State of Decay säljer som smör

Robot
Medlem
State of Decay säljer som smör

Körde demot idag, faktiskt riktigt roligt.
Men när ska jag ha tid, so much games!

Medlem

Är det släppt till pc än? Hittar ingenstans att köpa de.

Medlem

http://www.youtube.com/watch?v=4d8LDktHDC4 Ser jäkligt intressant ut ! =D Tänker inte spendera mer tid på min xbox dock, pc gif

Medlem

http://www.rockpapershotgun.com/2013/06/08/state-of-decay-sti...

"“We are still working on the PC version, and I don’t have a really good estimate for completion. Too much depends on third parties. It isn’t going to be soon by any meaningful use of the word ‘soon’.”"

Medlem

Detta spelet tycker jag är riktigt kul värt pengarna

Medlem
Skrivet av Blackwolfe:

http://www.rockpapershotgun.com/2013/06/08/state-of-decay-sti...

"“We are still working on the PC version, and I don’t have a really good estimate for completion. Too much depends on third parties. It isn’t going to be soon by any meaningful use of the word ‘soon’.”"

=(

Medlem
Skrivet av Blackwolfe:

http://www.rockpapershotgun.com/2013/06/08/state-of-decay-sti...

"“We are still working on the PC version, and I don’t have a really good estimate for completion. Too much depends on third parties. It isn’t going to be soon by any meaningful use of the word ‘soon’.”"

Det är ju deras förlust. Ingen kommer ju direkt köpa ett Xbox 360 just för detta spel, specielt nu när dem nya konsolerna är på ingång. Hoppas dem verkligen släpper det till PC.

Medlem

Skönt att det säljer bra, det verkar helt klart vara bland de mest intressanta spelen just nu. Väntar dock på PC versionen.

RHK
Medlem

Med över 70 miljoner sålda Xbox 360 så finns det nog en marknad även om ingen explicit köper en Xbox för just detta spel...

Medlem

ska LÄTT köpa spelet när det kommer ut till PC.

Medlem

Still waiting for das pc version

Medlem

När det kommer till PC så, idiot utvecklare/utgivare som inte släpper det inom rimlig tid till PC.

Medlem
Skrivet av WolfGrin:

När det kommer till PC så, idiot utvecklare/utgivare som inte släpper det inom rimlig tid till PC.

De vill tjäna stålarna på 360n innan de släpper det till oss pc-lirare. Rädda för piratkopiering som vanligt.

Medlem

Fan va kul att det går bra för dem. Ska lätt köpa till PC

Medlem

Jag vet inte om det bara är jag, men jag testade demot men pallade inte mera än 10 min. Kändes väldigt åldrat dvsa usel grafik och buggiga och laggiga animationer

Medlem

Grand Theft Zombie.

Medlem
Skrivet av zauii89:
Skrivet av WolfGrin:

När det kommer till PC så, idiot utvecklare/utgivare som inte släpper det inom rimlig tid till PC.

De vill tjäna stålarna på 360n innan de släpper det till oss pc-lirare. Rädda för piratkopiering som vanligt.

Det är deras första spel och de är en nystartad studio vad jag har förstått. De har uppenbarligen inte haft resurserna att utveckla till pc. Dessutom är det omöjligt att veta om de faktiskt har velat göra det då Microsoft är utgivaren och förmodligen velat ha det som en xbox exclusive iallafall en viss tidsperiod.

Läs på lite nästa gång snälla.

OT: Riktigt underhållande spel, med lite större budget och lite mindre buggar hade det varit fantastiskt. Saknar även Co-op.

Medlem

vill spela men väntar till PC

Medlem

Demot var skoj, lite småfult och lite problem med clipping här och där.. men som Arcade-spel var det riktigt trevligt. Blir nog köp senare iaf


signatur

Your Forum Community reputation has increased by 1.

Medlem

Det positiva med att det släpps till PC senare är att vi förhoppningsvis slipper alla buggar som 360 spelarna har ^^

Medlem

Grymt roligt spel som hade blivit tiotusen gånger bättre med co-op.
Förhoppningsvis kommer det framöver, om inte annat som mod till PC-versionen

Medlem
Skrivet av pubisboy:

Grymt roligt spel som hade blivit tiotusen gånger bättre med co-op.
Förhoppningsvis kommer det framöver, om inte annat som mod till PC-versionen

Dom håller på att arbeta med att lägga till co-op nu men kommer släppa det som dlc tillägg

Medlem

Bra spel. De har fångat den rätta känslan av utsatthet. Har inte spelat så många timmar än men den öppna världen har redan gjort att ett par minnesvärda ögonblick skapats. De bästa när man trodde man hade koll och några enkla misstag ledde till en frenetisk flykt genom bakgårdar och över stängsel. Det är lätt det bästa zombie-survivalspel jag spelat.

Medlem
Skrivet av tavener:
Skrivet av Blackwolfe:

http://www.rockpapershotgun.com/2013/06/08/state-of-decay-sti...

"“We are still working on the PC version, and I don’t have a really good estimate for completion. Too much depends on third parties. It isn’t going to be soon by any meaningful use of the word ‘soon’.”"

Det är ju deras förlust. Ingen kommer ju direkt köpa ett Xbox 360 just för detta spel, specielt nu när dem nya konsolerna är på ingång. Hoppas dem verkligen släpper det till PC.

Har ju inget emot konsoler egentligen, men det är just sånt här som gör att jag stör mig på dem ...

Medlem

pisstråkigt... Stod ut 10 minuter...


signatur

Antec Solo | Core2Duo E6600 | 1024x4 Ocz Gold PC6400 | Leadtek GTX260 Extreme | Hiper Type-R 580w | Samsung 940BW | MacBook

Medlem
Skrivet av sgt_lol:
Skrivet av pubisboy:

Grymt roligt spel som hade blivit tiotusen gånger bättre med co-op.
Förhoppningsvis kommer det framöver, om inte annat som mod till PC-versionen

Dom håller på att arbeta med att lägga till co-op nu men kommer släppa det som dlc tillägg

Åh fasen! det hade jag missat. Fan va nice

Medlem

Har lagt en j*vla massa timmar i det här. Det är lite buggigt och saknar lite av det djupet jag skulle velat ha, men oavsett detta så är detta det närmaste jag någonsin kommit zombie sandboxen i mina drömmar.

Helt klart värt att plocka upp.

Spelade 10 min tyckte det var kasst med styltiga animationer och allmän b-känsla...

Kom tillbaka dagen efter med informationen att det var ett xbla spel, gav det en chans och när man efter 20 min åker ut fritt on the road , det börjar mörkna, en av oss är skadad m.m så förstod jag plötsligt vilken Sandbox överlevnads spel det var

Att göra en smygande raid efter meducin mitt i natten har aldrig värdigt mer nervkittlande.....BAAM och demo tiden gick ut

Blir solklart köp fast på PC


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

KoP
Medlem
Skrivet av tavener:
Skrivet av Blackwolfe:

http://www.rockpapershotgun.com/2013/06/08/state-of-decay-sti...

"“We are still working on the PC version, and I don’t have a really good estimate for completion. Too much depends on third parties. It isn’t going to be soon by any meaningful use of the word ‘soon’.”"

Det är ju deras förlust. Ingen kommer ju direkt köpa ett Xbox 360 just för detta spel, specielt nu när dem nya konsolerna är på ingång. Hoppas dem verkligen släpper det till PC.

Dom har i princip redan gått med vinst och det efter 48 timmar. Och det lär ju inte sluta sälja då det finns några miljoner potentiella kunder till som är anslutna till xbl.

12
Skriv svar