PS4 100 euro billigare än Xbox One

Robot
PS4 100 euro billigare än Xbox One

Fattade Sony just ett ännu hårdare grepp om Microsoft? Playstation 4 blir åtminstone avsevärt billigare.

#sony


Medlem
PS4 100 euro billigare än Xbox One

Xbox försvinn ingen vill ha dig!

Medlem

Sony gjorde precis en FATALITY på microsoft!

Medlem

Microsoft, det är kört.

Medlem

lmao http://www.youtube.com/watch?v=kWSIFh8ICaA

Ja.. PS4 är överlägset. Finns inget mer o säga.
Microsoft måste sänka priset med 100 euros och sedan ta bort all DRM för att ens ha en chans


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

Better luck next time, Microsoft.

Medlem

Ja bara en sak att säga till Microsoft. http://www.youtube.com/watch?v=dsx2vdn7gpY

Medlem

Efter Sonys Konferens ;

Microsoft är körda.


signatur

Nämen!

Medlem

Sony har precis sålt sin nya konsol till mej! Fällde nästan en tår <3

Medlem

PS4: GAMES GAMES GAMES GAMES you want some more? oh you can buy USED GAMES GAMES GAMES, oh yeah btw you dont need to be connected at all for Single Player games.

Sony

You

Have

Done

It

...

!!!

Medlem

Ser att det är någon stackare som måste tryck fel när den röstade.! Score just nu: Sony: 43 Microsoft: 1

Förutom att spela online nu kommer kosta 50kr månaden

Medlem
Skrivet av Swedish_Gr3mlin:

Förutom att spela online nu kommer kosta 50kr månaden

Men du kommer få ett gratis spel så fort du köper ps+ vilket betyder att du kan köpa 1 års ps+ och "förlora" inget. Låter som en ok deal? Om spelet är bra dvs


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem
Skrivet av Swedish_Gr3mlin:

Förutom att spela online nu kommer kosta 50kr månaden

Kommer fortfarande vara gratis för Playstation Network. Du betalar endast 5 euro (50kr/månaden) för playstation Plus OM DU VILL. Inget som tvingar dig.

Medlem
Skrivet av Swedish_Gr3mlin:

Förutom att spela online nu kommer kosta 50kr månaden

Det är 1,643835616438356kr/dag räknat på 1 år ! DYRT!

Medlem
Skrivet av Shuriko:
Skrivet av Swedish_Gr3mlin:

Förutom att spela online nu kommer kosta 50kr månaden

Kommer fortfarande vara gratis för Playstation Network. Du betalar endast 5 euro (50kr/månaden) för playstation Plus OM DU VILL. Inget som tvingar dig.

http://www.ign.com/articles/2013/06/11/e3-2013-playstation-pl...

Verkar vara 50kr för att kunna spela online. Det var lite snopet ifall det stämmer, men till skillnad från en viss konkurrants motsvarighet *HOST HOST* så får man ju faktiskt annat smått och gott utöver bara multiplayer-tillgänglighet.

Medlem

Playstation 4 vann lätt det här eventet och mina pengar. Bättre spel bättre konsol bättre allt. Men kommer förmodligen att köpa ett xbox one nån gång i framtiden när det finns mer spel och priset sänkts. Grattis sony!

hahahah Jag skiter i om det kostar 50kr extra

Du får ett gratis spel så finns inget att klaga på : P

Kanske lite surt att SONY PLAYSTATION som alltid varit gratis att spela online nu ska kosta cash för online med 50kr, Men nu har jag en anledning att sluta att röka om inte annat ^^

1 månad PS+ = 1 cigg paket mindre ^^
Sony vann just next gen battlen - 1000kr billigare än xbox1.
INGEN DRM och det går att byta in spel...

PS4 här kommer jag !!!

zsm
Medlem
Medlem

Btw så står det på t.ex. Amazon att spelen kostar 100 dollar. Om de kostar så mycket så blir det inte PS4 heller


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem
Skrivet av kill455:

Btw så står det på t.ex. Amazon att spelen kostar 100 dollar. Om de kostar så mycket så blir det inte PS4 heller

Webhallen så tar de 649 kr för alla ps4 spel så priset kommer vara det samma som tidigare.

