Vuxna jägare gör saker tillsammans – Multiplayer för The Hunter är här!

Robot
Vuxna jägare gör saker tillsammans – Multiplayer för The Hunter är här!
Medlem
Vuxna jägare gör saker tillsammans – Multiplayer för The Hunter är här!

Skoj med lite annorlunda!


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem

Peta lär ju älska detta spel över alla andra xD


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

Stora frågan är ju om man kan tka...?

Medlem

Kan man inte spela som varg och slita fjantiga jägare i stycken?

Medlem
Skrivet av Blackwolfe:

Kan man inte spela som varg och slita fjantiga jägare i stycken?

Vore ju härligt absurdt att lägga till en versus mode i ett sånt här spel

Medlem

Heh, lite sen artikel för det kom i Måndags, men i alla fall så det en efterlängtad funktion och har gett spelet ett uppsving i nya spelare. Och har redan stött på nya spelare som hoppar in i multiplayer-sessioner (som värden öppnat för även gäster) och försöker skjuta andra spelare som självklart inte går. Som tur är då kan värden sparka ut dem, för allt de gör är att skrämma bort djur om de inte har licens.

Medlem

Manhunter mode.

Medlem

Hmm, har alltid tyckt att jaktspel är lite underliga. Vill folk jaga så är det bara att ta jägarexamen och gå med i det lokala jaktlaget, jakten är öppen för alla i Sverige

Fast iofs så finns det nog en del människor som inte orkar med "the real deal" och bara vill rollspela lite.


signatur

Metal is best served heavy.

Medlem

Spelat detta o gillade det.

Så här ska världen i ett mmo se ut. Även om det nu inte är ett mmo.
Får Asherons Call 1 vibbar (gammalt sandbox mmo från 1998.) att vara "ensam ute i naturen" i ett spel och verkligen känna känslan.
Att få löv och grena i facet, att kunna tappa bort sig.


signatur

“Too weird to live, too rare to die”

Medlem
Skrivet av Red_warning:

Hmm, har alltid tyckt att jaktspel är lite underliga. Vill folk jaga så är det bara att ta jägarexamen och gå med i det lokala jaktlaget, jakten är öppen för alla i Sverige

Fast iofs så finns det nog en del människor som inte orkar med "the real deal" och bara vill rollspela lite.

Ja, sen är ju bilspel rätt underliga med. Vill man köra folkrace så krävs ju bara att man tar en racelicens, det är öppet för alla i Sverige

Medlem

Vill spela detta men det vägrar ladda ner, 0 hastighet hela tiden

Medlem

Gillar spelet men man måste slänga ut pengar hela tiden..

Hade varit roligare med att man kunde välja att köpa det en gång istället.
Alla licenser är ju tidsbestämda.

Jävligt jobbig modell.

Medlem
Skrivet av cute_ninja:

Peta lär ju älska detta spel över alla andra xD

Faktiskt ligger ett stort fokus på etiskt riktig jakt, t.ex. skottplacering för att minimera lidande och eftersök, adekvat vapen sett till villebråd, osv.

Dessutom är det jakt på djur i sitt naturliga element, till skillnad från de djur vi oftast äter till middag och bara har fötts upp för att på effektivast och billigast sätt bli matvaror.

Så det kan faktiskt vara som så att PETA skulle älska theHunter.

Medlem
Skrivet av Red_warning:

Hmm, har alltid tyckt att jaktspel är lite underliga. Vill folk jaga så är det bara att ta jägarexamen och gå med i det lokala jaktlaget, jakten är öppen för alla i Sverige

Fast iofs så finns det nog en del människor som inte orkar med "the real deal" och bara vill rollspela lite.

Det går ju att säga om mängder av spel. Spelar du CoD? Ta värvning istället, spelar du FIFA? Börja spela med närmsta korplag istället.
Man gamear ju för att kunna göra grejer utan att behöva ha skillsen IRL för dem ;D

Medlem

Spelet är faktiskt helt ok, har spelat en del.


signatur
Medlem
Skrivet av stefpet:
Skrivet av cute_ninja:

Peta lär ju älska detta spel över alla andra xD

Faktiskt ligger ett stort fokus på etiskt riktig jakt, t.ex. skottplacering för att minimera lidande och eftersök, adekvat vapen sett till villebråd, osv.

Dessutom är det jakt på djur i sitt naturliga element, till skillnad från de djur vi oftast äter till middag och bara har fötts upp för att på effektivast och billigast sätt bli matvaror.

