Så här ser Playstation 4 ut!

Robot
Så här ser Playstation 4 ut!

Min damer och herrar, till sist vet vi hur Playstation 4 ser ut.

#sony


Inaktiv
Så här ser Playstation 4 ut!

Haha

Medlem

Ni som klagade på Xbox one... in your face... he he he
Jo det ska vara en låda i år....


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

zsm
Medlem

Jävligt sleek design tycker jag.

Medlem

Xboxet är ju fan snyggare

Medlem

Ett svart mini kylskåp

De här konsolerna måste vara de fulaste någonsin

Medlem

Heheh, själv gillar jag designen på båda lådorna. Kan tänka mig att PS4 blir lite varmare med så lite ventilation

Medlem

Kassaste jävla presskonferensen i världshistorien. Ge oss ps4 features, visa oss UI.. Visa oss något vettigt.

De introducerade allt med PSVita, seriöst.

Ge oss info om DRM och annat, som folk faktiskt vill veta mer om. Sony kommer ge oss ännu en pissig jävla trailerfest.

Fan vad pinsamt.

Medlem

Det där ser ju ut som något som designades -87...


signatur

Antec Solo | Core2Duo E6600 | 1024x4 Ocz Gold PC6400 | Leadtek GTX260 Extreme | Hiper Type-R 580w | Samsung 940BW | MacBook

Medlem

PS4 eller Xbox one spelar ingen roll då jag inte tittar på "boxen" när jag spelar.
Men lätt placerade blir de...

Otroligt dåligt med info om boxen MS har iallafall lagt korten på bordet. Det uppskattar jag!


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem

Haha ganska awkward.. Och ingen hade tid o byta design när de såg att de nästan var identiska


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

Äh, drar mot en svart harman kardon snarare än xbox ones betamaxinspirerade design. Me like.

Medlem

Trailerfest med pinsam editering, abrupta stopp. Får inte se PS4 UI, features eller info om DRM. De visar 17bits spel, och pissiga äldre indie titlar och pissiga exklusiva titlar.

Nog för att Microsoft knullade upp sin egna konsol med DRM-skiten och allt, men nog fan kan de presentera korrekt och ge matig info. Likaså med Ubisoft, mästare på presentationer.

Sitter hellre och bajsrunkar än att kolla klart på Sony's presskonferens... Ja, det blir nog så.

Medlem

Men vafan är det för fel på både sony och microsoft?

Ska framtiden se såhär jävla fyrkantig ut så kan jag lika gärna få cancer och dö.

Inaktiv

Köper ingen av ovanstående lådor.

Medlem

Men shit vad ful den var den också. Nu bryr jag mig iof bara om spelen när det kommer till kritan, men ful är den.

Medlem
Skrivet av totte1015:

Men vafan är det för fel på både sony och microsoft?

Ska framtiden se såhär jävla fyrkantig ut så kan jag lika gärna få cancer och dö.

Varje generation verkar ha sin look dock. Förra generationen var allting löjligt avrundat, denna generationen är det kantigare.

Aja. Var det bara jag som tyckte PS4an hade väldigt snygg design? Det största problemet med Xbox Ones yttre design är ju att den är gigantisk, och liknar mer en VHS-maskin därav. PS4an ser däremot rätt tillsmalnad ut, och lutningen var nog för att den ska se annorlunda ut gentemot till exempel PS2, medan den fortsätter med samma stilrena koncept som playstation haft hur länge som helst.

Medlem
Skrivet av Keza:

Trailerfest med pinsam editering, abrupta stopp. Får inte se PS4 UI, features eller info om DRM. De visar 17bits spel, och pissiga äldre indie titlar och pissiga exklusiva titlar.

Nog för att Microsoft knullade upp sin egna konsol med DRM-skiten och allt, men nog fan kan de presentera korrekt och ge matig info. Likaså med Ubisoft, mästare på presentationer.

Sitter hellre och bajsrunkar än att kolla klart på Sony's presskonferens... Ja, det blir nog så.

Du borde ha väntat med att kommentera tills det var över
haha

Medlem

Först ett slag i mellangärdet:
- PS4 kommer att tillåta beganade spel, inga begränsningar.
Sedan en pungspark:
- PS4 kräver inte onlineläge för att spela spel som är på skiva.
Sedan kom halshuggningen.
- PS4 399€ vs XOne 499€
Oavsett vad man tycker om designen på dessa lådor... Idag/inatt vann Team Sony med knockout.

Medlem

Jag sade ju att PS4 blir billigare än xboxOne, 100dollar billigare. Så ps4 lär kosta runt 3000-3500kr här, vilket jag måste säga är riktigt bra pris! XboxOne blir mycket dyrare just pga Kinect, tror jag iaf.


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Tycker faktiskt xbox one ser bättre ut, men knappast det som avgör vilken konsol jag köper.

Blir helt klart en Ps4

Medlem
Skrivet av Keza:

Kassaste jävla presskonferensen i världshistorien. Ge oss ps4 features, visa oss UI.. Visa oss något vettigt.

De introducerade allt med PSVita, seriöst.

Ge oss info om DRM och annat, som folk faktiskt vill veta mer om. Sony kommer ge oss ännu en pissig jävla trailerfest.

Fan vad pinsamt.

Det var ju den bästa presentationen under e3, Playstation viasade endast live gameplay som folk vill se. Verkar som du skrev innan dem ens börjat.

Medlem

Yepp, PS4 blir det!!

Medlem
Skrivet av HaZe303:

Jag sade ju att PS4 blir billigare än xboxOne, 100dollar billigare. Så ps4 lär kosta runt 3000-3500kr här, vilket jag måste säga är riktigt bra pris! XboxOne blir mycket dyrare just pga Kinect, tror jag iaf.

Nej den kommer gå upp närmare 3999kr för moms och skatt.
Undra hur det blir med Region Lock, nästan så man hellre vill åka över till USA och köpa.

349.00 GBP = 3,571.26 SEK
399.00 EUR = 3,477.31 SEK
399.00 USD = 2,617.55 SEK

Edit: Företag gillar ju att 1$ = 1€ = 10SEK tyvärr.

Skribent
Skrivet av Sheapchit:

Först ett slag i mellangärdet:
- PS4 kommer att tillåta beganade spel, inga begränsningar.
Sedan en pungspark:
- PS4 kräver inte onlineläge för att spela spel som är på skiva.
Sedan kom halshuggningen.
- PS4 399€ vs XOne 499€
Oavsett vad man tycker om designen på dessa lådor... Idag/inatt vann Team Sony med knockout.

Åh, hoho. Sony har fan ryckt upp sig denna generationen.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Finns mycket bättre bilder på konsolen på deras egna facebook sida:

https://www.facebook.com/PlayStation

Medlem
Medlem

Haha, och folk tyckte xboxen var ful.

Medlem

Jag tycker att det verkar ganska praktiskt att dom ser ut som dom gör. Enkelt att stapla fler saker ovanpå.

12
Skriv svar