Mirror's Edge 2 är bekräftat – se första trailern

Medlem

Jag är kär, igen, på nytt ... ALLTID!

Medlem

fan va nice..! ! !

detta va ganska oväntat!
men fan va kul!!!!


signatur

//Peace out

Medlem

Hmmm.... Aldrig lirat ME 1 men det verkade lite små roligt. Finns det billigt på Steam? Rekommenderas?

Jag är mer sugen, nyfiken och intresserad av Mirrors Edge 2 än Battlefield 4 (3.5).


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Skrivet av Remus:

Hmmm.... Aldrig lirat ME 1 men det verkade lite små roligt. Finns det billigt på Steam? Rekommenderas?

Jag är mer sugen, nyfiken och intresserad av Mirrors Edge 2 än Battlefield 4 (3.5).

Köp Mirror's Edge 1! Det är verkligen ett sånt spel man älskar eller hatar. Själv tycker jag det är det bästa som hänt spelbranschen på många år!

Det kostar 9.99 euro på Steam just nu men det är ju på rea då å då.

Medlem

EA må ha sina dåliga sidor men de har verkligen tekniken för att göra snygga trailers och spel. Hur bra det blir, ja jag hoppas verkligen på att det blir lika bra som utseendet av trailern(gameplay-mässigt)!

Medlem

Lite väl mycket fighting i trailern, inte en enda gång vände hon om och sprang iväg vilket lite var kärnan i det första spelet. Hoppas på att spelet blir en trogen uppföljare trailern till trots

Medlem

Grymt! Hoppas bara det blir lite mer replay-value den här gången.

Medlem

Fan detta gillars, ÄNTLIGEN!

Medlem

Oj vad man vill ha, men det får gärna ta sin tid med tanke på det oändliga potential spelet har. Musiken satt där den skulle iaf.

Medlem

Frostbite3.. Mmmmmm Just det.. fett blås! Dice FTW!

Medlem
Skrivet av Mattias Frost:
Skrivet av xermalk:

Please oh pwetty please. Rift Support !

De kommer tjäna en förmögenhet på spypåsar!

Perfekta spelet för mig att bli av med min höjdskräck.

Medlem
Medlem
Skrivet av Jozo:

EA litar mycket på Sverige verkar det som. Dice gör nästan allting och Ghost gör NFS.

Det finns ju i.o.f ett amerikanskt DICE också...

Medlem

Hoppas denna generation får 60fps, annars är det en generation jag hoppar över.


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Äntligen!

Och alla Är så glada i tråden också! :heart:


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Är det verkligen Faith? Tycker det ser mer ut som hennes syster, men kan ju ha fel. Att hon också blir tatuerad i trailern är ju också lite suspekt. Vi får se, och i vilket fall är jag nöjd!

Medlem

Alright, har sett fram emot en uppföljare, hoppas det blir mer öppet än föregångaren..det var verkligen det enda som saknades


signatur

Game long and prosper

Medlem

Dice kan vara det bästa som har hänt EA.

Medlem
Skrivet av humziz:

Dice kan vara det bästa som har hänt EA.

och det sämsta som hänt Dice.

12
Skriv svar