PS4 100 euro billigare än Xbox One

Medlem

Fanboys, fanboys everywhere.


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem
Skrivet av Shuriko:

Xbox försvinn ingen vill ha dig!

Vad grundar du ett så infantilt uttalande på ?


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem
Skrivet av Thunderhawk:

Ser att det är någon stackare som måste tryck fel när den röstade.! Score just nu: Sony: 43 Microsoft: 1

Moget trams.


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem
Skrivet av chopper:
Skrivet av Thunderhawk:

Ser att det är någon stackare som måste tryck fel när den röstade.! Score just nu: Sony: 43 Microsoft: 1

Moget trams.

Gissar att du röstade den där ettan? i lol'd!

Medlem
Skrivet av Deli:
Skrivet av chopper:
Skrivet av Thunderhawk:

Ser att det är någon stackare som måste tryck fel när den röstade.! Score just nu: Sony: 43 Microsoft: 1

Moget trams.

Gissar att du röstade den där ettan? i lol'd!

Deli hur jävla dum får man lov att vara ? Väx upp lite för allas trevnad.
Att du är en PS kramare vet väl alla


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem
Skrivet av Deli:
Skrivet av chopper:
Skrivet av Thunderhawk:

Ser att det är någon stackare som måste tryck fel när den röstade.! Score just nu: Sony: 43 Microsoft: 1

Moget trams.

Gissar att du röstade den där ettan? i lol'd!

Och jag ska köpa båda konsolerna. Men föredrar Xbox före PS.


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Inaktiv
Skrivet av Xepheros:
Skrivet av kill455:

Dead Rising 3 och Titanfall såg båda väldigt bra ut. Synd att de är exklusiva

Titanfall dyker upp till PC iaf, så ingen big loss där direkt.

Hoppas DR3 också dyker upp till PC.

Medlem
Skrivet av chopper:
Skrivet av Deli:
Skrivet av chopper:
Skrivet av Thunderhawk:

Ser att det är någon stackare som måste tryck fel när den röstade.! Score just nu: Sony: 43 Microsoft: 1

Moget trams.

Gissar att du röstade den där ettan? i lol'd!

Deli hur jävla dum får man lov att vara ? Väx upp lite för allas trevnad.
Att du är en PS kramare vet väl alla

Haha alltså folk med dålig självinsikt får mig att skämmas. Jag har alltid föredragit Xbox före Playstation, fast jag har ändrat mig nu för att Microsoft behandlar sin potentiella kunder som skit, och deras nya xbox är skit den med. Det finns verkligen inget som är bättre med Xbox One i jämförelse med PS4, hur jävla otroligt dåligt jobbat av MS är inte det? Det är pinsamt för dom, det är pinsamt för dom som ska köpa den.

Är du på riktigt ens, eller är det bara bristen på morronkaffet som får dig att låta som ett cp-skadat adhd-mongo?

Medlem
Skrivet av chopper:
Skrivet av Henkik:
Skrivet av chopper:

Jo PS är för alla snåljåpar fattiga stackars studenter som lever på studie bidrag MAO gratis generationen.
Ledsen men allt kostar i dag.
Och tack för de mogna inläggen från er PS kramare.
Men MS nät vinner i längden för det fungerar i Europa.
Sonys nät funkar ...Suck.

Fanboy much?

Jo visst är jag det använder det som gör cirklar runt konsolerna ... PC

Skrivet av chopper:
Skrivet av Deli:
Skrivet av chopper:
Skrivet av Thunderhawk:

Ser att det är någon stackare som måste tryck fel när den röstade.! Score just nu: Sony: 43 Microsoft: 1

Moget trams.

Gissar att du röstade den där ettan? i lol'd!

Och jag ska köpa båda konsolerna. Men föredrar Xbox före PS.

hehehehehehehehehehehehe! Du hackar på folk som gillar PS, men du är inte fanboy av M$ för att du spelar på PC och inte konsol, men du ska köpa båda? Om du spelar på PC varför hackar du på PS då X-one är sämre i alla avseenden? är inte det definitionen på en Fanboy?

You sir make me laugh!

Medlem

Kommer garanterat skaffa mig en Xbox One, har aldrig velat stöjda begangnatmarknanden och kommer inte börja nu, samt tt internet är något som jag ändå alltid har uppkopplat. Sedan så passar microsofts utbud av spel mig bättre än Sonys uppföljare och indiespel som jag redan äger på pcn.

Medlem

Kommer fortsätta hålla mig till Xbox. Microsoft har fortfarande den bästa onlinetjänsten, och kan göra din "dumma" tv smart.

Medlem

Frågan är ju om det blir 3 sku:er där 399 är den billigaste som ingen ändå köper. Dom andra ryktas ju landa på 499 och 599.

