Savage Bobber

Medlem
Savage Bobber

Jag blev för en tid sedan pappa till en Suzuki Savage. Original får man tycka vad man vill om hojen men ombyggd kan den bli riktigt ball. Googla på Savage Bobber så hittar ni mängder med ombyggda hojar!

Nåväl, utan mer snack kommer här en dagsfärsk bild på min egen. Rullade ut den i solskenet i Malmö och plåtade loss.

Motorn är en 650cc, encylindrig. Det ger ett något karakteristiskt ljud (tänk fiskebåt). Hojen är också relativt liten och passar mig som är kort i rocken alldeles utmärkt.

En hel del fix och trix har blivit gjort som ni kan se. Så nu vet ni vad jag gör när jag inte bloggar och fotograferar

#blogg

Medlem
Savage Bobber

Riktigt fin! Drömmen är ju att rulla runt på en VMAX, men det är en bra bit bort.

Medlem
Skrivet av 73mpl4R:

Riktigt fin! Drömmen är ju att rulla runt på en VMAX, men det är en bra bit bort.

VMAX är en trevlig hoj. Hade äran att ha en sådan bredvid mig i en mc-kortege förra året. Helvetes vad den går den hojen. Men på tok för dyr om man planerar att köpa en någorlunda ny.

Försök hitta en gammal, de har tillräckligt med hästar och går att köpa relativt billigt!

1
Skriv svar