Ni som har Fable 2

Medlem
Ni som har Fable 2

Var köpte ni det och hur mycket kostade de? Jag funderar på att köpa de men vet inte var de är billigast.. så jag behöver lite hjälp..

Medlem
Medlem

du kan ju kolla på mellandagsrean om det finns prissänkt någon stans


signatur

Rawr

Inaktiv

Personligen brukar jag köpa mina spel på Webhallen eller Tradera.

Någon som vet om det kommer någon prissänkning på Fable 2? Det ligger forfarande runt "startpriset". Är riktigt sugen på spelet men om jag köper de nu och så sänker de priset om tex en månad eller nån vecka, vore lite surt.

Inaktiv

Play.com har det för 255 med fri frakt,

Medlem

Jag fick det för 19kr på Game vid release när jag bytte in två 360 spel som jag inte spelade och använde 80kr från bonuskortet.

Hur som helst är spelet riktigt bra så det är värt priset


signatur

Game long and prosper

Medlem

http://www.webhallen.com/start.php

De har bra pris på spel.


signatur

Acta Non Verba - Verba Non Acta

Inaktiv

köp inte spelet, det har en hållbarhet på cirka 10 timmar


signatur

There is no theory of evolution. Just a list of creatures Chuck Norris has allowed to live.??

Medlem
Skrivet av h93b:

köp inte spelet, det har en hållbarhet på cirka 10 timmar

har redan köpt det, och det vara i mer än 10 timmar om du gör annat än att klara ut storyn.. som t.ex. hitta alla gargoyles, hitta alla legendariska vapen, köpa alla byggnader, göra alla sidoquest och småjobb lite här och där
så är faktsikt väldigt nöjd att jag köpte det

Medlem

Bra att du blev nöjd har själv spelet och klarat det och fortsätter att jaga achievements och gör sidequests så det håller mer än i 10 timmar:up:


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

Medlem
Skrivet av Brain:

Mass Effect (8h)

Kör man endast huvuduppdragen så kan det nog stämma. Men om man endast spelar huvuduppdragen så är det ingen idé att spela ett rollspel. I rollspel finns det sidouppdrag och oftast ett levelsystem som förlänger spelets livslängd.

Resten av spelen som du nämnde håller jag verkligen med dig om.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Finns ju en expansion också at ta hem på 360,
en ny ö eller nåt som släpptes för ett tag sen.

Medlem

Menar du Bring Down The Sky för att det är ingen ö det är en meteorit.


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

Inaktiv
Skrivet av MilleX:

Menar du Bring Down The Sky för att det är ingen ö det är en meteorit.

tror han menade knothole island

Medlem

Jaha trodde att han snacka om Mass effect.


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

KoP
Medlem
Skrivet av Brain:
Skrivet av Jack_Of_Lemonade:
Skrivet av h93b:

köp inte spelet, det har en hållbarhet på cirka 10 timmar

har redan köpt det, och det vara i mer än 10 timmar om du gör annat än att klara ut storyn.. som t.ex. hitta alla gargoyles, hitta alla legendariska vapen, köpa alla byggnader, göra alla sidoquest och småjobb lite här och där
så är faktsikt väldigt nöjd att jag köpte det

Jämför man med BioShock (5h), Crysis (6h) och Mass Effect (8h) så är det isf ett jävligt långt spel.

Surt att spelen blir kortare och kortare.. tackar vetja gametime på +50h i Baldur's Gate 2.

Wut? Du har aldrig spelat spel under det glada 80-talet va? Då kunde man ju lira igenom ett spel på 45 min. - 1 timma. Snarare har spelen blivit längre.

Medlem
Skrivet av WaltX:
Skrivet av Brain:

Mass Effect (8h)

Kör man endast huvuduppdragen så kan det nog stämma. Men om man endast spelar huvuduppdragen så är det ingen idé att spela ett rollspel. I rollspel finns det sidouppdrag och oftast ett levelsystem som förlänger spelets livslängd.

Resten av spelen som du nämnde håller jag verkligen med dig om.

Tyvärr sög Mass Effects sidouppdrag, förstår inte vad Bioware tänkte när de gjorde dem. :\

1
Skriv svar