The Elder Scrolls Online kommer till Playstation 4

Robot
The Elder Scrolls Online kommer till Playstation 4
Medlem
The Elder Scrolls Online kommer till Playstation 4

Tveksamt...

Medlem

Man kan ju undra om dom lyckas bevara något slags djup i striderna om man nu kan köra det med en kontroll. Fast å andra sidan är det ju knappast det första elder scrolls spelet på konsol, så man ska väl aldrig säga aldrig.

Medlem

Tack, nu förstördes detta..... men va fan

Medlem

Tja, bara PC versionen inte öht dummas ner pga detta så bryr jag mig inte direkt. Skulle kunna vara intressant med någon form av kors-platform spelande, men ser hellre att spelet är grymt starkt på PC.

I övrigt så är mina förhoppningar stora om detta spelet. Inside-källor (läs: betatestare som jag haft quality time med nere i tortyrkällaren) menar på att det ser ut som och känns precis som Skyrim, fast i online-miljö. Har man det i first-person (ja, det finns!) så ska det kännas extremt true-to-the-franchise. Men ja, den som lever får se helt enkelt.

Medlem

och där förstördes antagligen ESO gg wp konsol generationen för helvete jag blir så jävla sne.

Medlem
Skrivet av FuzioN:

och där förstördes antagligen ESO gg wp konsol generationen för helvete jag blir så jävla sne.

ESO till PC är redan i beta. Tvivlar STARKT på att det är deras huvudteam som sköter portningen, med tanke på att de verkar vara i helt olika utvecklingsfaser. Spelet har mao utvecklats till PC sedan dag ett -- vad är problemet egentligen?

Medlem

det kommer också till xbox one, vilket ni inte skriver. Nog för detta spel kmr vara skit på konsol.. börjar bli tveksam till pc versionen nu

Medlem

Alla andra Elder Scrolls spel har fungerat utmärkt på konsol så förstår inte varför detta inte skulle fungera. Med bra voip stöd så skulle det vara så j*vla coolt!

Inaktiv
Skrivet av GizZm086:

Alla andra Elder Scrolls spel har fungerat utmärkt på konsol så förstår inte varför detta inte skulle fungera. Med bra voip stöd så skulle det vara så j*vla coolt!

Enormt stor skillnad iom att detta är ett MMO.

Medlem

Borde väll inte bli nerdummat grafik mässigt med tanke på att ps4 är ganska mycket starkare än ps3. Men kontrollerna kan bli knepigt.

Medlem

När kommer ESO att släppas till PC ?

Medlem

Väldigt nyfiken på en PS4 version!

Medlem

Trött jag blir, om PS4 har egna servers sure då köper jag det men inte annars.

1
Skriv svar