Xbox One hittar hit i november

Robot
Medlem
Xbox One hittar hit i november

Men fy tusan.. aldrig i livet att jag betalar 499 dollar för rättigheten att låna deras konsoll

Inaktiv

Vi får räkna med 4500:- här då.

Medlem

Jag har varit riktigt anti MS senaste tiden, men deras E3 show fick mig bli lite hypad faktiskt. Grymma spel, snygga spel (som jag antytt redan länge), grymma features med xbox live. Priset lite högt, men ändå ok för vad man får för det. Så vissta always online suger Banan, och dom andra sakerna med begagnade spel m.m, men tycker annars XboxOne verkar faktiskt riktigt bra! Är åtminstone positivt överraskad.


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem
Skrivet av Rockartisten:

Vi får räkna med 4500:- här då.

kan nog räkna med 5000 med skatter och sådant. lite väl saftigt faktiskt!

KoP
Medlem

Pluskan är redo. Ska iofs kolla på Sony's presskonf oxå, men inte 3 inatt. Så får bli imorgon. Blir habegäret för stor efter deras visning så får man slanta upp för ett stycka PS4 oxå.

Medlem
Skrivet av Kloker:
Skrivet av Rockartisten:

Vi får räkna med 4500:- här då.

kan nog räkna med 5000 med skatter och sådant. lite väl saftigt faktiskt!

+60 euro / år för GOld , vilket man tydligen måste ha...

Medlem
Medlem

Finns inte en chans att jag betalar i närheten av €500 för det Microsoft presenterat. Är PS4 billigare blir det nog en sån, annars står jag över helt.

Eller, som min vän Bender uttryckte det bäst: http://youtu.be/_n5E7feJHw0

Medlem

hoppas den floppar kraftigt... skit konsoll.

Medlem
Skrivet av Ekkelz:
Skrivet av Kloker:
Skrivet av Rockartisten:

Vi får räkna med 4500:- här då.

kan nog räkna med 5000 med skatter och sådant. lite väl saftigt faktiskt!

+60 euro / år för GOld , vilket man tydligen måste ha...

Har inte tittat på deras show, men är Xbox guld ett krav med nya xboxen? I så fall är deras fail ännu större än innan.


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av Hanga:

Men fy tusan.. aldrig i livet att jag betalar 499 dollar för rättigheten att låna deras konsoll

Du menar €499, vilket är 4171 kr rundat ner till närmsta krona.

Medlem

Det som gör mig förbannad är att vi i europa ska få betala 499 Euro medans amerika får den för 499 Dollar. Men då har inte den europeiska versionen i närheten av alla features som den amerikanska versionen har.

Vafan ska vi betala så mycket överpris för en sämre produkt för? Nej tack. PS4 blir det.

Inaktiv
Skrivet av Kloker:
Skrivet av Rockartisten:

Vi får räkna med 4500:- här då.

kan nog räkna med 5000 med skatter och sådant. lite väl saftigt faktiskt!

Vår moms är nästan likvärdig med resten av EU-länderna, men många butiker kommer nog försöka sälja för 5000:-.

Inaktiv
Skrivet av Ekkelz:
Skrivet av Kloker:
Skrivet av Rockartisten:

Vi får räkna med 4500:- här då.

kan nog räkna med 5000 med skatter och sådant. lite väl saftigt faktiskt!

+60 euro / år för GOld , vilket man tydligen måste ha...

280kr/år via diverse internetbutiker och NEJ, man måste inte ha guld.

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

hoppas den floppar kraftigt... skit konsoll.

Usch det blir jobbigt att göra det..:(

Inaktiv
Skrivet av Satheus:
Skrivet av Hanga:

Men fy tusan.. aldrig i livet att jag betalar 499 dollar för rättigheten att låna deras konsoll

Du menar €499, vilket är 4171 kr rundat ner till närmsta krona.

Sen räknar vi med skatter osv också, går inte bara att köra växelkursen rakt av

Medlem

blir nog ett Xbox one för mig iaf endast pga KI

Sådana spel hör hemma på konsoler och spel som är mer arkadiska förstår mig inte på envisheten med fps spel

annars är det riktigt intressanta mycket mer intressanta än vad ps hade att erbjuda.

Medlem
Skrivet av anon_78917:
Skrivet av Satheus:
Skrivet av Hanga:

Men fy tusan.. aldrig i livet att jag betalar 499 dollar för rättigheten att låna deras konsoll

Du menar €499, vilket är 4171 kr rundat ner till närmsta krona.

Sen räknar vi med skatter osv också, går inte bara att köra växelkursen rakt av

Klart jag kan göra. Om jag har 100% rätt eller inte är en annan fråga.

Inaktiv
Skrivet av SWEBarb:

hoppas den floppar kraftigt... skit konsoll.

oväntad kommentar från en som har ps2 och ps3 och säkerligen är inriktad på ps4.


signatur

Lagom är aldrig för mycket eller för litet.

Medlem

Det är lite roligt att se allt whine om att den kostar 499euro, när ni har telefoner som är dyrare.

Men va fan 5000 vid release är det dyrt? Det kostade väll 360 när det kom och ps3 6k


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Missade allt, vad sades om begagnade spel och sådant?

Medlem
Skrivet av mog2:

Det är lite roligt att se allt whine om att den kostar 499euro, när ni har telefoner som är dyrare.

Sant som det är sagt.

KoP
Medlem
Skrivet av Mirage:
Skrivet av Ekkelz:
Skrivet av Kloker:
Skrivet av Rockartisten:

Vi får räkna med 4500:- här då.

kan nog räkna med 5000 med skatter och sådant. lite väl saftigt faktiskt!

+60 euro / år för GOld , vilket man tydligen måste ha...

Har inte tittat på deras show, men är Xbox guld ett krav med nya xboxen? I så fall är deras fail ännu större än innan.

Nej, det är inget krav. Du kommer kunna spela dina spel utan guld. Dock inte i mp precis som på 360'n.

Medlem
Skrivet av Hanga:

Men fy tusan.. aldrig i livet att jag betalar 499 dollar för rättigheten att låna deras konsoll

Inte dollar. Vi får pynta 499 Euro.

Medlem

Inte än, kanske framöver när konsolen levt ett tag. Inga spel idag var en direkt konsol säljare för Xboxen. Plus att pröjsa det priset för osäkra uppgifter, de borde rabattera av priset om inte TV fungerar i Europa i början. Nej, jag avvaktar ett tag.


signatur

Nämen!

Medlem
Skrivet av Hanga:

Men fy tusan.. aldrig i livet att jag betalar 499 dollar för rättigheten att låna deras konsoll

Det är lugnt, det blir 499 euro för din del, eller rättare sagt 5000:- i Sverige.

Sedan tillkommer det givetvis en månadsavgift också.

Europa - 499 Euro.
USA - 499 Dollar.
Storbritannien - 429 Pund.

Svenskt pris? Någonstans mellan 5000 - 6000:- minst.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Vänta tills ni får se priset på PS4:a! Lär inte bli billigare med sitt svindyra GDDR5 minne.

12
Skriv svar