PaperPlane Project - iPhonen

Medlem
PaperPlane Project - iPhonen

Det går inte alltid som man har tänkt sig då man ska köpa en ny mobil till en riktig nörd ^^
Kolla vårat senaste klipp nedan

PaperPlane Project - iPhonen

Medlem

Det sorgliga är ju att man träffat ett antal människor som är så dumma. Tror att iphonen är det bästa som finns, men kan inte ta upp bättre argument en att den fick en utmärkelse för ngt skit...


signatur

Rwa?

Medlem
Skrivet av Annanaz:

Det sorgliga är ju att man träffat ett antal människor som är så dumma. Tror att iphonen är det bästa som finns, men kan inte ta upp bättre argument en att den fick en utmärkelse för ngt skit...

Det kanske är subjektivt vad man tycker är bäst? Tycker man ofta stöter på Fandroids som inte kan acceptera att folk tycker olika och dumförklarar alla som inte använder Android och börjar omedelbart att snacka om utbytbara batterier, minneskortläsare, ROMs och frihet. Majoriteten använder sina telefoner för att ringa, SMS:a, lyssna på musik och "appa".

Jag övergav Iphone då jag blev less på designen, både på utsidan och på insidan. Samma sak år ut och år in. Samma sak känner jag med Samsung nu som tycks ha grävt ner sig i samma passivitet, vilket får mig att blicka varmt mot HTC. Skulle inte tveka en sekund att gå tillbaka till en Iphone i framtiden då dom gör riktigt bra lurar, men då gäller det att Apple tänker nytt i stället för att bara göra små justeringar som att göra telefonen lite längre. Gör om IOS från scratch och integrera mer funktioner från OSX.

1
Skriv svar