På plats i Los Angeles

Skägg.
10 Chambers
På plats i Los Angeles

Efter en lagom lång resa, som innehöll spännande saker som utgångna Esta-ansökningar, borttappade mobiler och Django Unchained, är jag, Victor Leijonhufvud och Christer Engström (Fragzone-trion!) nu på plats i Los Angeles, redo att ta oss an årets E3. Mitt första.

Lokal tid är strax efter åtta på morgonen, duschen hägrar för att sedan mötas upp med Johan Martinsson, som är här för PC Gamers räkning, och glufsa i oss kolhydratmättad frukost.

[ia=798911; large]
[i]Dagens väderlek: disigt med hopp om pannkakor och spel{/i]

I eftermiddag kan den driftige hämta ut alla inträdespass redan på förhand så att vi är redo inför morgondagens presskonferensfrossa. Självklart kommer du att kunna se dem streamade här på sajten, med direktbevakning från Fredrik Eriksson, Johan Olander och Mattias Frost som ska ge er den bästa E3-täckningen någonsin från hemmaplan.

Vi kommer också att hålla dig uppdaterad via kanaler som Twitter (@spiken, @papadrillo och @vicachu) och Youtube så följ oss redan nu.

#blogg


signatur
Medlem
På plats i Los Angeles

Hade det trevligt och leta upp en massa smaskiga nyheter.

Medlem

Amg, den där bilden. Har varit precis där Saknar LA! Hare så bra där borta!!

Kommer Calle Klara pressen?
Kommer han glömma passen på rummet första dagen?
Och kommer han bryta ihop med resten av grabbarna när de får reda på att "Saddle Ranch" har slagit igen portarna?

Svaret kommer i nästa program av: RE[3]DAKTÖRN!


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Inaktiv

Nuh schö vih! <3

Redaktör
Ponny

Jag får magsår av att bara läsa om borttappade mobiler och utgångna Esta-ansökningar. Stay safe, för sjöven!


signatur

En Bamseponny av folket

Skribent

Rätt skönt att täcka hemifrån ändå. Sängen är på ramlingsavstånd.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Jag är redo för nyhetsflödet som kommer! BRING IT

Räknar med flummiga video reportage i sann fragzone anda.....

...or else :devil:


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Skägg.
10 Chambers
Skribent
Skrivet av sgt_lol:

Jag är redo för nyhetsflödet som kommer! BRING IT

I must brake you!

Seriöst, vi ska få FZ att brinna ikväll.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Esta-ansökningar ger mig ångest...
Skönt att ni tagit er fram åtminstone, ser fram emot direktbevakningen av E3.


signatur

/MJ

1
Skriv svar