E3 – alla hålltider inför kvällens presskonferenser

Robot
E3 – alla hålltider inför kvällens presskonferenser

Ikväll ska i tur och ordning Microsoft, EA, Ubisoft och Sony försöka vinna våra gamer-hjärtan. FZ streamar precis allt.

#microsoft, #ea, #ubisoft, #sony


Medlem
E3 – alla hålltider inför kvällens presskonferenser

Microsoft's såklart, för de har mest att bevisa.

Medlem

Sony vid 03:00 Tur att man precis har råkat vända på dygnet.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Dom kan väl flytta E3 till Europa så man kan börja följa det på normala tider..

Medlem
Skrivet av Navin:

Dom kan väl flytta E3 till Europa så man börja följa det på normala tider..

Då hamnar det ju mitt på dagen när man jobbar.

Medlem

Preparing to be amazed. Sony <3


signatur

Styret upp och däcken ner

Medlem

Ser fram emot Microsoft för att de har väldigt mycket att bevisa, hoppas för allas skull(särskilt kundernas) att det blir något vettigt av det. Håller dock inte andan... (tycker dock om överraskningar)

Ser mycket fram emot Sony också av ren nyfikenhet. Kanske blir katastrof av hela skiten? Vem vet?

EA, tja... jag vill säga att de kan gå och ta sig men samtidigt vill jag ha Mirror's Edge 2 eller något annat intressant. Mer än enbart Battlefield 4 i alla fall...

Medlem

Jag skippar nog att se Sonys presskonferense även om det är den man mest ser fram emot, men det går ju ändå att se den i repris om jag minns rätt.

Medlem

Skulle vilja se på Sony's men att vara uppe till tisdag morgon är inte ett alternativ om man ska jobba. Får titta på det i efterhand på kvällen om det finns tid.

Medlem

Tror EA har mest att presentera i spelvärlden iom att de fick spellicensen av Disney att producera nya STAR WARS spel,
samt BioWare förhoppningsvis har något kul att presentera.

Medlem

Kommer inte Valve/Steam ha något att visa upp? Tänkte på "Steam Boxen"


signatur

Wasted.White.Boys

Medlem
Medlem
Skrivet av Banditen:

Kommer inte Valve/Steam ha något att visa upp? Tänkte på "Steam Boxen"

Valve tycks inte vara med på E3 mässan 2013, verkar det som.

http://www.kotaku.com.au/2013/04/by-the-way-valve-wont-be-exh...

Medlem
Skrivet av Joavels:
Skrivet av Navin:

Dom kan väl flytta E3 till Europa så man börja följa det på normala tider..

Då hamnar det ju mitt på dagen när man jobbar.

Sant, men dom borde ju ha det på en helg och inte en av veckodagarna.

Medlem

Är nog främst oväntade överraskningar som jag vill se, med spelen jag inte visste att jag saknade. Och de kan ju komma från samtliga grupper egentligen.

Sen hoppas nog främst på besked och info om FFXIII Versus, Sims 4 och ett announcement från Retro, varav det sistnämna är inget som jag förväntar mig förstås. Dragon Age blir också spännande.

Sett till pollen, så verkar vi dock rörande överens om att det är Sony's som man ser fram emot mest.

Medlem

Hinner nog hem till EA. Undrar om Ubisoft visar något nytt eller om de kör all in på Watch Dogs och Assassins Creed.

Medlem

Microsofts och EAs som dom som lockar mig mest när det gäller spel, där dom båda verkar ha en del titlar vi ännu inte vet någonting alls om.

Ubisoft blir väl rolig för att dom har utannonserade spel som lockar.

Sedan så blir Sonys intressant då dom inte sagt något om sin konsol mera än share knappen, så det finns ju massvis frågetecken där och får vi inte svar på dom inatt, så lär det vara svar vi egentligen inte vill höra.

Medlem

Fasen va mycket PS4 fanboys/girls det var här då! xD

Skribent

Tror på Electronic Arts i natt och Nintendo i morgon.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

NeoGAFs säkraste uppgiftslämnare (har tydligen nästan alltid rätt) har släppt ett inlägg med lite nya uppgifter. Han/hon skriver som en påtänd dyslektiker men det är för att inte kunna spåras eller citeras.

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=581089

Medlem

i värsta fall om man missar det kan man ju ta igen det så det är ju inte världens undergång :).

Medlem

Känns konstigt att säga det, men är nog EAs.

Medlem

Eftersom Battlefield 2143/2242 (eller vad det nu kan bli) ligger under EA så blir den mest intressant.
Jag VILL HA ett nytt 2142, annars kommer jag att åka in till DICE och sitta i deras foajé och skrika som en treåring som släpas förbi godishyllorna på vägen mot kassan, SÅ DET SÅ!

Medlem

Jag är mest nyfiken på Sonys. Eftersom de utlovade bättre stöd för indieutveckling. Annars är det inte mycket jag är intresserad av. Dock är man nyfiken på MS ursäkter på varför de ställt in presscirklen. Bara det gör att man anar orent mjöl i påsen. Varken EA eller Ubi har lockat med nåt nytt än, men vi går se ikväll o imorgon

FM-guru
F.d. Sisyr

Min röst gick till EA. Använder inte konsoller och vill gärna veta mer om spel som Dragon Age 3 och Sims 4.

Medlem
Skrivet av MatsDahlgren:

Eftersom Battlefield 2143/2242 (eller vad det nu kan bli) ligger under EA så blir den mest intressant.
Jag VILL HA ett nytt 2142, annars kommer jag att åka in till DICE och sitta i deras foajé och skrika som en treåring som släpas förbi godishyllorna på vägen mot kassan, SÅ DET SÅ!

Det är redan bekräftat att det är en uppföljare till BF3, satt i samma tid och universum. Se alla trailers och bilder här på FZ:a så lär du märka att det är modern tid och inte framtid.

Medlem

Vill se vad som har gjorts i Malmö massive (Ubisoft). Kommer nog visas up på E3.

Medlem

Om det blir nextgen för min del, så blir det Sony eller ingenting. Men det är upp till bevis nu, annars skiter jag i det helt och kör på mina gamla konsoller och fortsätter på PC

Vill gärna se presskonferensen, men får nöja mig med sammandragen och flamewars i morgon


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem
Skrivet av Ap@n:
Skrivet av MatsDahlgren:

Eftersom Battlefield 2143/2242 (eller vad det nu kan bli) ligger under EA så blir den mest intressant.
Jag VILL HA ett nytt 2142, annars kommer jag att åka in till DICE och sitta i deras foajé och skrika som en treåring som släpas förbi godishyllorna på vägen mot kassan, SÅ DET SÅ!

Det är redan bekräftat att det är en uppföljare till BF3, satt i samma tid och universum. Se alla trailers och bilder här på FZ:a så lär du märka att det är modern tid och inte framtid.

Eh, jo jag känner till BF4, svårt att undvika om man besöker FZ regelbundet. Det hindrar väl inte en teaser om att nästa BF i utvecklingskön är framtidsinspirerat, eller hur? De flesta vill ju komma med något helt nytt under E3 och BF4 är ju inte direkt en nyhet som du själv skriver...

Skribent
Skrivet av Dummy:

Vill se vad som har gjorts i Malmö massive (Ubisoft). Kommer nog visas up på E3.

WORLD IN CONFLICT 2. Du hörde det här först, rts-vågen drar över oss.


signatur

I am the black wizards.

12
Skriv svar