Världspremiär – gameplay från Destiny

Robot
Världspremiär – gameplay från Destiny
Medlem
Världspremiär – gameplay från Destiny

Givet köp.


signatur

Nämen!

Medlem
Medlem

Givet köp PS4.

Inaktiv
Skrivet av GuldlocK:

Xbox one ?

€100 dyrare för att få inbyggd Kinect, DRM och sämre prestanda.

Medlem

Snyggt, men såg annars stelt och tråkigt ut. Ingenting som inte redan har gjorts, och det såg förjävla linjärt ut. Men, warframe är ju trotts sina brister skit populärt, så det här lär väl gå hem det med.

Medlem
Skrivet av GuldlocK:

Xbox one ?

I think you have had enough beers for tonight My Good Sir.


signatur

Nämen!

Medlem
Skrivet av Buio:
Skrivet av GuldlocK:

Xbox one ?

€100 dyrare för att få inbyggd Kinect, DRM och sämre prestanda.

Ja det visar ju vad du vet om prestanda.

Har du specs om drm från PS4 än??


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem
Skrivet av chopper:
Skrivet av Buio:
Skrivet av GuldlocK:

Xbox one ?

€100 dyrare för att få inbyggd Kinect, DRM och sämre prestanda.

Ja det visar ju vad du vet om prestanda.

Har du specs om drm från PS4 än??

Verkar som han har rätt som jag och säkert en massa andra redan visste att Ps4 är starkare än Xbox One.

[http://www.ign.com/wikis/xbox-one/PS4_vs._Xbox_One_vs._Wii_U_...]

Kolla igenom länken om du vill, om du inte ser någon prestations skillnad, vänligen kolla igen.

Medlem

Sad det lamaste fps jag sett. Men med tanke på PS4 kontrollern blir det knappast bättre.
Gör spelet till PC då blir det intressant.


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem
Skrivet av abobex:
Skrivet av chopper:
Skrivet av Buio:
Skrivet av GuldlocK:

Xbox one ?

€100 dyrare för att få inbyggd Kinect, DRM och sämre prestanda.

Ja det visar ju vad du vet om prestanda.

Har du specs om drm från PS4 än??

Verkar som han har rätt som jag och säkert en massa andra redan visste att Ps4 är starkare än Xbox One.

[http://www.ign.com/wikis/xbox-one/PS4_vs._Xbox_One_vs._Wii_U_...]

Kolla igenom länken om du vill, om du inte ser någon prestations skillnad, vänligen kolla igen.

PS4'an starkare.... Suck det är väl vad man gör med hårdvaran som gäller.
Starkare är inte alltid bäst.
Fast PS kramare ska ju bara vara värst. Min PC springer i cirklar runt era konsoller.
Det blir en Xbox one för MS nät funkar bättre än Sony crapet. När Sony kan ge mig ett fungerande nät i Europa ska jag överväga att skaffa en snål konsoll från dem.


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem
Skrivet av chopper:
Skrivet av abobex:
Skrivet av chopper:
Skrivet av Buio:
Skrivet av GuldlocK:

Xbox one ?

€100 dyrare för att få inbyggd Kinect, DRM och sämre prestanda.

Ja det visar ju vad du vet om prestanda.

Har du specs om drm från PS4 än??

Verkar som han har rätt som jag och säkert en massa andra redan visste att Ps4 är starkare än Xbox One.

[http://www.ign.com/wikis/xbox-one/PS4_vs._Xbox_One_vs._Wii_U_...]

Kolla igenom länken om du vill, om du inte ser någon prestations skillnad, vänligen kolla igen.

PS4'an starkare.... Suck det är väl vad man gör med hårdvaran som gäller.
Starkare är inte alltid bäst.
Fast PS kramare ska ju bara vara värst. Min PC springer i cirklar runt era konsoller.
Det blir en Xbox one för MS nät funkar bättre än Sony crapet. När Sony kan ge mig ett fungerande nät i Europa ska jag överväga att skaffa en snål konsoll från dem.

Sure, det är dina pengar hehe

Medlem

Om Destiny blir exklusivt till PS då kan de stoppa upp spelet Och tack Bungie för infon om vilka plattformar det släpps på. Mitt långfinger reser sig från min knutna hand.....


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem

helvete vad detta fps droppade sönder, kan ju bero på early build och höga polygymer gissar jag på.

sen är det kul hur alla dessa shower är showcasade scriptade för ge spelen högre visuell känsla än va dom verkligen kommer ha, verkligen smart av alla företagen.

eller inte för alla idioterna som svalt det falska pr jippot kmr gå en bandwagon av whine på deras forum när det väl släpps

Medlem

Känns ungefär som alla andra fps ever.

Medlem

Inga 60 Fps där inte. Jäklar vad det segade.