Medlem
Skrivet av kill455:

Btw så står det på t.ex. Amazon att spelen kostar 100 dollar. Om de kostar så mycket så blir det inte PS4 heller

På tok för tidigt för att veta exakt vad spelen kommer kosta. Spelbutiken säger iaf 599 till Ps4. Huruvida det kommer vara standarden eller inte märker vi senare.

Medlem
Skrivet av kill455:

Btw så står det på t.ex. Amazon att spelen kostar 100 dollar. Om de kostar så mycket så blir det inte PS4 heller

Lika sant som att Ps4 kommer kosta 6999kr som det står i svenska online butiker för tillfället...

Medlem
Skrivet av Xepheros:
Skrivet av Shuriko:
Skrivet av Swedish_Gr3mlin:

Förutom att spela online nu kommer kosta 50kr månaden

Kommer fortfarande vara gratis för Playstation Network. Du betalar endast 5 euro (50kr/månaden) för playstation Plus OM DU VILL. Inget som tvingar dig.

http://www.ign.com/articles/2013/06/11/e3-2013-playstation-pl...

Verkar vara 50kr för att kunna spela online. Det var lite snopet ifall det stämmer, men till skillnad från en viss konkurrants motsvarighet *HOST HOST* så får man ju faktiskt annat smått och gott utöver bara multiplayer-tillgänglighet.

Jag tar vad IGN skrivit med en nypa salt. De säger INGET om att man MÅSTE ha Playstation plus för att lira online. Däremot säger de att du får en hel del bonus för att prenumerera på Playstationplus.

Medlem

allt fler sidor skriver samma sak ser jag nu...är jag så trött så jag missuppfattade plus prenumerationen ? *ett par timmars sömn råder nog bot på det*

Medlem
Skrivet av Shuriko:
Skrivet av Xepheros:
Skrivet av Shuriko:
Skrivet av Swedish_Gr3mlin:

Förutom att spela online nu kommer kosta 50kr månaden

Kommer fortfarande vara gratis för Playstation Network. Du betalar endast 5 euro (50kr/månaden) för playstation Plus OM DU VILL. Inget som tvingar dig.

http://www.ign.com/articles/2013/06/11/e3-2013-playstation-pl...

Verkar vara 50kr för att kunna spela online. Det var lite snopet ifall det stämmer, men till skillnad från en viss konkurrants motsvarighet *HOST HOST* så får man ju faktiskt annat smått och gott utöver bara multiplayer-tillgänglighet.

Jag tar vad IGN skrivit med en nypa salt. De säger INGET om att man MÅSTE ha Playstation plus för att lira online. Däremot säger de att du får en hel del bonus för att prenumerera på Playstationplus.

Hade du tryckt på play-knappen så hade du inte behövt ta IGNs ord för någonting. I utdraget från Sonys presskonferens så listades "tillgång till multiplayer" upp som en fördel i plus-medlemskap, varav talesmannen kort därefter sa att man aldrig kommer behöva plus-medlemskap för singleplayer-upplevelsen eller tillgång till mediala tjänster.

Plus-medlemskap för att spela online, med andra ord.

Medlem

Dead Rising 3 och Titanfall såg båda väldigt bra ut. Synd att de är exklusiva


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem
Skrivet av kill455:

Dead Rising 3 och Titanfall såg båda väldigt bra ut. Synd att de är exklusiva

Titanfall dyker upp till PC iaf, så ingen big loss där direkt.

RHK
Medlem
Skrivet av Shuriko:

Xbox försvinn ingen vill ha dig!

Jag vill, Xbox har FM5, räcker för mig. Blir iofs troligtvis en PS4 också.

Medlem

Xbox Done™. Microsoft is down. Call an ambulance. wii u wii u wii u

123
Skriv svar