Fallout 3 för 227kr på SIBA :-)

Medlem
Fallout 3 för 227kr på SIBA :-)

Hej, jag hoppas att jag inte bryter mot några forumregler nu, läst igenom dom.
Vill bara tipsa alla om att SIBA (Lund, Nova iaf) säljer Fallout 3 till PC för 227 kr. Galet, passa på att köpa detta utmärkta spel!

Inaktiv

Utmärkt?

Som väntat hackar spelet till oblivionska proportioner.

Just me cents!

Inaktiv
Skrivet av Perfa:

Utmärkt?

Yes det är ett utmärkt spel, äger det till 360 men i alla fall.

Medlem

Mitt FO3 flyter utmärkt.

Du kanske ska prova spela på en gamerdator från det här årtusendet?

Inaktiv

nja, jag har surfat runt lite och det verkar inte bara vara jag som har problem med "random freezes".

Har ingenting med datorns prestanda att göra. Däremot att bethesda haft ett finger med i spelet.

Kan dock hålla med om att storyn är grym, dock är det i princip ospelbart för min del.

Medlem

Bra spel, bra pris!

Medlem

Bra tips!

Lirar det nu, underhållande. Flyter fint på min burk som är 3 år.

Inaktiv

e8400
8800gt 3.6
1280x1024 (ngt sånt?)
max allt flytande (aa och af) kunde maxa oblivion med ca 15 fps på en p4 2.8 och ett agp 1650xt x.x
d

du kanske sitter på en pentium 3? O_O


signatur

a"C"RED -

Medlem

maxar allt med Intel Pentium Dual Core 2,0GHz och ett geforce 9800 gt på de

Inaktiv

år 2008s mest överhypade spel imo.


signatur

There is no theory of evolution. Just a list of creatures Chuck Norris has allowed to live.??

Medlem

^- Teh irony att någon med en Oblivion avatar och The Elder Scrolls IV: Oblivion som favorit spel säger det.

Medlem

ÄR det någon som har kommit till (i main quest) när man är i en simulator och kommer till typ nutid och ska gå runt och prata med folk och typ förstöra en grannes förhållande med en annan? har nämligen fastnat där:S

Inaktiv
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

^- Teh irony att någon med en Oblivion avatar och The Elder Scrolls IV: Oblivion som favorit spel säger det.

jag vet, fallout är som oblivion i grunden, men med tråkigare miljöer, NPCs, fiender, vapen... m.m.


signatur

There is no theory of evolution. Just a list of creatures Chuck Norris has allowed to live.??

Inaktiv

Flyter på och har inte några problem med grafiken.
Ja ett problem hade jag första gånegn jag drog igång F3, Vistas sidebar syntes inne i spelet ibland. Lite enerverande, men den går att stänga ner.

Medlem
Skrivet av h93b:
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

^- Teh irony att någon med en Oblivion avatar och The Elder Scrolls IV: Oblivion som favorit spel säger det.

jag vet, fallout är som oblivion i grunden, men med tråkigare miljöer, NPCs, fiender, vapen... m.m.

Kul att du säger det, jag har/håller på att spela Fallout 3 nu, efter 10 års väntade, kan inte säga än att selet är ett mästerverk, levde upp och mer därtill.
Trodde det skulle bli ett fisko, men blev helt klart årets spel 2008!

Däremot Oblivion, köpte spelet till PC när det kom, det skulle man inte ha gjort, DÄR har du ett stelt och tråkigt spel. Tröttnade efter några dagar, man hade inte ens motivation att ta sig in i spelet.

En annan sak som är så bra med Fallout 3 är att allt laddar så otroligt fort, är ett riktigt plus (iaf till PC), sen att sitta och spela i 2560x1600 på en 30" är en upplevelse i sig!
Otroligt väl gjort och beroendeframkallande spel helt enkelt..

Medlem
Skrivet av h93b:
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

^- Teh irony att någon med en Oblivion avatar och The Elder Scrolls IV: Oblivion som favorit spel säger det.

jag vet, fallout är som oblivion i grunden, men med tråkigare miljöer, NPCs, fiender, vapen... m.m.

Nej, det är inte det jag syftar på. Utan att Oblivion var lugnt den mest överhypade titeln 2006 och man kan nästan sträcka sig till att det är den mest överhypade titeln i spelhistorien.

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

Nej, det är inte det jag syftar på. Utan att Oblivion var lugnt den mest överhypade titeln 2006 och man kan nästan sträcka sig till att det är den mest överhypade titeln i spelhistorien.

Överhypat var det, men "den mest överhypade titeln i spelhistorien"? Det är lite väl överdrivit. Själv blev jag något besviken på spelet, men det var fortfarande underhållande och höll rätt mycket av vad det lovade.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Vänta ett par månader till så kostar det 100:-

1
Skriv svar