Fable III gratis på Xbox Live – men inte för alla

Robot
Fable III gratis på Xbox Live – men inte för alla

Spelare runt hela världen rapporterar att det är gratis att ladda ner Fable III till Xbox 360.

#nyhetstips, #fable-iii, #lionhead-studios, #microsoft, #fable-ii


Medlem
Fable III gratis på Xbox Live – men inte för alla

Förmodligen bara nån billig PR-kampanj för att få folk att börja prata om Fable timmarna innan MS går upp på scen ikväll och säger att Fable 4 kommer exklusivt till Xbox One och att det har riktig bad ass Kinect-integration där du kan vissla på hunden och annat trams.

Medlem

Fable 3 är inte så kul lir, coop som sp. Tyvärr

Medlem

Gillar Fable-spelen faktiskt (bortsett från Kinect-spinoffen).
Mysigt är väl rätt ord kanske och jag ser fram emot nr 4 i serien.

Med det sagt så hade ju framförallt Fable 3 några kraftiga designmissar som jag hoppas dom insåg själva också.
Kartan var värdelös, Avsaknaden av vanlig meny var rent plågsamt och kungadelen var inte något att hänga i granen.

Medlem

Vill minnas att det inte är första gången, var det inte också då det nyligen hade dykt upp på marketplace som det var nån snafu så det var gratis?


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Enda Fable som jag någonsin var stolt över var första. Andra var ok, trean var skit in my opinion.


signatur

//Nothing worth doing in life is easy.

Medlem

nothing to see here move along...

spelet är inte värt tiden det tar att laddaner även om det är gratis

Medlem
Inaktiv
Skrivet av rubbiten:

nothing to see here move along...

spelet är inte värt tiden det tar att laddaner även om det är gratis

Det tog mig 20 minuter att ladda ned, så det var definitivt värt det.

Medlem
Skrivet av pubisboy:

399 står det när jag kollar på webben iaf.
http://www.xbox.com/sv-SE/Search?q=Fable%20III#All

Enligt vad jag läste mig till på reddit så är det bara gratis om man kollar på 360:n och har guld.

Medlem

Wooo, Gratis för mig! Jag har däremot guld (plus att jag har spelet redan) så kan nog stämma att det bara är för guldmedlemmar!

Medlem

Älskar Fable, men dom har ju bara blivit sämre med varje ny del..

Gör om, gör fint..

Medlem
Skrivet av kabex:
Skrivet av pubisboy:

399 står det när jag kollar på webben iaf.
http://www.xbox.com/sv-SE/Search?q=Fable%20III#All

Enligt vad jag läste mig till på reddit så är det bara gratis om man kollar på 360:n och har guld.

ja kolla, via 360n var det gratis

Medlem

Haha, är det sant? Nu klagar folk till och med på att spel släpps gratis? Det här är ju typ det mest patetiska jag varit med om. Är ni så jävla trångsynta att vad det än är som Microsoft gör så är det per automatik dåligt? Kanske dags att växa upp?


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Jepp gratis va det allt :), synd bara på allt gulligull i spelet

Medlem

Aj då! Försöker tanka hem det, men får något sorts "Xbox sevice problem. source code: 801 bla bla bla bla."

Jag har guld och har aldrig haft problem att tanka hem spel genom on demand osv.

Synd.. Har spelat alla andra Fable, inte denna dock.

Medlem

Funkade inte för mig förste heller fick fel meddelande.
Men om trycker Buy MS points har för mig att det var blå X på kontrolen, då får man helt plötsligt tillgång att ladda ner gratis

Medlem
Skrivet av grovsum:

Funkade inte för mig förste heller fick fel meddelande.
Men om trycker Buy MS points har för mig att det var blå X på kontrolen, då får man helt plötsligt tillgång att ladda ner gratis

tack de funkade:)

Medlem
Skrivet av grovsum:

Funkade inte för mig förste heller fick fel meddelande.
Men om trycker Buy MS points har för mig att det var blå X på kontrolen, då får man helt plötsligt tillgång att ladda ner gratis

Funkade för mig med, att starta nedladdningen. Men den står stilla på 0%.. Har låtit den stå ett bra tag och jag har 30 ner, 10 upp.

Får se vad som händer helt enkelt.

Medlem
Skrivet av Bojkott:

Förmodligen bara nån billig PR-kampanj för att få folk att börja prata om Fable timmarna innan MS går upp på scen ikväll och säger att Fable 4 kommer exklusivt till Xbox One och att det har riktig bad ass Kinect-integration där du kan vissla på hunden och annat trams.

Snacka om att vända en positiv nyhet till något negativt. Kudos to you

1
Skriv svar