Här är Respawn Entertainments Titanfall

Robot
Medlem
Här är Respawn Entertainments Titanfall

Det sades att Titanfall skulle vara xbox-exklusivt, men det finns en chans att det bara gäller konsolerna. Möjligheten finns därför att de släpper det till PC


signatur

Metal is best served heavy.

Inaktiv

Positivt överraskad av spelet, även om det förstås är ett fps i grunden.

Medlem

Såg faktiskt riktigt kul ut ! Kanske t.o.m ett köp från mig !

Medlem

detta spelet har potential till bli ett esport spel eller bara rakt riktigt jävla roligt mp spel, släng in ett mode med infantry only, inga airstrikes och skit.

rocketboosten och wall jumping och vi har ett skitroligt 5v5 ctf/s&d format.

Saknar gamla cs 1.3 finns inget spel som detta och spelare skriker efter ett i det stuket.

Medlem

+ Till:

Mechs
jet packs
le-parkour stil på förflyttelse
Dodge mekanik ala HAWKEN
Nice back drop scenes

- Till

Såg ju inte riktigt ut som ett NEXT GEN spel
Såg ut att kunna få frame drops när mycket händer
Tråkiga banor / miljöer

IMO

Medlem

Var det bara jag som tyckte att spelet kändes som en ripoff på både Avatar, valfri COD, kryddat med lite Bioshock-element, garnerat med Mirror's edge?

Medlem
Skrivet av Red_warning:

Det sades att Titanfall skulle vara xbox-exklusivt, men det finns en chans att det bara gäller konsolerna. Möjligheten finns därför att de släpper det till PC

exklusivt till PC och Xbox One i texten så till pc kommer det allt

Medlem

Favoriten från det hela. Nytt IP (?), mechs, jetpacks, parkour och det var inte bara brunt, brunt, brunt. Plus en wiki sida om spelet står det att det kommer till windows också. Enda som är synd där är att wiki sidor har inte alltid rätt.

Medlem
Skrivet av Niihdaz:

Var det bara jag som tyckte att spelet kändes som en ripoff på både Avatar, valfri COD, kryddat med lite Bioshock-element, garnerat med Mirror's edge?

haha vart fick du bioshock ifrån?

Medlem
Skrivet av FuzioN:
Skrivet av Niihdaz:

Var det bara jag som tyckte att spelet kändes som en ripoff på både Avatar, valfri COD, kryddat med lite Bioshock-element, garnerat med Mirror's edge?

haha vart fick du bioshock ifrån?

Förmågan att använda telekenisis i strid, typ. Kändes bekant.

Medlem
Skrivet av Niihdaz:

Var det bara jag som tyckte att spelet kändes som en ripoff på både Avatar, valfri COD, kryddat med lite Bioshock-element, garnerat med Mirror's edge?

Huh?? Är du seriös? Med den logiken kan man kalla vilket FPS spel som helst en kopia av Doom ..


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

Jävla grymt detta verkar bli Lite coolt stuk på multiplayer. Kan man ha riktigt roligt med, speciellt med polarna

Medlem
Skrivet av Niihdaz:
Skrivet av FuzioN:
Skrivet av Niihdaz:

Var det bara jag som tyckte att spelet kändes som en ripoff på både Avatar, valfri COD, kryddat med lite Bioshock-element, garnerat med Mirror's edge?

haha vart fick du bioshock ifrån?

Förmågan att använda telekenisis i strid, typ. Kändes bekant.

För Bioshock var ju först med det...

Medlem
Skrivet av Niihdaz:

Var det bara jag som tyckte att spelet kändes som en ripoff på både Avatar, valfri COD, kryddat med lite Bioshock-element, garnerat med Mirror's edge?

Du får mer än gärna säga mig vart man annars kan spela något Avatar-cod-bioshock-mirrors edge-aktigt spel

Medlem

Intressant koncept men för mig faller det på att det känns som Call of Duty: Future warfare (med gammal grafikmotor).

Inaktiv

Ser riktigt bra ut! Detta ska följas!


signatur

War never changes.

Medlem

Herredjävlar vad snyggt det såg ut att vara med tanke på att det är source(!!!), det här ser väldigt roligt ut! I och med source så kanske man vågar hoppas på att det är extremt väloptimerat också, vilket bör innebära att vi kan räkna med 60fps på medium-range datorer också! Nej fan alltså, peppen!

Medlem

Givet köp på pcn när det väl kommer.

Medlem

Såg ut som en kombination mellan CoD och MechWarrior och helt klart ett av de mer intressanta spelen som de visade.

Jag gillade det, en bra mix av allt möjlig, och vilken härlig detaljrikedom på allt.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Trevligt att det kommer till PC


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Medlem

Jävligt tråkigt att det är exklusivt, känns som det är ett spel som riktar sig till en bredare marknad menmen. Ser för övrigt riktigt grymt ut imo!

Medlem

Ser helt awesome ut, detta kommer man ju följa!

1
Skriv svar