90-talsnostalgi – Rare kan visa tre nya titlar ikväll

Robot
90-talsnostalgi – Rare kan visa tre nya titlar ikväll

Rare har registrerat tre nya sidor för Banjo-Kazooie, Killer Instinct och Battletoads.

#rare, #microsoft


Skribent
90-talsnostalgi – Rare kan visa tre nya titlar ikväll

Hmm. Skulle vara intressant att se vad de kan hitta på med Battletoads-konceptet år 2013.


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem

Tvivlar på att Rare kommer göra lika bra spel som de gjorde förr i tiden...

Men man kan ju alltid hoppas!

Medlem

*gääääsp* finns ju knappt några gamla lirare kvar på rare så mina förhoppningar är nollställda

Medlem
Skrivet av nudedude:

Tvivlar på att Rare kommer göra lika bra spel som de gjorde förr i tiden...

Men man kan ju alltid hoppas!

Många av orignalutvecklarna har väl hoppat av teamet också, en hel del när det såldes bort av Nintendo om jag inte minns fel.

Men! Hade varit underbart om de kunde återfå sin forna glans!

Medlem

Tyvärr kommer "VI " inte köpa den nya Xboxen. så vi kommer inte kunna spela banjo kazooie

Inaktiv
Skrivet av blackholesun:

*gääääsp* finns ju knappt några gamla lirare kvar på rare så mina förhoppningar är nollställda

Precis, det är "Rare". MS har bara namnet kvar och ett team som jobbat med menlösa kinectspel.

Medlem

Jag tror vi kommer få se Banjo-Kazooie, Kameo och Viva Pinata Kinect.

Medlem

Hade ju varit mer intressant om dom skulle visa upp bara ett spel, känner jag.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

battletoads är ju en av NES svåraste spel! Vore ju kul att ha det i det nya om det blir något sånt :). Super mega stora boots som kickar gubbar hehe.

Medlem

Är väl säkerligen Nuts and Bolts 2

Medlem

Skulle inte ha något emot ett nytt Wizards and Warriors.

Medlem

Wtf? Trodde KI skulle leda med hästlängder...Disappoint!

Medlem

Inte mer retro... folk kan inte hantera det >:-/

Medlem

Är det inte en riktig uppföljare till Perfect Dark (nej, jag vill inte spela skiten de släppte till x360) så är jag inte intresserad.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Inaktiv

Kinect Sports Rivals. Det är vad Rare visat. Yippie!

1
Skriv svar