Så det kan faktiskt vara som så att PETA skulle älska theHunter.

tror dock många peta människor bara ser jakt som en barbarisk kvarleva från en svunnen tid som dom gärna ser utrotad, har själv råkat ut för idioterna på jaktmässor -.-


signatur

always use the nubs for cover

Medlem
Skrivet av Red_warning:

Hmm, har alltid tyckt att jaktspel är lite underliga. Vill folk jaga så är det bara att ta jägarexamen och gå med i det lokala jaktlaget, jakten är öppen för alla i Sverige

Fast iofs så finns det nog en del människor som inte orkar med "the real deal" och bara vill rollspela lite.

spelet e ju bra mycket billigare än en jägarexamen ;D


signatur

always use the nubs for cover

Medlem
Skrivet av n0sferatu:
Skrivet av Red_warning:

Hmm, har alltid tyckt att jaktspel är lite underliga. Vill folk jaga så är det bara att ta jägarexamen och gå med i det lokala jaktlaget, jakten är öppen för alla i Sverige

Fast iofs så finns det nog en del människor som inte orkar med "the real deal" och bara vill rollspela lite.

Ja, sen är ju bilspel rätt underliga med. Vill man köra folkrace så krävs ju bara att man tar en racelicens, det är öppet för alla i Sverige

Du har faktiskt helt rätt, min inställning till spel är allt som är lättillgängligt i det verkliga livet bör också upplevas i det verkliga livet.


signatur

Metal is best served heavy.

Medlem

Inte värt att ladda ner om du inte betalar för medlemskap. Gratis spelarna får endast jaga 1 non-factor djur.

Medlem

Utan tvekan det bästa jaktspelet för tillfället. Gillar dock inte heller betalmetoden, hade definitivt föredragit en engångskostnad.


signatur

Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21

Medlem

Uj vad snygg grafiken var O_O Trodde det var något i still med farm simulatior först =P

Youtuber
Skrivet av Tobblish:

Gillar spelet men man måste slänga ut pengar hela tiden..

Hade varit roligare med att man kunde välja att köpa det en gång istället.
Alla licenser är ju tidsbestämda.

Jävligt jobbig modell.

Jag köpte ett paket med en massa vapen och 12 månaders licens för alla djur, inte så ofta man håller kvar vid ett spel i mer än ett år ändå. Kostade 400:-, fortsätter man ändå efter det året så blir det ca 300:- per år, inte så farligt i mina ögon....


signatur

YouTube:
Spel: http://www.youtube.com/dualdgamingextra 150 000 prenumeranter
Mat & Trams: https://www.youtube.com/ingakonstigheter 40 000 prenumeranter

Medlem
Skrivet av figgehn:
Skrivet av Tobblish:

Gillar spelet men man måste slänga ut pengar hela tiden..

Hade varit roligare med att man kunde välja att köpa det en gång istället.
Alla licenser är ju tidsbestämda.

Jävligt jobbig modell.

Jag köpte ett paket med en massa vapen och 12 månaders licens för alla djur, inte så ofta man håller kvar vid ett spel i mer än ett år ändå. Kostade 400:-, fortsätter man ändå efter det året så blir det ca 300:- per år, inte så farligt i mina ögon....

Oj shit det är sant.
Har dom ändrat priset för som du säger så är det inte alls farligt!
Nu vet jag vad jag ska spela ^^

Youtuber
Skrivet av Tobblish:
Skrivet av figgehn:
Skrivet av Tobblish:

Gillar spelet men man måste slänga ut pengar hela tiden..

Hade varit roligare med att man kunde välja att köpa det en gång istället.
Alla licenser är ju tidsbestämda.

Jävligt jobbig modell.

Jag köpte ett paket med en massa vapen och 12 månaders licens för alla djur, inte så ofta man håller kvar vid ett spel i mer än ett år ändå. Kostade 400:-, fortsätter man ändå efter det året så blir det ca 300:- per år, inte så farligt i mina ögon....

Oj shit det är sant.
Har dom ändrat priset för som du säger så är det inte alls farligt!
Nu vet jag vad jag ska spela ^^

Priserna är i dollar, så är mest att tacka en stark krona vs svag usd


signatur

YouTube:
Spel: http://www.youtube.com/dualdgamingextra 150 000 prenumeranter
Mat & Trams: https://www.youtube.com/ingakonstigheter 40 000 prenumeranter

Inaktiv

Är det bara jag tänker på Deer avenger?


signatur

Psn name:Demodemo222

Medlem

Låter lite små mysigt det här kanske ska prövas.

Medlem
Skrivet av cute_ninja:

Peta lär ju älska detta spel över alla andra xD

"If PETA asks this fur is fake." ~ Udyr

Medlem

Kul spel det här. Prövar både tålamodet och strategiska hjärnhalvan. Har kört theHunter i 3 år och lär fortsätta. Inte ofta spel håller i längden, men detta är ett av dem...

Medlem

Har spelat sen det kom i omgångar, ej på sommarn.

Ett spel som håller! Och det finns inte så många såna

12
Skriv svar