Mad Max från Avalanche till Playstation 3

Robot
Mad Max från Avalanche till Playstation 3

Under Sonys presskonferens fick vi se första teasern från Mad Max.

#avalanche-studios, #mad-max


Medlem
Mad Max från Avalanche till Playstation 3
Medlem

Well PS4 vann så hårt.

Billigare, inget drm. ingen kinect osv.

Om denna konferens inte fick xbox-fanboys att komma över till playstation lär inget göra det. Själv tänker jag köpa en PS4 då det är en konsol för gamers och inte en konsol för publishers.
Tänker dock ha kvar mina xbox 360s. Still love em!


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

zsm
Medlem

Sony sopade verkligen mattan med microsoft, och de gjorde det med ett stort leende på läpparna. Solklar seger.

Medlem

Speciellt med tanke på att XboxOne kostar 499 och Ps4 kostar 399 dollar. Och med tanke på ingen always online eller konstiga begagnad regler heller gör att PS4 blir mer intressant. Tråkigt bara att Sony börjar med ta betalt för MP, men det är fortfarande billigare månadsvis än xbox live. Så det kan jag leva med.

Ja ps4 vann helt klart! Och måste bara säga att Bungie imponerar med Destiny, jävlar vad bra det såg ut!

God natt grabbar och tjejer, nu är man hypad så det räcker, ska sova lite nu och drömma om min framtida ps4!


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

zsm
Medlem
Skrivet av HaZe303:

Speciellt med tanke på att XboxOne kostar 499 och Ps4 kostar 399 dollar. Och med tanke på ingen always online eller konstiga begagnad regler heller gör att PS4 blir mer intressant. Tråkigt bara att Sony börjar med ta betalt för MP, men det är fortfarande billigare månadsvis än xbox live. Så det kan jag leva med.

Ja ps4 vann helt klart! Och måste bara säga att Bungie imponerar med Destiny, jävlar vad bra det såg ut!

God natt grabbar och tjejer, nu är man hypad så det räcker, ska sova lite nu och drömma om min framtida ps4!

Även om du nu måste betala för MP så får du mycket för pengarna. Bara det att du får en gratis titel i månaden med PSN+ gör att det är prisvärt.

Inaktiv
Skrivet av HaZe303:

Speciellt med tanke på att XboxOne kostar 499 och Ps4 kostar 399 dollar. Och med tanke på ingen always online eller konstiga begagnad regler heller gör att PS4 blir mer intressant.

Dessutom verkar hårdvaran betydligt snabbare i PS4 också enligt vad som sägs. Microsoft betalar en massa för inbyggd Kinect och annat för att få "All in one. Input one." vilket inte så många gamers är intresserade av direkt.

Inaktiv
Citat:

Uppdatering: Spelet är ingen nextgen-titel utan kommer släppas till Playstation 3, Xbox 360 och pc.

Det är listat för PS3, PS4, Xbox 360, Xbox One, PC på officiella sidan.
http://www.madmaxgame.com/en/

Medlem

"There has been too much violence. Too much pain. But I have an honorable compromise. Just walk away. Give me your pump, the oil, the gasoline, and the whole compound"

- The Lord Humungus

the ruler of the wasteland.


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Det kommer säkert vara kopplat med den nya Mad Max filmen på något sätt, typ som Star Trek spelet


signatur

Game long and prosper

Inaktiv
Skrivet av Javas:

Det kommer säkert vara kopplat med den nya Mad Max filmen på något sätt, typ som Star Trek spelet

Ja, rätt så troligt, eftersom Warner Bros ligger bakom både filmen och detta spel.

1
Skriv svar