Medlem

Kollar man på webhallen så kostar båda konsollerna lika mkt iaf.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem
Skrivet av gundemannen:

Kommer garanterat skaffa mig en Xbox One, har aldrig velat stöjda begangnatmarknanden och kommer inte börja nu, samt tt internet är något som jag ändå alltid har uppkopplat. Sedan så passar microsofts utbud av spel mig bättre än Sonys uppföljare och indiespel som jag redan äger på pcn.

"Forever alone" ploppade upp i mitt huvud när jag läste din text om att du inte stödjer begagnat handeln. Måste vara tråkigt att sakna möjligheten att låna av en vän.

Medlem
Skrivet av chrillemeter:

Kommer fortsätta hålla mig till Xbox. Microsoft har fortfarande den bästa onlinetjänsten, och kan göra din "dumma" tv smart.

Synd bara att Tv funktionen är för Nordamerika och kommer senare till Europa eller aldrig.

Medlem
Skrivet av chopper:
Skrivet av Thunderhawk:

Ser att det är någon stackare som måste tryck fel när den röstade.! Score just nu: Sony: 43 Microsoft: 1

Moget trams.

För att du är så himla mogen....

Medlem

Om man bara kunde använda Xboxkontrollerna till PS4:an så hade livet varit perfekt


signatur

The price for freedom is eternal vigilance...

Medlem

Givet priset kan man ju köpa på release

Medlem
Skrivet av chopper:
Skrivet av Thunderhawk:

Ser att det är någon stackare som måste tryck fel när den röstade.! Score just nu: Sony: 43 Microsoft: 1

Moget trams.

Ungefär lika moget som ditt trollande i varenda tråd om att man skulle vara snål om man köpte en PS4

ONT
Om det nu blir en konsol denna generation så får det nog bli en PS4

Medlem

Det verkar som om Sony slopar regionlåsning också http://www.gametrailers.com/side-mission/54373/playstation-4-...

Sony går från klarhet till klarhet den här generationen, det är nästan så att man tycker synd om MS så mycket stryk som de får nu.

Medlem

Man börjar ju undra lite hur gamla folk är egentligen. Vänta tills ni faktiskt sitter med handkontrollen i händerna, konsollen inkopplad i tvn och spelet igång innan ni bedömmer något som världsbäst.

Prissättningen är helt okej, men kommer antagligen leda till att det kommer bli stor brist på hårdvaran i början.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Jag har alltid varit ett Xbox fan, varit sjukt nöjd med båda generationerna, MEN inför Xbox one kan jag bara säga, KO knockout på Microsoft. Och jag som första generations gamer kan värkligen inte förstå vad i HELV#¤ som Microsoft gjort med Xbox one, det kan ju de flesta fatta att alla kommer välja PS4 nu med dom idiotiska valen dom gjort, tror Microsoft fått lite Apple sjukan, tror att dom ska ändra våra liv med Xbox one när allt vi ville ha var en fet spel konsoll.
Tror att Xbox one kommer hitta en ny kundkrets, techies som inte är så mycket för spel som tycker det är coolt me all denna streaming och multimedia, synd för MS att den kundkretsen är ganska liten dock, aja tack för 2 underbara konsoller MS, nu byter jag sida och köper en ps4

Inaktiv

Xbox None har ju varit en total flopp från början. Personligen har jag noll intresse av konsoler eftersom PC totalt dominerar dem båda två, däremot kan man ganska snabbt se att ps4 är betydligt bättre än xbox.

Medlem
Skrivet av Nelfie:

"Forever alone" ploppade upp i mitt huvud när jag läste din text om att du inte stödjer begagnat handeln. Måste vara tråkigt att sakna möjligheten att låna av en vän.

Fast den möjligheten finns ju fortfarande då de vänner jag vill dela spel med kommer kunna ingå bland mina 10familjemedlemmar i de få fallen. Oftast så spelar vi splitscreen vilket kommer vara ännu enklare då jag slipper ha med skivan, eller via internet som ändå kräver två ex av spelet.

Medlem

Betala mer för en svagare burk, galenskap.

Medlem

PlayStation 4 won........!!! Xbox One is down....call the ambulance....Wii U Wii U Wii U Wii U!

Medlem

Xbox, go home!

Medlem
Skrivet av kill455:

Dead Rising 3 och Titanfall såg båda väldigt bra ut. Synd att de är exklusiva

Titanfall kommer till PC och det lär nog Dead Rising 3 också göra fast senare.

Medlem

Sweeeeeeeeeet!


signatur

BKMN - Triple A Minus

Medlem

Har inte längtat så här mycket efter en Sony konsol sen Ps1/ps2 Ska bli skönt att gå tillbaka till rötterna ett par år


signatur

Game long and prosper

123
Skriv svar