. Men så bidde det visst inte... =/

Det dröjer nog något år till innan vi ser Mass Effect 2, så det är nog inte helt omöjligt att vi hinner få ett till DLC-paket. Tror inte direkt att Bioware hade som tanke att släppa ett tiotal paket.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Hehe nää, inte tiotals. Men jag har för mig att det handlade om tre, fyra i alla fall som skulle komma med några månaders mellanrum.


signatur
Inaktiv

följer ME2 samma fotspår som 1an så är de ett säkert köp ofc


signatur

There is no theory of evolution. Just a list of creatures Chuck Norris has allowed to live.??

Medlem

Bioware = säkert köp. Mass Effect = ett av de bästa spelen jag lirat = säkert köp. Mass Effect 2 skapat av Bioware = antingen supersäkert köp eller världsfiasko, hoppas innerligt på det första :).

Men som Gortie säger, jag undrar också vad som hände med ME1 DLC, skulle vara kul att få lite nytt att skjuta igenom.

Medlem

Tror någon developer på det officiella forumet sa att dem skulle snacka bandesign på GDC, inte specifikt Mass Effect 2 bandesign.

Jag hoppas jag har fel!

Medlem

Mass Effect var klockrent. Väldigt genomtänkt rymdlir som gav en mycket att göra trots den måttligt linjära storyn.

Det enda som jag kan tänka mig var negativt var det klassiska "Åh nej det är en kille på en färja som inte har ringt in" Gissa om skeppet är fullt med diverse liksäckar.

Men visst ME2 kan vara värt ett köp om Bioware slutar tillbe Sat(ea)n.


signatur

Kvadratich, Praktich , Gut.

Medlem

mass effect är det enda rollspel som jag har spelat som man hör sin karaktär prata.

Medlem

Mass Effect är inte det enda rollspel som jag har spelat där jag hört huvudakaraktären prata. Ville bara klarlägga detta så att alla vet ;9


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

En fråga bara de säger att man ska spara sina sparfiler för att kunna använda dem i 2:an, men jag undrar gäller det bara xbox versionen eller gäller det också PC versionen?


signatur

Dont force your weakness upon me!

Medlem
Skrivet av Icerock:

En fråga bara de säger att man ska spara sina sparfiler för att kunna använda dem i 2:an, men jag undrar gäller det bara xbox versionen eller gäller det också PC versionen?

Antagligen båda Icerock


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem
Skrivet av q0rra:
Skrivet av Icerock:

En fråga bara de säger att man ska spara sina sparfiler för att kunna använda dem i 2:an, men jag undrar gäller det bara xbox versionen eller gäller det också PC versionen?

Antagligen båda Icerock

Nice nice


signatur

Dont force your weakness upon me!

Medlem

ME är grymt bra, ser framemot fler äventyr...

Medlem

Ja, man får väl hoppas på att 2:an är snäppet bättre:)


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

Medlem

mass effect sabbade min dygnsrytm helt


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem

Jag har spelat mass effect hela dagen idag...såå trött Helt klart det bästa rollspel jag har spelat i mitt liv.

Bioware borde gjort mmo av ME istället för Kotor


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Javas:

Bioware borde gjort mmo av ME istället för Kotor

Usch! MMO suger ju.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Nja visserligen suger dom för alla storyintresserade gamers men nu när dom endå slänger sig in i branschen så kunde dom ha gjort det med ett Mass Effect spel istället.

Jag hade droppat allt för det....allt!!! *crazy face*


signatur

Game long and prosper

1
Skriv svar