Medlem
Skrivet av chopper:
Skrivet av abobex:
Skrivet av chopper:
Skrivet av Buio:
Skrivet av GuldlocK:

Xbox one ?

€100 dyrare för att få inbyggd Kinect, DRM och sämre prestanda.

Ja det visar ju vad du vet om prestanda.

Har du specs om drm från PS4 än??

Verkar som han har rätt som jag och säkert en massa andra redan visste att Ps4 är starkare än Xbox One.

[http://www.ign.com/wikis/xbox-one/PS4_vs._Xbox_One_vs._Wii_U_...]

Kolla igenom länken om du vill, om du inte ser någon prestations skillnad, vänligen kolla igen.

PS4'an starkare.... Suck det är väl vad man gör med hårdvaran som gäller.
Starkare är inte alltid bäst.
Fast PS kramare ska ju bara vara värst. Min PC springer i cirklar runt era konsoller.
Det blir en Xbox one för MS nät funkar bättre än Sony crapet. När Sony kan ge mig ett fungerande nät i Europa ska jag överväga att skaffa en snål konsoll från dem.

Till viss del, men nu har Xbone och Ps4 samma arkitektur och väldigt liknande hårdvara, med den avgörande skillnaden att Ps4 har bättre komponenter på alla sätt. Denna generation finns ingen arkitekturskillnad som kan avgöra (se Ps3) utan Ps4 kommer få störst, snyggast spel och bäst version av multiformatsspel, såvida inte utvecklarna medvetet gör spelen sämre :S

Sonys onlinetjänst lär även den bli markant bättre då de, precis som Ms, tar betalt för att spela online. En låg, symbolisk summa men som ger Sony en massa kapital på sikt att investera i en bra onlinetjänst, gratis är gott men kvalité kostar.
Med tanke på att Ms fokus tycks ligga på DRM, reklam, Tv och liknande skit så tvivlar jag på att deras onlinetjänst blir bättre, snarast tvärt om. Denna generation hyr de ju inte ens ut några egna dedikerade servrar för multiplayer, allt ska skötas via p2p eller från 3e part till skillnad från Sony.

Medlem

Ser ut som John Carter-aliens.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

Precis som med alla Bioshocks och Rage och Halos så såg det awesome fram tills allt skjutande började. Sen såg det ut som vilken dussinshooter som helst.

Kan vi inte få se ett FPS med lite lugnare pacing, mer tänkande och mindre skjutande? Senaste Deus Ex hade ganska okej pacing för det mesta, men det är inget man har blivit van vid precis.

Medlem

Kommer spela det på pcn Fps är bäst är

Medlem

Kan vara själva filmen som laggade också. Men processorn borde flaska i både ps4 och xbox one.
Nya spel kräver ju en ganska stark processor för att inte lagga. Ps4 laggade ju på det där teknik demot med trollkarlen och orcen också.

Medlem

Givet köp! Har aldrig gillat Halo, men Bungie verkar ju kunna göra annat också!!

Medlem
Skrivet av Thunde:

Kan vara själva filmen som laggade också. Men processorn borde flaska i både ps4 och xbox one.
Nya spel kräver ju en ganska stark processor för att inte lagga. Ps4 laggade ju på det där teknik demot med trollkarlen och orcen också.

Lol anledningen till att det hackade är för att streamen laggade, förstår du väl...................


signatur

Ostfarfar von Honorngreven

Medlem

Inte det fetaste vad gäller shootermekanik kanske, men enligt vad som utlovas gällande den sociala biten (som jag tycker ser riktigt bra ut) blir inte det lika viktigt. Sen tycker jag att miljöerna ser fantastiska ut, designen ö.h.t. ser grym ut. Storyn verkar också lovande. Men jag håller med, det får gärna flyta på bättre när spelet släpps. Jag är annars riktigt imponerad!


signatur

Remember when you were young? You shone like the sun

Medlem
Skrivet av chopper:

Om Destiny blir exklusivt till PS då kan de stoppa upp spelet Och tack Bungie för infon om vilka plattformar det släpps på. Mitt långfinger reser sig från min knutna hand.....

DU borde pröva att hänga med lite i nyheterna. Bungie gick ut för längesen att Destiny kommer till nuvarande gen och next-gen. Annars hade du kunnat googla men av döma av dina kommentarer verka du mest vilja snacka skit.

Medlem
Skrivet av Buio:
Skrivet av GuldlocK:

Xbox one ?

€100 dyrare för att få inbyggd Kinect, DRM och sämre prestanda.

Mogna svar.

Ja, det kommer till Xbox One också.

Medlem

Ser ett re skinnat Halo Reach, det är ju exakt samma animationer på hur man kastar granater, jet packs, vapen, rörelser o allt Men det är absolut inget dåligt!

1
Skriv svar