Gameplay från Assassin's Creed IV: Black Flag

Robot
Medlem
Gameplay från Assassin's Creed IV: Black Flag

Det där var verkligen awkward. Trodde först det var streamen som ballade ur, men sen såg man hur osäker personen var och då förstod jag att något gick snett. Det var lite hemskt att se. Men det var riktigt grymt att se gameplayet. Såg rätt lovande ut

Medlem

Lustiga xbox-fanboys kommer med memes baserade på det tekniska problemet, när spelet inte ens är färdigt.

I min syn så har PS4 slagit X1 på fingrarna spelmässigt, prismässigt och kundlojalitet.


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem

riktigt snyggt spel! gillade det där när skeppen sköt, och det före när våran assasin är badass med puffrorna!

Medlem
Skrivet av ohem:

Lustiga xbox-fanboys kommer med memes baserade på det tekniska problemet, när spelet inte ens är färdigt.

I min syn så har PS4 slagit X1 på fingrarna spelmässigt, prismässigt och kundlojalitet.

Men va kul för dig då, köp en vettja. Det jag inte hajjar e varför ni känner er tvungna att övertyga alla andra om att göra de också... För övrigt så hade ju PS3an en del problem med framerate lag i vissa spel som xboxen inte hade, så det är väl inte så konstigt att folk höjjer lite på ögonbrynen när dom på e3 presenterar nåt sånt här...

Medlem

Host host.. då ska man inte nämna BF4 crashen på xbone då?.. xD

Djungeln såg ju hur awesome ut dom helst


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

1
Skriv svar